avand in vedere porcaria de la Craiova sau Buzau, in comparatie cu ce a fost la Pitesti pana acum chiar nu inteleg de ce exista atatea nemultumiri.Se stie locatia, se stie data, se stie regulamentul.Restul e cancan...
PS:
Inca sunt neclaritati referitoare la modul de cronometrare: celule, sau apasa un nene pe boton?
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
Si la Sibiu au zis ca ninge si pana la urma ne-am bronzat..
Vremea eu zic ca o sa fie frumoasa..
Am incredere in organizatori ca va iesi la fel de bine ca anu trecut..
La faza cu ITP ul va dau dreptate atata celor care sustineti ca e normal sa ai ITP cat si celor care gandesc ca nu conteaza o stampila...
ITP ul este bine sa il ai maine poimaine ajungem sa anuntam pe forum ca ne putem inscrie si fara permis de conducere...
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [Opel]
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)
nu am ce sa comentez.. organizatorul are niste reguli.. mie personal imi convine, asa ca vin sa ma dau
referitor la discutia cu itp-ul.. ieri am fost la o cursa de accel in ungaria, va arat o masina de 12 secunde care nu are sansa sa aiba vreodata itp
referitor la spectatori.. nu a fost nici politie, nici gardieni, spectatorii au avut o portiune de 200m pe ambele parti si garduri dar nimieni nu a impins gardul mai inauntru sa vada mai mult.. (vezi video, sorry pt calitate)
din pacate nu avem conditii, nu avem aeroporturi dezafectate si parasite, spectatori civilizati, etc... tre sa ne multumim cu ce avem
" VERIFICARILE TEHNICE VOR FI FACUTE DE REPREZENTANTII R.A.R."
"AS MAI VREA SA MAI FACUT UN MIC ANUNT : DUPA INSCRIEREA IN CONCURS, FIECARE PARTICIPANT ESTE OBLIGAT SA MEARGA IN ZONA UNDE AUTOMOBILUL SAU ESTE PARCAT PT A I SE FACE VERIFICAREA TEHNICA. IN CAZUL IN CARE ,ASA CUM AM MAI SPUS, DACA LA VERIFICAREA AUTOMOBILULUI SE VA CONSTATA CA EXISTA NECONCORDANTE CU CE ATI DECLARAT IN FISA DE INSCRIERE, NU VETI LUA PARTE LA COMPETITIE, DECAT CA SPECTATOR."
Sunt de acord sa verifice sistemele de franare,directie,articulatie si tot ce tine de siguranta masinii.....dar,ce rost are sa te purifice la sistem de iluminare,noxe,folii autorizate,jante si anvelope conform cartii tehnice?
-Sunt destule masini,care au evacuare custom si soft adecvat pentru race,dar din pacate nu scot normele de poluare...
-Sunt destule masini care vin fara un far sa aibe o aspiratie mai buna la filtru de aer.
-Sunt multe masini care nu trec estetic de RAR,dar in configurare sunt bune de curse.
Ce timp considerati ca va fi acordat pentru verificarea fiecarui masini??? 2min-5min-10min sau mai mult?
Cate masini credeti ca vin? 50? 100? 150?
ati facut un calcul,cat se va pierde pentru verificarea masinilor? cred ca va trebuie aproape 4-5 ore minim.sa nu zic o zi intreaga.....poate faceti sambata verificarile,ca tot s-a anuntat vreme instabila si duminica sa puteti da startul la prima ora.
Member of: [VW] [DACIA] [DAEWOO] [RENAULT] [Old School Cars] [Dacia Rally Team]
Re: 380 m @ Piteşti, 28.03.2009 (UPDATED !!!)
Lamuriti-ma si pe mine va rog !se mai fac inscrieri pe mail sau la tel ceva??sa nu venim degeaba de la brasov sa numai avem loc sau stiu eu ce!!!numai inteleg nimic
ms
__________________
Membru DACIA RALLY TEAM MotorSport
" VERIFICARILE TEHNICE VOR FI FACUTE DE REPREZENTANTII R.A.R."
"AS MAI VREA SA MAI FACUT UN MIC ANUNT : DUPA INSCRIEREA IN CONCURS, FIECARE PARTICIPANT ESTE OBLIGAT SA MEARGA IN ZONA UNDE AUTOMOBILUL SAU ESTE PARCAT PT A I SE FACE VERIFICAREA TEHNICA. IN CAZUL IN CARE ,ASA CUM AM MAI SPUS, DACA LA VERIFICAREA AUTOMOBILULUI SE VA CONSTATA CA EXISTA NECONCORDANTE CU CE ATI DECLARAT IN FISA DE INSCRIERE, NU VETI LUA PARTE LA COMPETITIE, DECAT CA SPECTATOR."
Sunt de acord sa verifice sistemele de franare,directie,articulatie si tot ce tine de siguranta masinii.....dar,ce rost are sa te purifice la sistem de iluminare,noxe,folii autorizate,jante si anvelope conform cartii tehnice?
-Sunt destule masini,care au evacuare custom si soft adecvat pentru race,dar din pacate nu scot normele de poluare...
-Sunt destule masini care vin fara un far sa aibe o aspiratie mai buna la filtru de aer.
-Sunt multe masini care nu trec estetic de RAR,dar in configurare sunt bune de curse.
Ce timp considerati ca va fi acordat pentru verificarea fiecarui masini??? 2min-5min-10min sau mai mult?
Cate masini credeti ca vin? 50? 100? 150?
ati facut un calcul,cat se va pierde pentru verificarea masinilor? cred ca va trebuie aproape 4-5 ore minim.sa nu zic o zi intreaga.....poate faceti sambata verificarile,ca tot s-a anuntat vreme instabila si duminica sa puteti da startul la prima ora.
nu cred ca o sa verifice tot doar daca ai declarat motorul adika sa nu ai 1.8 16v si tu sa fi declarat 8v .. ca daca ne verifica asa la sange luni ne mai dam .. eu de exemplu mi-am scos farurul de pe acum si am dat un scaun jos asta insemna ca o sa fiu respins ?si daca se poate sa ne dati o confirmare a celor care am trmis fisele! .. si inca-o intrebare r5 1.7 turbo 120cp la ce grupa se incadreaza?
Chiar, avem voie sa dam banchete jos etc?
Acum trimit formularul de inscriere, as vrea o confirmare si sper sa nu se intample ca la Craiova cand am trimis formularul de pe net, am primit confirmare si la fata locului nu s`a mai gasit, si m`am inscris completand o foaie goala cu numele, masina, cati cai am, si nr de inmatriculare
" VERIFICARILE TEHNICE VOR FI FACUTE DE REPREZENTANTII R.A.R."
"AS MAI VREA SA MAI FACUT UN MIC ANUNT : DUPA INSCRIEREA IN CONCURS, FIECARE PARTICIPANT ESTE OBLIGAT SA MEARGA IN ZONA UNDE AUTOMOBILUL SAU ESTE PARCAT PT A I SE FACE VERIFICAREA TEHNICA. IN CAZUL IN CARE ,ASA CUM AM MAI SPUS, DACA LA VERIFICAREA AUTOMOBILULUI SE VA CONSTATA CA EXISTA NECONCORDANTE CU CE ATI DECLARAT IN FISA DE INSCRIERE, NU VETI LUA PARTE LA COMPETITIE, DECAT CA SPECTATOR."
Sunt de acord sa verifice sistemele de franare,directie,articulatie si tot ce tine de siguranta masinii.....dar,ce rost are sa te purifice la sistem de iluminare,noxe,folii autorizate,jante si anvelope conform cartii tehnice?
-Sunt destule masini,care au evacuare custom si soft adecvat pentru race,dar din pacate nu scot normele de poluare...
-Sunt destule masini care vin fara un far sa aibe o aspiratie mai buna la filtru de aer.
-Sunt multe masini care nu trec estetic de RAR,dar in configurare sunt bune de curse.
Ce timp considerati ca va fi acordat pentru verificarea fiecarui masini??? 2min-5min-10min sau mai mult?
Cate masini credeti ca vin? 50? 100? 150?
ati facut un calcul,cat se va pierde pentru verificarea masinilor? cred ca va trebuie aproape 4-5 ore minim.sa nu zic o zi intreaga.....poate faceti sambata verificarile,ca tot s-a anuntat vreme instabila si duminica sa puteti da startul la prima ora.
nu pot sa sa va spun exact cate min se vor acorda verificarilor, insa vor fi mai multi reprezentanti care vor face acest lucru,asa ca stati linistit ca ne descurcam cu timpul. in ceea ce priveste verificarea veti vedea la fata locului cum va fi , insa nu exact la fel de riguroasa ca si atunci cand te duci sa faci identificarea la rar, trebuie verificat pt a exista siguranta ca masinile ce vor intra in concurs nu reprezinta un pericol.
nu pot sa sa va spun exact cate min se vor acorda verificarilor, insa vor fi mai multi reprezentanti care vor face acest lucru,asa ca stati linistit ca ne descurcam cu timpul. in ceea ce priveste verificarea veti vedea la fata locului cum va fi , insa nu exact la fel de riguroasa ca si atunci cand te duci sa faci identificarea la rar, trebuie verificat pt a exista siguranta ca masinile ce vor intra in concurs nu reprezinta un pericol.
sa inteleg ca nu e nici o problema daca venim fara un far scaun etc ..?sau ku un motor neomologat ?
faptul ca s-au scris atatea pagini pe acest thread inseamna ca lumea este foarte interesata de eveniment si il asteapta cu nerabdare, ceea ce este un lucru bun.
haideti, totusi, sa nu tot pendulam dintr-o extrema in cealalta ci sa lasam organizatorii sa isi faca treaba.
multe probleme ridicate aici sunt pertinente dar sunt si destule aberatii.
ex.: cum zice si Kaluvr6 ar fi binevenita o listare periodica a celor inscrisi prin e-mail pana in preziua evenimentului