Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 20-04-09, 22:22   #46
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Quote:
Originally Posted by raulllamboiu View Post
Insistam totusi asupra dotarilor minimale impuse de Codul Rutier si a castii de protectie, pentru pilotii rapizi (sub 11 sec / 402 m)
Adica niciunul. Sau, cum stabiliti voi acest lucru? Parca este sistem eliminatoriu/piramidal si nu pe timpi.
Zona de intoarcere - Este in afara zonei blocate traficului? Sunteti siguri ca accesul la start dupa o mansa va fi facil in cazul in care NU este cu trafic blocat (din harta asa pare)? La Pitesti a iesit mai rau putin din cauza ingramadelii de la start. Aveti oameni care sa verifice ca cei care reintra in zona de concurs dupa ce revin de la sosire sunt castigatorii? Dispuneti de masuri ca sa tineti culoarul de intoarcere liber pentru concurenti (asta in cazul in care tot tronsonul concurs-intoarcere este blocat traficului) si sa nu fie probleme cu masinile spectatorilor, lasate alandala?
Daca aveti 80 de masini le terminati in 3 ore daca este ceva cursivitate deci clar mai trebuie timp daca tvreti neaparat sa va tineti de "libere".
Sa speram ca iese bine, desi ati promis multe si de la o vreme s-a dovedit ca vorba multa saracia omului (adica taxa luata si ce e dupa...). Lumea o sa aiba asteptari pe baza celor spuse de voi. Mare atentie si vreme frumoasa!
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 22:30   #47
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

o sa fie si un cronometru acolo in plus.. si sectorul de drum unde concurenti o sa se intoarca o sa fie bine pentru ca nu o sa se intoarca coloana de masini..ci cel care castiga merge incet frumos pe drumul indicat catre start si isi ocupa locul indicat .. repet..masini alandala nu o sa existe deoarece pe parea unde drumul nu este blocat o sa existe echipaje de politie..deci nu o sa fie permisa oprirea neregulamentara a autovechiculelor ..deci o sa fie in regula
__________________
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 23:15   #48
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Teoretic:
Vin, intru pe tronsonul de drum care este blocat pentru concurs, ma dau, pierd, vreau sa parchez undeva de unde sa pot afla cu usurinta cand urmeaza "liberele" dar nici sa incurc restul de participanti. Pe traseul de intoarcere inteleg ca nu pot si nici nu exista ceva amenajat in acest sens. Ce fac?

Legat de cronometru... cel mai bun timp realizat de un roman nu a scazut sub 11,5 sec. si asta cu masurare cat de cat mai evoluata. Parerea mea ca incercarea aceasta de a adapta niste reguli internationale la un concurs de amatori nu este benefica. Tot FIA cere la masinile decapotabile ca scaunele sa fie prevazute cu bari care sa depaseasca nivelul crestetului, gume "de strada" si alte maruntisuri, la categoria Street. In plus de asta orice element care nu este legal d.p.d.v. al circulatiei pe drumurile publice ar trebui sa duca automat la neinscrierea pilotului conform prezentului regulment particular. Stiati ca filtrele de aer sport, majoritatea NU sunt legale? Iar, conform codului rutier masina trebuie sa fie dotata cu extinctor, triunghi reflectorizant, roata de rezerva si trusa medicala.
O sa aveti discutii, in primul rand pentru faptul ca ati impus niste reguli pe care nu veti avea timp sa le verificati daca sunt respectate, sa nu mai spun de respectivii coeficienti de la incadrare. D-aia zic, mai bine anuntati putin ca sa fiti apreciati cand veti oferi mai multe ori punctati exact ce si cum, inspirandu-va din realitate cat puteti.
Veti constata ca ce e pe hartie se transforma in haos in ziua de concurs. Voi va trasati sarcinile pe respectiva hartie, nu competitorii.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 00:01   #49
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Quote:
Originally Posted by DragosT View Post
Teoretic:
Vin, intru pe tronsonul de drum care este blocat pentru concurs, ma dau, pierd, vreau sa parchez undeva de unde sa pot afla cu usurinta cand urmeaza "liberele" dar nici sa incurc restul de participanti. Pe traseul de intoarcere inteleg ca nu pot si nici nu exista ceva amenajat in acest sens. Ce fac?

Legat de cronometru... cel mai bun timp realizat de un roman nu a scazut sub 11,5 sec. si asta cu masurare cat de cat mai evoluata. Parerea mea ca incercarea aceasta de a adapta niste reguli internationale la un concurs de amatori nu este benefica. Tot FIA cere la masinile decapotabile ca scaunele sa fie prevazute cu bari care sa depaseasca nivelul crestetului, gume "de strada" si alte maruntisuri, la categoria Street. In plus de asta orice element care nu este legal d.p.d.v. al circulatiei pe drumurile publice ar trebui sa duca automat la neinscrierea pilotului conform prezentului regulment particular. Stiati ca filtrele de aer sport, majoritatea NU sunt legale? Iar, conform codului rutier masina trebuie sa fie dotata cu extinctor, triunghi reflectorizant, roata de rezerva si trusa medicala.
O sa aveti discutii, in primul rand pentru faptul ca ati impus niste reguli pe care nu veti avea timp sa le verificati daca sunt respectate, sa nu mai spun de respectivii coeficienti de la incadrare. D-aia zic, mai bine anuntati putin ca sa fiti apreciati cand veti oferi mai multe ori punctati exact ce si cum, inspirandu-va din realitate cat puteti.
Veti constata ca ce e pe hartie se transforma in haos in ziua de concurs. Voi va trasati sarcinile pe respectiva hartie, nu competitorii.
Nu trebuie sa priviti lucrurile chiar la "extreme". Sunt convins ca la nivel de "microdetaliu" este posibil sa ne fi scapat amanunte. Acesta este si scopul conversatiilor noastre, pana la finalul inscrierilor enline, de a clarifica eventualele inadvertente, astfel ca in ziua concursului, totul sa fie OK (sau ma rog... cat mai aproape)

1. Pilotul castigator, va primi la sosire, o semnarura pe legitimatie, care ii va permite reintrarea in parcul inchis.
2. Pilotul invins, pate parca automobilul, virand la stg. pe strada Constructorului, de unde merge pe jos la secretariat si afla tot ce doreste, sau tot pe jos, pe trotuar sa vizioneze restul cursei.
3. Spicuirile din regulamentul FIA, sunt date pentru a familiariza o parte din concurentii cu prescriptiile internationale (cat priveste viteza - nu sunt convins ca nu vor automobile care sa se apropie de .... - noi insistam totusi pentru casca si am putea forta regulamentul 15 sec; nu o facem pntru ca acordam credit responsabilitatii concurentilor)
- cat priveste respectarea codului rutier, nu cred ca elimina total sansele de obtinere vizei tehnice.
Oricum multumim mult pentru obsevatiile la obiect si nu ne mai "certati" pentru ca incercam sa facem ceva cat de cat profesional. Important este sa lamurim toate problemele, astfel ca sa nu fie incidente si toate lumea sa se bucure la finalul zilei.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 10:45   #50
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Desi nu il cunosc....DragosT mi se pare o persoana care are ceva de spus in organizarea curselor pe meleagurile noastre. e deschis la nou si a incercat mereu sa aduca un suflu nou in aceste curse.....si sa impace pe toata lumea.....dar cum am spus...pana nu o sa existe o cupa pt fiecare concurent....nu o sa fie toti multumiti niciodata
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 11:51   #51
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

chestia cu parafa medicului de familie pare exagerata.sincer chiar trebuie sa pierd o jumatate de zi pentru asta, si nu cred ca am timpul ala de sacrificat...
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 12:02   #52
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Quote:
Originally Posted by scorpio GL View Post
chestia cu parafa medicului de familie pare exagerata.sincer chiar trebuie sa pierd o jumatate de zi pentru asta, si nu cred ca am timpul ala de sacrificat...
De data asta, NU. Te credem pe cuvant ca esti apt sa practici spoturi auto.
Data viitoare insa ......

Vreau sa intelegeti toti ca intentia noastra este sa constituim o comunitate de potentiali sportivi care vor sa promoveze aceasta pasiune, nu sa-si descare pur si simplu "frustrarile" pe asfalt. Acesta diferenta evident ca nu o va face viza medicului de familie, ci timpul petrecut impreuna, realizarile si esecurile......
Intelegeti totusi ca trebuie sa incepem de undeva. Noi am inceput cu verificarea daca se pot respecta niste reguli (nu obligatoriu cele mai bune sau alese cel mai fericit in actuala conjuctura.
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 17:20   #53
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Cum vine asta,concurentii sa-si aduca de akas numere pentru portiere?!Daca eu vin cu NR 100 si mai vine altu din Craiova cu NR 100 si inca unu din Timisoara tot cu NR 100 cum facem?
Si o mica precizare,pana acum numerele/stickerele au fost gratuite,ma rog au intrat in taxa care am platit-o ...
Si v-ar ruga sa stabiliti si sa postati in acelasi timp STRICT numai regulile care trebuie urmate de catre concurenti,deci exact cu ce trebuie sa venim si ce trebuie sa facem la inscriere si la Start
Multumesc
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 17:52   #54
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

numerele pe care vi le facem noi sunt conform standardelor si raman la voi sa le folositi in viitor .. alea gratuite cred ca ereau urmele lasate de o carioca pe poritera..
daca vin cei trei cu numarul 100 pe portiera ne descurcam noi ..nu e asta motiv de ingrijorare
uite pasi care trebuie sa ii umrezi din momentul asta

Descarci formularele de inscriere.. le completezi ...mi le trimeti mie pe mail si ti le tragi si tu la imprimanta si vi cu ele in dinti completate..vii spre slatina.. analizezi mai intai harta care am puso si vezi cum poti sa ajungi la secretariat..de acolo platesti taxa vezi ce mai faci ..si pornesti pe traseul facut cu verde catre parcul unde se va face verificarea tehnica .. respectand regulile de circulatie..daca esti admis ramai in parc pana se face ordinea cum pleaca masinile..te duci la start cu cine ai fost repartizat..te dai..daca castigi urmezi iar traseul facut cu verde pana in parc pana intri iar la start..daca ai pierdut mergi unde vrei ..
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 18:32   #55
opelfan

Stage 3
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 114
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Cum ramane cu medicul de familie tr sa mergem la el?Daca vreu sa particip la 2 grupe trebuie sa platesc 2 taxe?si la cursele libere se plateste taxa?
opelfan is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 18:36   #56
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

cu medicul de familie nu este obligatoriu .. platesti 1 singura taxa de 50 de lei..si te dai la grupa la care esti repartizat..castigi apoi te dai cu altu..totul decurge in sistem piramidal .. apoi poti sa te dai la libere..nu trebuie sa platesti alta taxa..
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 19:10   #57
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Quote:
Originally Posted by cryssl View Post
numerele pe care vi le facem noi sunt conform standardelor si raman la voi sa le folositi in viitor .. alea gratuite cred ca ereau urmele lasate de o carioca pe poritera..
daca vin cei trei cu numarul 100 pe portiera ne descurcam noi ..nu e asta motiv de ingrijorare
uite pasi care trebuie sa ii umrezi din momentul asta

Descarci formularele de inscriere.. le completezi ...mi le trimeti mie pe mail si ti le tragi si tu la imprimanta si vi cu ele in dinti completate..vii spre slatina.. analizezi mai intai harta care am puso si vezi cum poti sa ajungi la secretariat..de acolo platesti taxa vezi ce mai faci ..si pornesti pe traseul facut cu verde catre parcul unde se va face verificarea tehnica .. respectand regulile de circulatie..daca esti admis ramai in parc pana se face ordinea cum pleaca masinile..te duci la start cu cine ai fost repartizat..te dai..daca castigi urmezi iar traseul facut cu verde pana in parc pana intri iar la start..daca ai pierdut mergi unde vrei ..
La toate cursele la care am participat pana acum nu mi-au mazgalit masina cu carioca,ci ne-au dat la toti un abtipild cu nr respectiv,sigla sponsorului.etc
Formularul l-am trimis,dar nu am completat vreo 2-3 rubrici,mai precis nr masinii,seria de caroserie si nr permisului!
Permisul il am in masina,actele la fel,deci din cauza asta nu le-am completat,sper sa nu fie problema daca le completez la fatza locului!
Alte reguli:
Taxa 50lei cu inscriere la timp
Acte: permis,buletin,asigurare valabila,talon
Altceva ...?
Sar`na
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 22:03   #58
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Nu "cert" ca nu-mi permit. Doar am senzatia unui deja-vu si vb. aici din ce am trait eu.
Inaintea unei curse, in timpul ei, te astepti la probleme din partea: autoritatilor (sa nu vina cum/cati au promis, sa-ti micsoreze perioada de blocare), localnicilor (e strada/aleea/blocul lui, primit mostenire de cele mai multe ori), publicului (parinti cu minori de 1 m, pe care-i tin in fata si se agita/zburda, "olimpici - medalizati" care pariaza sau se baga miez sa vada/sa fie vazuti cat mai bine, restul de insi care daca unul scoate capul se deschide tot randul ca un evantai, cei care vin cu pilotii si vor sa vada/pozeze/filmeze numai din hot-spot-uri), participantilor (nu au toate actele dar vin de la sute de km., mint la declararea datelor masinii, contesta incadrari desi de cele mai multe ori nu au dreptate dar, tot de cele mai multe ori la ce curse au mai fost ei era asa cum ti-o zic tie, lasa masinile inchise si parcate aiurea - nu respecta logica elementara de a lasa grupele mici in fata si ei la spate, nu-si cauta oponentii din grupa sa stea toti uniti, nu-si cauta pereche de concurs cand au timp ci chiar la start etc.). Dupa cursa: publicul nemultumit daca 1. ai avut prea multe forte de ordine si nu i-a lasat sa zburde in voie/violentat/amendat 2. nu ai avut forte de ordine 3. nu ai taraba cu suc/mici iar daca ai de ce e prea departe ori de ce e scump 4. ca nu au fost multi participanti ori ca au fost dar ne-spectaculosi 5. ca o parte din public comenta aiurea despre x si y, intamplator prietenul lor; pilotii suparati: 1. nu a luat fiecare o diploma cel putin 2. nu s-au tinut libere 3. public dezordonat si necunoscator 4. locatie ingusta, prea scurta, prea cald afara, prea departe de casa 5. perechile de start.

Credeti ca aveti solutii la toate aceste potentiale probleme? De aceea repet ca util pentru toti este sa fie o abordare temperata a problemei. Legat de casca, ea ar trebui sa fie obligatorie pentru toti mai ales ca micile tamponari se soldeaza cu decese din cauza unei simple izbituri cu tampla de suportul centurii de siguranta - cel de pe stalpul usii. Chiar daca veti stabili ca este OBLIGATORIE, ce faceti in situatia in care jumatate vin cu si jumatate fara? Jumatate o poarta, jumatate nu. Am patit-o, noroc insa ca era prea cald afara si mai mult ii incurca din cauza transpiratiei, asa ca am hotarat cu sufletul usurat sa nu mai fie purtata. Aveam o scuza.
Daca nu ati mediatizat excesiv pe plan local cursa si pastrati limita de masini, exista sanse reala sa iasa totul ok. Daca vine si NSL-ul sa va sprijine, e si mai ok.
Repet, nu dau sfaturi ci doar leg niste amintiri reale cu ceea ce v-ati propus voi. Scuze de lungimea post-ului!
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 22:07   #59
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Casca era necesara pt masinile de sub 11,5 sec/402 m daca nu ma insel....deci nu s-a spus nimic de casti pt participanti. Cel putin eu am asa am inteles din postul domnului Lamboiu.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-09, 22:07   #60
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

apropos de ''perechi'': sper sa fie macar o tragere la sorti, sau macar sa apucam sa ne dam cu masini cu care nu ne-am mai dat.ca cu cei din acelasi orase mai gasim ocazii...
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -