Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-10-04, 12:09   #31
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Cum a zis Sebastian mai sus:
Quote:
Multumim de idei cu rugamintea sa oferiti si surse de finantare.
nu ideile sunt problema... ci banii cu care sa fie realizate...


iar
Quote:
sa hotareasca ce este mai benefic si mai prioritar (profitabil) pt inceput.
benefic si prioritar sunt cei 400 de metri de asfalt...
RoSonic is offline  
Old 01-10-04, 12:18   #32
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

alooooooooooo domnu
cum adica 400m? si de oprit ce facem? seceram lanu de porumb?
cred ca vro 600 ar fi ok
COObra is offline  
Old 01-10-04, 13:57   #33
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Era vb de 400m cursa si 200m franare, daca nu ma insel...
 
Old 01-10-04, 14:40   #34
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Subaru Impreza WRX STI termina 400m la peste 160Km/h, si franeaza de la 160Kmh la 0 in aproape 120m. Rezerva de 80m mi se pare mica avand in vedere ca la 160Km/h parcurgi 45m intr-o secunda. Si exista si masini mai performante.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline  
Old 01-10-04, 20:07   #35
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default SEBASTIAN


Nu stiu ce surse si pe suprafata de rulare sunt valabile calculele lui GSI-Micutul din Ploiesti dar o sa observe ca la inscrierea in competitile
Legal Racing este imperios necesar ca sistemul de directie si franare sa fie perfect.Mai mult revizia tehnica poate fi de altfel un fapt hotarator.
Peste 160 luam pe 400 cu Cielo EVO 1 iar cu EVO 2 sper la mai mult.
Va asigur ca normele de siguranta vor fi de buna calitate iar franarea va fi pe o distanta de cel putin 300m, poate chiar 400 iar daca GSI pune si el de inca o suta il invit sa vorbeasca pana atunci pozitia lui e ca un ********.


Sebastian te rog sa fii mai atent la limbaj. Multumesc - COObra
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 01-10-04, 20:11   #36
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

mai bine taceam... ca de la postul meu cu 400 de m (desi era logic ca tre si parte de franare.. dar vorbeam de principiu...).... s-a ajuns la alte alea...
RoSonic is offline  
Old 02-10-04, 01:00   #37
disco3

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 347
Default Re: SEBASTIAN

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"

Nu stiu ce surse si pe suprafata de rulare sunt valabile calculele lui GSI-Micutul din Ploiesti dar o sa observe ca la inscrierea in competitile
Legal Racing este imperios necesar ca sistemul de directie si franare sa fie perfect.Mai mult revizia tehnica poate fi de altfel un fapt hotarator.
Peste 160 luam pe 400 cu Cielo EVO 1 iar cu EVO 2 sper la mai mult.
Va asigur ca normele de siguranta vor fi de buna calitate iar franarea va fi pe o distanta de cel putin 300m, poate chiar 400 iar daca GSI pune si el de inca o suta il invit sa vorbeasca pana atunci pozitia lui e ca un ********.
deja se strica treaba pe aicea, cu ****, cu alea alea, hmmm.... fiecare cu parerile lui frate, de aceea este forum, daca lui GSI ii ia 1000 m. sa frineze ce putem noi sa ne facem... asta este.
__________________
DON`T DRIVE FASTER, THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY...
E 30....
W 210...
Honda NX 650..
disco3 is offline  
Old 02-10-04, 01:17   #38
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Da ii recomand un stand de franare.
Daca cineva crede ca-l vom supune la riscuri greseste amarnic si cred ca doar cu rea vointa poate gandi asa ceva.
E bine ca atunci cand ai o parere ea sa fie obiectiva si va spun ca la o franare buna se pot obtine si doar 100m pana la viteza zero.
SEBASTIAN is offline  
Old 02-10-04, 06:30   #39
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

La 140km/h am franat in aproximativ 10m.. bineinteles ca am scos fum din placute.. dar a franat
B|shOp-VR6 is offline  
Old 02-10-04, 07:58   #40
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

\"Aproape 120m\" pentru Impreza e o estimare (si am ales Subaru pentru exemplificare pt ca e o masina performanta destul de raspandita la noi), insa avand in vedere ca McLaren F1 (recunoscuta si pentru performantele de franare excelente) franeaza de la 160Km/h in putin sub 110m cred ca e destul de corecta. Dupa programul acesta:

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu.../crstp.html#c2

o masina obisnuita cu cauciucuri noi pe o suprafata de calitate buna se opreste in aproximativ 126m.

Incercam sa fiu de ajutor, se pare ca lumea ia totul in nume de rau si nu accepta critica constructiva. Supraestimarea posibilitatilor de franare e periculoasa.
GSi is offline  
Old 02-10-04, 09:58   #41
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Chiar daca o Dacia atinge extrem de rar 180km/h noi vom face astfel incat sa fie suficienta suprafata de franare chiar si pentru ea.
Legal Racing a si contactat specialisti pentru a stabili exact forma si dimensiunea pistei nu se construieste dupa ochi sau ureche.
SEBASTIAN is offline  
Old 02-10-04, 13:54   #42
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Nu vreau sa fiu \"al dracului\", dar parerea mea e ca n-ar trebui sa fie acceptate Dacii care pot prinde chiar 180km/h pe 400m, desi mi se pare utopic putin, cu sisteme de franare care nu au fost imbunatatite pe masura cresterii puterii. Oricum, ar fii o idee ca fiecare concurent sa semneze o hartie prin care este de acord ca orice incident care este cauzat de starea tehnica precara a masinii sa fie propria responsabilitate si nu cea a organizatorului. Acesta din urma ar avea responsabilitati doar in buna organizare a evenimentului. Asta ar fi parerea mea.
 
Old 02-10-04, 14:16   #43
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


In pricipiu asa va fi dar nu vrem incidente.
SEBASTIAN is offline  
Old 03-10-04, 21:51   #44
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

E bine ca se face ceva. Ca vor fi 300m sau 400m e alta discutie. Eu daca as sti ca nu pot opri masina cu care particip in conditii de siguranta pur si simplu nu ma inscriu sau fac ceva pentru a avea o franare mai eficienta. Multa bafta Sebastian !
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 04-10-04, 10:04   #45
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Multumim !
De azi o sa vorbim mai putin si vom trece mai mult la treaba.
SEBASTIAN is offline  
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -