Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-07-04, 08:52   #16
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Ok ! Atunci poate imi spui tu cat sa declar daca in loc de 1 carb dublucorp acum am 2 ? Daca in loc de un filtru de aer normal acum am 2 K&N ? Eu nu vorbeam de schimbat motoare ci de imbunatatiri aduse celui trecut in talon ! Asa pot pune pe un golf ce in talon e 1.4 un VR6 sau poate un G60 . Sa pui alt motor (mult mai mare) si sa nu declari e nesimtire (parerea mea). Dar a mai scoate ceva putere din cel pe care-l ai .. nu e. Exemplu - la mare m-am dat cu o Dacia. Cei de langa mine avea pe masini carb dublucorp , filtre sport ... iar cel cu care m-am dat chiar a scos filtrul de aer cu totul . Deci toata lumea incearca sa mai castige ceva . Cat despre sofer ... Daca-l pui pe Titi Aur pe o Dacie cu setari de fabrica si vin cu una cu aprindere , admisie si evacuare mai buna (eventual si mai usoara cu ceva kg) e posibil ca Titi sa piarda . Si nu ma consider mai bun ca el.
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 25-07-04, 03:27   #17
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default

De declarat,declara cat vrei,e treaba ta.
Daca nu stii ce putere are masina du-o la un DYNO Test.
Ova is offline  
Old 25-07-04, 09:40   #18
BoSsuL3TZ

Stage 5
 
BoSsuL3TZ's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 884
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[South racerS]
Default

frate catzi nu participa cu marsavii.. stai tu linistit.. la putzina lume le-a mai ramas ceea ce se numeste bun simtz.. acu totu depinde de tine cum gandesti si cat de corect ejti.. dar oare catzi isi fac problemele pe care tzi le faci tu?.. mai putzini cu unu itzi spun eu..
__________________
South racerS =- Racing Z|e new eRA!
BoSsuL3TZ is offline  
Old 25-07-04, 16:51   #19
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Ova\"
Eu consider ca diferenta ar trebui sa o faca totusi soferul si nu o masina net superioara celeilalte cu care concureaza.
Asa fiecare tantalau ar putea doar sa-i dea gaz si sa castige.
Unde-i farmecu' curselor fiindca presupun ca nu merge nimeni sa castige premiile alea simbolice.
Atat am avut de spus.


CORECT!!


respect !
Al3xius is offline  
Old 25-07-04, 18:27   #20
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Exact, de aia am si zis ca tb cu sfertul de mila e mai relevanta...
 
Old 25-07-04, 20:23   #21
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

De acord si eu cu sfertul de mila .... Si in alta ordine de idei ... daca nu am posibilitatea de a duce masina la un test Dyno (care nici nu stiu unde se poate face) cum declar eu 2 carb + 2 filtre aer sport la capitolul cai putere ?
Lucian is offline  
Old 26-07-04, 01:44   #22
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default

Daca nu montezi turbina intra la grupa B pentru ca si asa nu cred ca ai mai mult de 115 CP(Din cate mai stiu eu asta e limita pt. grupa B,nu?) si eu zic ca e ok din toate pct. de vedere.
Daca montezi turbina corect ar fi sa intri la grupa C;oricum or sa te inscrie organizatorii la grupa C datorita sunetului turbinei zic eu.
Faci cum crezi.
__________________
Pc games don't affect kids;if Pac-Man affected us as kids,we'd all be running
around in dark rooms, eat magic pills and listen to electronic music
Ova is offline  
Old 26-07-04, 02:48   #23
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default

Si eu am in talon 1.6i 55Kw , deci 75 Cp , dar sub capota am 2.0 16v SFI de 150 Cp + alte mici artificii care mai cresc \" un pic \" puterea motorului ( fara Turbo sau NOS care m-ar arunca la grupa D ) si nu sunt nesimtzit si particip la B ... M-am bagat la C direct ...
Si la Indemanare , si la liniutze ...
Dar cunosc persoane care au motoare de grupa D care se baga la C sau de C si se baga la B ... asta nu mai este jmekerie .. e frica sa nu o i-a in freza ... le e frica sa nu piarda ... si prefera sa se dea cu o masina mai slaba ca sa aiba satisfactia ca l-a facut ...
Ce satisfactie e asta nu inteleg ..
__________________
2.0 @ Opel Astra F
3.0 @@ BMW E92 335i
https://www.youtube.com/user/Andrei77WRC
X-Ray-Eyes is offline  
Old 26-07-04, 07:58   #24
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Mda ... E tentant acel turbo . Dar cu el pus nu am nici o sansa la C. Oricum e prea costisitor sa-l las mereu pe masina. Mai bine il vand si imi iau jenti si gume . Dar pe bune acum. Are cineva idee cam cati cai am scos dupa ce am alezat motorul la 1.8 ? Inainte era 1.6 - 98 cai . Daca ii pun 2 carb dublucorp cu 2 filtre aer sport cam cat mai scot ? Evacuare directa , bujii Bosh S4 , etc. ... Chiar as fi curios cam cati cai are ...


ZoliaT : pls fa un topic la masini&tuning. aici continuarea discutiei ar fi offtopic
Lucian is offline  
Old 27-07-04, 01:25   #25
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

X-Ray alora mai bine le-am oferi un vibrator...aia satisfactie nu ce fac ei...sa se dea cu masina mai puternica la o grupa inferioara !
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline  
Old 02-08-04, 02:12   #26
Insanity

Stage 5
 
Insanity's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 428
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
Default

Si unde e satisfactia cand tu care participi la clasa ta iti iei temelie de la unu care participa la clasa ta dar are putere dubla fata de masina ta? Ce faci te duci si il iei de gat? Ar trebui sa se faca ca la box, cu o zi inainte sa se puna masinile pe DYNO si apoi incuiate intr-un garaj ca la F1, numai asa sti sigur ca fiecare concureaza unde trebuie.. dar ce zic eu aici e cam imposibil de realizat asa ca baga-ti frate 10 carburatoare si nu spune la nimeni nimic, oricum n-o sa fi singurul de la clasa ta cu modoficari
__________________
My signature!
Insanity is offline  
Old 02-08-04, 16:46   #27
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Dar oare totusi nu e meritul meu ca am reusit sa scot ceva cai in plus de la motorul trecut in talon ? Si asta fara turbo , compresor sau Nos .
Lucian is offline  
Old 02-08-04, 21:35   #28
BoSsuL3TZ

Stage 5
 
BoSsuL3TZ's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 884
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[South racerS]
Default

ma adevaru ca parerile sunt impartzite.. vedetzi voi.. conteaza extraordinar de mult cum va ganditzi la aceste curse.. haidetzi sa va spun cam ce cred eu despre aceste curse..

In primul rand nu cred ca se pune foarte mare accent pe sofer.. ci mai mult pe modificarile care le poate face la o masina.. binenteles nu vb de schimbarea motorului .. sau TURBO pus .. si talonu sa fie de cu totu altceva.. deja asta intra in ala categorie...ci vorbesc de modificarile care se fac la motoare.. evacuare etc. pentru a le duce la puterea lor maxima.. si acest mister face interesanta cursa.. un exemplu bun este KWX-ul care a dat fum la multe masini..

iar un alt doilea \"point\" ar fi legat de soferi..cei care spun ca tre sa se vada care-i cel mai bun sofer.. va spun, oricat de bun ar fi un sofer nu poate scoate mai mult decat poate duce o masina.. si daca ar fi sa o luam dupa cine conduce cel mai bine.. ar trebui ca toate masinile sa aiba aceeasi putere.. sa aiba exact aceleasi date tehnice.. doua masini identice la greutate si putere.. si numai in acel caz potzi sa vezi care este cel mai bun sofer.. in restul cazurilor totul este un mister.. si majoritatea nu spun puterea lor reala..
BoSsuL3TZ is offline  
Old 02-08-04, 23:39   #29
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

C O R E C T !!!
Lucian is offline  
Old 08-08-04, 22:28   #30
cioli17

Stage 5
 
cioli17's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"BoSsuL3TZ\"
ma adevaru ca parerile sunt impartzite.. vedetzi voi.. conteaza extraordinar de mult cum va ganditzi la aceste curse.. haidetzi sa va spun cam ce cred eu despre aceste curse..

In primul rand nu cred ca se pune foarte mare accent pe sofer.. ci mai mult pe modificarile care le poate face la o masina.. binenteles nu vb de schimbarea motorului .. sau TURBO pus .. si talonu sa fie de cu totu altceva.. deja asta intra in ala categorie...ci vorbesc de modificarile care se fac la motoare.. evacuare etc. pentru a le duce la puterea lor maxima.. si acest mister face interesanta cursa.. un exemplu bun este KWX-ul care a dat fum la multe masini..

iar un alt doilea \"point\" ar fi legat de soferi..cei care spun ca tre sa se vada care-i cel mai bun sofer.. va spun, oricat de bun ar fi un sofer nu poate scoate mai mult decat poate duce o masina.. si daca ar fi sa o luam dupa cine conduce cel mai bine.. ar trebui ca toate masinile sa aiba aceeasi putere.. sa aiba exact aceleasi date tehnice.. doua masini identice la greutate si putere.. si numai in acel caz potzi sa vezi care este cel mai bun sofer.. in restul cazurilor totul este un mister.. si majoritatea nu spun puterea lor reala..
cioli17 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -