18-07-04, 10:10
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Oare cum e corect ?
La legale am vazut ca grupele se fac in functie de cai putere ... Nu am vazut sa se mai ridice capota , dar din cate stiu e posibil sa se faca. Oare unde mai este meritul meu daca in talon am 1.6 , 97 cai si de fapt motorul meu a ajuns la 150 cai prin diverse \"artificii\" ? Treaba asta inca nu imi este clara. Poate ma ajuta cineva .. Tare as vrea sa stiu daca are rost sa scot mai multi cai din bietul meu motor . Ce castig ? Urc in clasa sau am mai multe sanse de a castiga la clasa la care ma incadrez cu datele din talon ?
__________________
RENAULT Clio RS 197
SMART ROADSTER
AUDI A3 SPORTBACK
|
|
|
18-07-04, 13:54
|
#2
|
Guest
|
Oficial, ai avea mai multe sanse sa castigi grupa din care faci parte, se tine cont de datele din talon...Se mai fac din cand in cand anumite derogari, pt ca masinile mai puternice cu doar cativa cai decat min clasei sa intre in clasa inferioara ei...mie mi se pare f subiectiva treaba. De ex unii cu \"ursuletzi\" se mai baga si la grupa C, desi locul lor ar fi la D. Oricum, vad ca nu mai da nimeni pe aici de la NSL/LR sa ne mai spuna si noua cum sta treaba... 
PS: ce masina ai?
|
|
|
18-07-04, 15:20
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Masina ... o sa razi dar e un Fiat 132 din ... 1978. M-a costat tuningul 20 mil . si nu e facut la C&C . Motorul e refacut total si asteapta sa fie pus pe masina. Intrebarea am lansat-o pt ca am set de 2 carb dublucorp si o turbina . Asteapta sa fie puse dar stau si ma intreb daca are vreun rost.
|
|
|
18-07-04, 15:46
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
are rost... nomal ai sanse mai mari sa castigi la grupa ta...pentru ca inscrierile se fac dupa ce ai tu trecut in talon ...eu asa stiam
|
|
|
18-07-04, 18:18
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Atunci e bine. Totusi ... turbina are un sunet aparte si ma gandeam ca va tipa lumea ca nu e corect. Intr-un fel nu e corect , dar pe de alta parte daca am participa la liniute cu masinile la setarile si dotarile de fabrica parca ar fi doar meritul masinii cand am castiga . Nu ?
|
|
|
18-07-04, 19:09
|
#6
|
Guest
|
Mi se pare ca exista un coeficient in functie de modificarile la motor...si daca cumva iese cum ca tb sa participi la grupa urmatoare, asa o sa fie...cred...
|
|
|
18-07-04, 19:15
|
#7
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
eh.. lasa k daca pui turbina... se aplica un coeficient de 1,6..... si nu mai intri la grupa din talon...
|
|
|
19-07-04, 21:09
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Si daca nu pun turbina dar pun 2 carb dublucorp , fiecare cu cate un filtru aer ?
|
|
|
19-07-04, 21:22
|
#9
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Lucian, uite aici:
|
|
|
20-07-04, 15:21
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Am inteles . Daca acesta este regulamentul oficial e OK. Nu se specifica nimic de un carb in plus. Si apoi cine mi-ar putea spune cu siguranta cati cai am castigat eu prin adaugarea acelui carburator ?
|
|
|
23-07-04, 17:55
|
#11
|
Administrator
 Stage 5
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of: [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [Echipa de sprijin]
|
Nu se specifica nimic despre carburator.
In principal se tine cont de \"sunetul\" masinii
sau mai pe romaneste : atunci cand masina pare a avea motoru schimbat i se ridica capota si se verifica ce se afla pe acolo.
restul modificarilor mici si invizibile atata timp cat nu vbim de schimbare de motor sunt un avantaj al celui care are acest tuning.
Asta e si atractia pana la urma nu ?
|
|
|
23-07-04, 18:28
|
#12
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
dar normal ma frate... eu chiar nu inteleg.... daca tu ai 90 de cai si stii ca ala are 100 sau nush adica daca stii cati cai are... e... ***zel ca stii cam ce-o sa se intample asa... avetzi amandoi 90 de cai sa zicem ... numai ca el mai are cateva pe sub capota spre deosebire de tine.. si te omoara... dar na... asa e frumos
__________________
|
|
|
23-07-04, 21:50
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Serios , cred ca foarte putini din cei care participa la legale au caii trecuti in talon. Poate doar cei care nu vin acolo decat pt a fi si ei acolo. Drept pentru care consider ca e mult mai incitant sa nu se stie ce e sub capota ( in limite de bun simt - fara turbo , compresoare , nos , etc.). Eu unul daca pierd la o masina din aceeasi clasa parca ma ambitioneaza sa fac ceva pentru a nu mai pierde pe viitor . Poate altii gandesc altfel . Nu ar strica si o parere a organizatorilor .
|
|
|
24-07-04, 02:36
|
#14
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
|
Daca crezi ca e mai incitant sa nu stii ce e sub capota,uite aici un exemplu:
La prima etapa LR din Timisoara am participat cu o masina la care i-am schimbat motorul dar nu l-am omologat si am pastrat talonul vechi.
Datele de pe talon 2300 cmc/136 cp.
Datele reale 2800 cmc/185 cp.
Masina era un Mercedes W123(\"Cobra\") cu 2 usi.
Ce zici,aveam sanse la grupa C ?
Eu mi-am declarat puterea reala si cred ca fiecare ar trebui sa si-o declare deoarece nu cred ca are farmec ca unul ca mine spre ex. sa se fi dat cu un participant de la grupa C care sa aiba spre ex. 136 cp sau chiar si 160 ca sa se inscrie pe bune la gr. C.
Eu consider ca diferenta ar trebui sa o faca totusi soferul si nu o masina net superioara celeilalte cu care concureaza.
Asa fiecare tantalau ar putea doar sa-i dea gaz si sa castige.
Unde-i farmecu' curselor fiindca presupun ca nu merge nimeni sa castige premiile alea simbolice.
Atat am avut de spus.
__________________
Pc games don't affect kids;if Pac-Man affected us as kids,we'd all be running
around in dark rooms, eat magic pills and listen to electronic music
|
|
|
24-07-04, 04:51
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
|
|
|
|
|