Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 19-04-09, 21:47   #31
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

400? sunt 150-160 dus......deci nu le mai umfla . Oricum iti ajunge un rezervor de benzina.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-09, 23:47   #32
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Quote:
Originally Posted by p_vio46 View Post
cryssl am trimis formularul pe mailul tau crys_sl@yahoo.com ,se poate da o confirmare? , multumsc anticipat
ti'am dat mail inapoi ..VA ROG INSISTENT SA CITITI REGULAMENTUL

Trebuie sa completati si adeziunea prezenta in primul post ..fisele care le'ati descarcat o sa veniti cu ele in mana la noi la secretariat in ziua de 26 aprilie pentru a va inregistra .. .. fisele pe care le trimeteti pe mail sunt pur informative pentru a va pregati fisa de revizie si a tine evidenta..

Quote:
Originally Posted by scorpio GL View Post
si eu astept confirmarea; nu de alta dar nu as merge 400km ca sa mi se spuna ca nu mai sunt locuri....


la fel daca ai trimet pe mailul meu...


o sa mai urmeze un post cu alte detalii ..daca mai aveti nelamuriri va rog sa postati nui nici o suparare ..decat sa existe neintelegeri ..
__________________
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 00:14   #33
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

asa..acuma am timp sa ma ocup de topicul asta



Am vazut ca unii zic ca o sa fie ca la craiova/ pitesti... va repet..va inselati cand spuneti asta...daca o sa cititi regulamentul o sa vedeti ca sunt foarte multe reguli pe care dorim sa va rugam sa le respectati..nerespectarea acestora duce la excluderea fara drept de apel din competitie..

NU, repet nu o sa se repete ce a sa intamplat la liniutele anterioare..deoarece avem numarul de concurenti limitat .. ..

IN slatina avem scoala de jandarmi..deci o sa fie jandarmi la fiecare 50 metri ..zona spectatorilor o sa fie delimitata de banda ... sunt 4 benzi a cate 2.7 metri fiecare spectatori nu o sa aiba voie pe sectoru de drum unde se va desfasura cursa(Decat pe margine) se aplica masuri drastice (amenzi ) pentru cei care nu respecta delimitarea

asa..si acuma sa va zic cum o sa se desfasoare..dar repet..citit regulamentul..ca sa nu ajungeti acolo si sa va treziti ca ati fost exclus ca nu ati indeplinit o regula..asa ca mai bine fiti precauti si citit.. pentru ca noi v;am expus regulile ..

si app ... insist pe numerele de concurs .. trebuie sa aveti pe portierele stanga dreapta fata ale masini numere de concurs cu care veti fi inregistrat la revizie .. puteti sa veniti dumneavoastra cu ele sau sa ne specificati noua intr'un mail ca vi le facem noi si raman la dumneavoastra contra suma de 25 lei ...

asa.. dumneavoastra o sa ajungeti in z

parcare Hotel Romtimex – duminică 26.04.09 : ora 8.00 – 9.00
Participanţii trebuie să prezinte personal, următoarele documente :
- formularul de înscriere, în original
- dovada achitării taxei de înscriere
- carnet de legitimare club (dacă este cazul)
- permisul de conducere (original şi copie)
- certificatul de înmatriculare (original şi copie) – cu viză V.T.A. valabilă
- asigurare R.C.A. valabilă (chiar şi pentru 48 de ore; sau carte verde)

mie trebuie sa imi completati si trimeteti pe mail formularul de inscriere + adeziunea pentru a va inregistra si a va alcatui fisa de verificare technica..daca nu s'au atins numarul maxim de masini se poate sa fiti inscrisi si atunci pe loc..daca da ne pare rau ..

dupa platirea taxei de inscriere o sa mergeti in parcul auto unde vi se va efectua verificarea technica si dupa ce veti primi acordul sunteti oficial admisi in cursa... (Veti primi indicatii suplimentare la fata locului) dupa efectuarea a celor 402 metri deplasarea spre start se va efectua in coloana regulamentar respectand regulile de circulatie (nerespectarea acestora va atrage la eliminarea din cursa) ...daca mai trebuie completat cu ceva o sa mai revin cu un post..


VA ROG CITITI REGULAMENTUL!!!!
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 01:00   #34
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Sa nu ezitati si sa trimeteti mail cu formularele de inscriere completate..formulare pe care originalul il scoateti la imprimanta si veniti cu el in ziua concursulul ..repet cei care se inscriu online au prioritate
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 01:24   #35
opelfan

Stage 3
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 114
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

sal dar daca vremea se va strica duminica?ce facem se amana cursa?unde platim taxa de 50lei si cand se plateste?
opelfan is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 05:44   #36
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

sa speram ca vremea o sa fie buna .. taxa de 50 lei se plateste la secretariat situal la cladirea romtimex si se plateste in dimineata in care este cursa..trebuie sa te prezinti pana in ora 9..daca intarzii ti se aplica penalizari ..
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 05:50   #37
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Regulament de participare

1. INSCRIERI
- Inceperea înscrierilor : 16.04.2009, ora 12.00, prin e-mail sau fax:
SLATINA: preşedinte - ILIE BĂDIŢĂ; tel: 0745.531264 (www.autoraliuolt.go.ro)
Serban Cristian; e-mail : crys_sl@yahoo.com
CRAIOVA: e-mail: raulllamboiu@yahoo.com , sau fax : 0251.510725; 0722.327762
(formularele de înscriere sunt în ANEXĂ )
- Inchiderea înscrierilor : 25.04.2009, ora 17.00
- Nr. Automobile admise: 80
- Taxă înscriere: 50 RON (doamne / domnişoare participante 25 RON)
- Plata taxelor de participare pentru sportiv şi echipă, se va face la Verificarea Administrativă.
Piloţii care nu trimit cererea de înscriere până pe 25.04.2009, ora 17.00, vor fi admişi în limita locurilor disponibile, cu plata unei supra taxe de 30% (15RON), până la începerea Verificării Administrative, sau 100% (50RON) după verificare.
2. VERIFICAREA ADMINISTRATIVĂ
parcare Hotel Romtimex – duminică 26.04.09 : ora 8.00 – 9.00
Participanţii trebuie să prezinte personal, următoarele documente :
- formularul de înscriere, în original
- dovada achitării taxei de înscriere
- carnet de legitimare club (dacă este cazul)
- permisul de conducere (original şi copie)
- certificatul de înmatriculare (original şi copie) – cu viză V.T.A. valabilă
- asigurare R.C.A. valabilă (chiar şi pentru 48 de ore; sau carte verde)
După Verificarea Administrativă, concurenţii vor primi « Fişa de Verificare Tehnică » (pretipărită dacă înscrierea s-a făcut pănă pe 25.04.09 – 17.00), cu menţionarea orei şi minutului de prezentare la Verificarea Tehnică, în parcul închis, cu automobilul de concurs ( max. 15 min de la finalizarea verificării administrative ).
După Verificarea Tehnică, automobilul rămăne în regim de parc închis.
Din acest moment, până la festivitatea de premiere sau orice situaţie prin care concurentul este eliminat din concurs (abandon tehnic, renunţare la continuarea cursei, indisciplină), concurentul se supune 100% programului impus de organizator. Pe tronsoanele de drum deschise circulaţiei publice, se supun în totalitate prescripţiilor Codului Rutier, calitatea de concurent înscris, ne diminuând nici o obligaţie legală.
3. Maşinile participanţilor trebuie sa aibă toate elementele de caroserie montate fără pericol de desprindere, cât şi sistemul de semnalizare si frânare în stare de funcţionare. Maşinile trebuie sa fie dotate cu extinctor.
4. In cazul în care se verifica prin sondaj corectitudinea informaţiilor din formular si se constata faptul ca puterea declarata a motorului este mai mică decât cea prevăzută in cartea tehnica a autoturismului se va proceda la descalificarea concurentului sau după caz la interzicerea dreptului de a mai participa la viitoarele etape.

5. O grupă se formează din minim două autoturisme, încadrarea într-una din grupe se face în funcţie de puterea motoarelor exprimate în Kw
6. Cursa de Accelerare (liniuţe)– se desfăşoară între două maşini, în paralel, pe o distanţă stabilită (402.33 m), linie dreaptă, cu startul de pe loc şi sosirea lansat.
In cazul în care un participant va anticipa startul, cursa se va repeta. In cazul în care acest lucru se repetă de 2 ori, concurentul în cauză va fi eliminat.
7. Cursele sunt de tip eliminatoriu, grupa fiind câştigată de pilotul care învinge în toate manşele
8. Cursele la liber se vor desfăşura în finalul etapei, între participanţii care îşi pot alege adversarul indiferent de încadrarea acestuia, însă sunt obligaţi să se înscrie în prealabil la organizator.
9. Desfăşurarea etapei:
a) Grupele de participare autoturisme in ordine crescătoare (A1, A, B, C, D, E, F, G)
b) Curse libere
10. Participanţii sunt obligaţi ca la întoarcerea la start să respecte regulile de circulaţie pe drumurile publice. Participanţii care încalcă aceste reguli vor fi sancţionaţi.
11. In timpul concursului in maşinile participante se vor afla doar piloţii.
12. Alte indicaţii vor fi date de către organizator la locul desfăşurării etapelor.
Grupe de participare
A1 75 cp D 166 cp-200 cp
A 76 cp-100 cp E 201 cp-250 cp
B 101 cp-130 cp F 251 cp-300 cp
C 131 cp-165 cp G 301 cp-350 cp şi peste
Liber: aici competitori se aleg între ei indiferent de clasa din care fac parte.
Menţiune : atunci când se stabilesc grupele, se ia in calcul puterea motorului ce echipează în acel moment autoturismul, iar în cazul unor intervenţii majore cum ar fi aplicarea unui turbo compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultând un motor de alt tip, se aplică coeficienţi de corecţie, respectiv se reîncadrează noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt. montare suplimentara de turbo - (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt. compresor - (puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos - (puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinaţia acestor modificări, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor întâlnit pe mai multe modele, dar cu configuraţii diferite nu poate determina în mod direct clasa, clasa este determinată de configuraţia generală, nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbări de chiulasă:
Ex: (1.) motor Opel 115 CP, 8 valve - se schimba chiulasa şi se monteaza de 16v, rezultă motor de 136 sau 150 CP; (2.) motor de Vw 1,8 8 v de 90 CP se aplică 16v, rezultă clasa pt. motorul 1,8 de 16v adică 130cp; (3.) bloc motor de Dacia, dacă este montată chiulasa de Renault 5 Alpine, se va înscrie în clasa corectă a motorului Renault astfel echipat, care oferă cca 92 CP. Corecţiile sunt valabile si pentru alte tipuri de accesorii ale motorului.
Organizatorul, atunci când apar cazuri speciale, poate întruni o comisie tehnică şi indica clasa de participare putând da derogări sau extensii pentru mărirea clasei, când se impune.
Coeficienţi în funcţie de tracţiune şi arhitectură ( Cta)
Tracţiune spate 1,00
Tracţiune faţă 0,95
Motor central 1,10
Tracţiune 4x4 1,15
Puterea maşinii se înmulţeşte cu (Cta) şi rezultă puterea, după care se determină grupa de încadrare corectă.



acesta este regulamentul... cititil ..l'am pus aici ca sa vada toti...



PE MAIL VREAU SA IMI TIMETETI FORMULARUL DE INSCRIERE SI ADEZIUNEA>>>!!!!

Si insist asupra numerelor de concurs..fiecare masina trebuie sa aiba un numar pe ambele portiere fata ..cei care nu au unde sa isi faca sa ne anunte dinainte ca le facem noi contra cost 25 RON

Last edited by cryssl; 20-04-09 at 06:02.
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 08:32   #38
opelfan

Stage 3
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 114
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

intrebarea este ca daca concurentu cade cu cea mai rapida masina din clasa sa si l elimina inseamna ca nu mai are sanse si nu se mai da?
opelfan is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 10:38   #39
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

Se da la llibere.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 13:00   #40
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

multumim pentru lamuriri, si pentru confirmari , din cele spuse va fi o organizare buna , mai ales ca aveti de unde lua personal de jandarmerie , sa poata gestiona bine problema publicului, asteptam cursa
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 13:02   #41
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

si noi va asteptam ..sper sa iasa cum ne dorim.
cryssl is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 17:27   #42
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default PRECIZARI Cursa accelerare 402m Slatina

Astazi am parcurs si eu toate postarile de pe acest topic, si ma incearca un sentiment de bucurie pentru interesul fata de niste "tipi" care incearca sa organizeze altceva fata de Craiova sau Pitesti, dar si dezamagirea ca exista mereu reprezentanti ai lui "gica contra" sau "toma necredinciosul", adica adevaratii romani de astazi (ma refer la pozitiile personale - subiective, chiar incisive, fata de FRAS sau ACR, de care am luat act si fata de care imi voi exprima si eu opinia intr-o viitoare postare)
Sunt extrem de multumit de modul in care "Crys" a reusit sa va informeze pana la urma de ceea ce ne-am propus noi pentru duminica.
In calitatea mea de Director sportiv al ambelor curse (si VTM - Mosteni de vineri), vreau sa va fac cateva precizari:
1. Datorita numarului mare de inscrieri enline, vom face toate demersurile sa extindem perioada de securizare traseu de catre politia rutiera, de la 3 ore la 5 ore (deci sigur vor avea loc si cursele libere - daca sunt anuntate din timp)
2. Confirmarea inscrierii in concurs, va fi afisarea grilei de start, cu repartizarea pe grupe a concurentilor, sambata la ora 18.00 (sau daca vreti suplimentar, si sub forma de lista la sfarsitul fiecarei zile, incepand de maine)
Pentru realizarea acestui deziderat, am nevoie din partea potentialilor concurenti de sugestii, pentru depasirea urmatoarelor situatii:
a) cum sa reactionam fata de concurentii, care nu sunt deacord cu devansarea timpului limita de inscriere en line, cu 24 de ore, adica: 24.04.2008 - ora 17.00 ?
b) cum reactionam daca in ziua cursei, desi am postat grila preliminara de start, de sambata 25.04.08 - ora 18.00, unii concurenti (din lista) nu se prezinta la Revizia tehnica pana la ora 9.30?
3. Consider ca devansarea timpului limita de inscriere enline cu 24 de ore (TOATE IN MAIL-UL LUI CRIS - care este responsabil de relatia cu sportivii, din partea organizatorului), este necesara pentru analizarea incadrarii in grupe cat mai echilibrate de putere (nu de cilindree - absurd pentru orice automobilist), astfel incat sa aiba loc niste intreceri auto si nu surclasari umilitoare.

AM SI EU O INTREBARE: VOUA CA PILOTI VA ESTE FRICA SA VA INTRECETI IN CAZ DE PLOAIE ?
(noua organizatorilor, NE ESTE FRICA SA VA LASAM - pentru ca riscam, sa ratam definitiv, sansa de a mai organiza curse)

In final 3 precizari:
a) Cititi regulamentul si urmati toate instructiunile lui Cris, premegatoare inscrierii la cursa
b) Nu ezitati sa solicitati orice lamurire referitoare la regulament, locatia si orarul de desfasurare a competitiei, pana VINERI 24.04.08 - ORA 17.00 (data limta de inscriere enline)
dupa aceasta data, daca de comun acord nu am notificat, de comun acord, modificari, REGULAMENTUL VA FI RESPECTAT CU STRICTETE, CHIAR SI CU RISCUL DE A NU SE TINE CURSA DIN LIPSA DE PARTICIPANTI - (va rog sa cititi in acest sens si precizarile facute la regulamentul VTM - Mosteni)
Inchei rugandu-va inca odata si eu sa: CITITI REGULAMENTUL
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 17:48   #43
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: legale slatina

Quote:
Originally Posted by Kiki View Post
dasta intreb si insist sa se spuna daca se limiteaza locu la linii, la vtm sigur nu or sa fie atat de multi...nu e atrasa lumea asa tare de vtm, cel putin nu atat de tare cum e de linii
Referitor la numarul de concurenti admisi, ai primit deja raspunsul, dar vizavi de parerea ta fata de VTM, cu tot respectul, te-as intreba si eu ceva:
- pentru tine auto motor sport, insemna doar aprox.13.5 sec de adrenalina si dupa aceea multe ore de justificari: de ce asa si pe din-colo?
- ce parere ai de peste 3 minute = 180 sec. minim - la VTM ?
- dar in jur de 37 min pe P.S.-uri = peste 2220 sec intr-un raly ? (1-2 zile de concurs)
- sau F1, in care "te bati" permanent, pe un circuit sinuos, cu minim 5 "pretendenti" la postura de a te depasi si "ti-o iei" ca se inpiedica unul dintre mecanici, la alimentare si schimb roti.
Oare cei care alearga in aceste competitii, cei care ii arbitreaza sau le asigura securitatea, sau fanii care parcurg multi Km ca sa-i vada, "nu sunt pe treaba lor" ?
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 19:00   #44
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Precizari echipare auto Cursa accelerare 402m Slatina

Ca sa inchei cu "vestile proaste", va trasmit un extras din regulamentul FIA pentru cursele de accelerare - actualizat (ianuarie 2009):

- Nu se permite utilizarea protoxidului de azot (NOS), acest lucru ducand la descalificare imediata.
- In cazul obtinerii unui timp mai bun de 11 secunde, este obligatorie folosirea castii de protectie.
- Masinile cu timpi sub 9 secunde pe 402 m trebuie dotate cu rollbar!

Aceste masuri de siguranta sunt obligatorii incepand cu prima realizare a timpului respectiv, chiar daca masina devine mai lenta dupa aceea.
- Se recomanda dotarea cu extinctoare sau instalatii de stingerea incendiilor omologate FIA, respectiv instalarea unui comutator electric general si folosirea combinezoanelor ignifuge.
- Orice fel de butelie in afara extinctorului duce la incadrarea in grupa corespunzatoare cilindreei si transmisiei existente, dar considerat cu supraalimentare (turbo / compresor / nitro).
- Combustibilul permis este doar cel ce se gaseste in comert: benzina de pompa, motorina, biodiesel, benzina de curse.

La aceata cursa, pentru ca nu cunoastem concurentii si automobilele utilizate
va ramane la latitudinea comisiei tehnice, admiterea automobilului in concurs (rugam mult de tot concurentii ......... sa "nu intinda coarda")
Insistam totusi asupra dotarilor minimale impuse de Codul Rutier si a castii de protectie, pentru pilotii rapizi (sub 11 sec / 402 m)
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 20-04-09, 21:22   #45
cryssl

Stage 5
 
cryssl's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,671
Member of:
[4Rally]
Default Re: Cursa accelerare 402m Slatina

harta informativa cu traseul si situarea
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ha2rta.jpg
Views:	111
Size:	682.6 KB
ID:	885183  
cryssl is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -