Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Mitsubishi tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 11-02-08, 23:10   #16
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Putem forta un 200cp dar mai mult deja e greu ca sa fie fiabila u internele actuale.
Dupa ce vad masina pot sa estimez ceva.
Un 180-185 e realizabil .
Recomand evacuare fra catalizator, admisie directa, supapa bov ...
Pt 250 trebuie sa ma consult cu japonezii dar cred ca trebuiesc in plus, injectoare, pompa de benzina, regulator de benzina vacumopneumatic, turbina, kit intercooler .
Eu zic sa vi sa incepem cu un soft si sa vedem unde stam in optim pe exemplarul tau.
Putem comanda apoi daca vrei piese din Japonia pt tuning la masina ta.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-02-08, 18:22   #17
Corsaru'

Stage 5
 
Corsaru''s Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 443
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Racing Code Tuning

ok, lasa-mi un pm cu nr tau de tel si te sun dupa ce-mi iese masina de la vopsit...sper sapt asta
Corsaru' is offline   Reply With Quote
Old 29-02-08, 00:19   #18
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Sambata vine un CZT din tara.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-07-08, 16:06   #19
zzero

Stage 3
 
zzero's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 135
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Racing Code Tuning

La un Eclipse 2006 GT V6 A/T 3.8L , ce se poate face si niste preturi estimative.
zzero is offline   Reply With Quote
Old 28-07-08, 22:42   #20
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: Racing Code Tuning

Sebastian e banat pentru niste muciosi.
Las eu nr lui de telefon 0723691731.

Acum e lafel, din nou e banat pentru ca admini si moderatorii sunt ieftini.
La adresa mai jos mentionata a dat o replica pe care dupa linc am sa o reproduc.

https://forum.4tuning.ro/26-filme-movies-masini-curse-drifturi-burnout-reclame-etc/92010-skn-koe-2008-a.html

"Sincer mie nu-mi place aceasta abordare in care se incearca evidentierea unui tuner la KOE.
Seamana a confiscare de imagine si probabil ca acesta este motivul din care aici sunt mai putini vizitatori, vad inteleg cunosc si-i ia greata.
Foarte frumos ca s-a mers insa rezultatele au fost derizorii.
Am fost iar evenimentul in sine a avut publicul pe care LegalRacing l-a avut in parcarea de la ERA Iasi acum cca o saptamana, organizarea destul de buna, cronometrare aparent ok, dar nu cunosc amanunte despre ea, omologarea rezultatelor, distanta exacta de concurs... parea sa fie in regula dar nu vreau sa bag mana in foc pentru nimeni.
Lumea fiind putina era si mult mai civilizata ca la noi permitand o organizare relativ corecta, insa puteai sa intri pana la start cu orice masina chiar si neinscrisa, regulamentul cam ciudat, in functie de grupe, clasa street era dubioasa vazand acolo masini care nu ar fi mers pe un drum public nici pana la priul semafor... se incerca ceva ...
Nu vreau sa-i critic pe organizatori, dar nici orbit de maretia numelui nu ma pot lasa, ma asteptam la mult mai mult. la pomul laudat sa nu te duci cu sacul.
Despre participarea romaneasca de bine pot sa remarc doar ca a existat, insa in ce priveste performanta, ceea ce eu cred ca este foarte important pot spune doar foarte multa umplutura si nu ma refer la cei care au venit sa se joace ci la cei care cred ca rezultatele lor au ceva in comun cu performanta.
Fiind vorba de SKN-TUNING de la Bucuresti am sa ma rezum la a spune cate ceva despre ei.
De bine si-au spus singuri ca doar laudatorii le-au cam ... in fine, eu le spun de rau, de fapt sunt obiectiv dar adevarul e dur si crancen in ce ii priveste.
Imi amintesc ca acolo au fost un grup de cativa oameni cu masinile lor, Andrei cu Impreza albastra, Ducu cu evo galben, Meme cu Ibiza galbena, Paul cu RS4, Face cu S3 alb, Nadir cu S3 alb si cam atat retin.
Sa-i luam pe rand:
- Andrei Tenean cu Impreza setata de Sakay, partenerul RacingCode din Japonia.
- Ducu cu Evo "setat" de skn-tuning/Bucuresti care a cedat din nou distrugand motorul si turbina, a plecat pe platforma la Bucuresti si a obtinut un timp sub Impreza albastra a lui Andrei ce avea motorul si tubina de serie.
- Paul RS4 desi nu face public a avut soft de la skn-tuning si a preferat sa se dea fara el masina mergand probabil mi bine doar cu evacuarea Milltek
- Face cu S3 nu s-a dat.
- Meme cu ibiza galbena s-a da dar nu avea nimic in comun cu skn-tuning de Dambovita, folosind un soft importat din Anglia de la un tip specializat in 1.8t
- Nadir cu S3 alb inscriptionat cu skn-tuning a renutat la servicile skn-tuning in faqvoarea Supercips, pe vremea prostitutiei suna asa: https://www.youtube.com/watch?v=6OCrO...ning-show.html
Daca ar fi sa va dau lista cu masinile distruse de ei, imprastiate si umplute de sange in numele tuningului skn, precum facea si inchizitia spaniola in numele religiei... e de ras dar pentru altii e de plans.
Sa ne amintim de ispravile unuia dintre amfitrionii skn-tuning la bucuresti:
- S3-ul galben pus pe butuci de Andrei,
- Cielo impopotonata ca un brad de craciun si cu motor modificat de nu putea sa demareze nici cat una stoc,
- Honda CTR de culoare rosie a lui Andrei cu NOS, decedata odata, refacuta cu motor forjat si din nou pusa pe butuci, trimisa la maslinari
- sa nu uitam de vechea afacere Zeno unde falimentul si-a intrat in drepturi, o alta afacere cunoscuta si reusita in lumea tuningului la noi din portofoliul lui Andrei
- Subarul lui Dragos, priect mediatizat pe 4tuningsi ulterior dupa primele ispravi reusite de echipa din zona skn-tuning&company, Andrei uita ca a dat bani inapoi propietarului insa nu desul cat sa-l indestuleze?, inca cred ca mai are ceva datorii de la masina aia care apoi s-a dus in Italia in speranta ca va mai repara ceva ... frumos tuning sa ajungi sa schimbi tot inclusiv blocul motor, cine nu crede il poate contacta pe Dragos sa-i confirme.
- calculatoare blocate ... cu sistemul lor arhaic de lucru cu cheia si surubelnita, pentru resoftare exista tehnologie aplicata nu aia de pe stiker si elegant, putin invaziv introduci o mufa in portul OBD prin care in functie de tipul de comunicare reusesti sa comunici cu ECU. Faptul ca se tine clientul departe de masina este normal atunci cand faci ceva de genul:" mizeria se ascunde sub pres" tragi de plastice, mai rupi capse, fortezi carcasa de la ecu lasand urme vizibile...odata desfacut nu mai e virgin si oricine la garantie daca vrea sa verifice vede.
Imi suna a prostie, falsitate si minciuna si oare de ce nu ma mai mira ca pot asocia cuvantul hot cu anumite persoane si firme de montat softuri transmise prin Messenger, sau alta posta electronica. Oare ce ar mai tuna ei fara internet, eventual tunete si trasnete... Tunigul nu insemna : "copy paste"!
Pot sa va spus rele despre ei pana maine fara oprire dar nu asta e scopul meu.
As incheia cu o vorba din romani ce cred ca poate caractriza caracterul si munca lor: "Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul!"


Da ai dreptate am gresit cum se scrie Milltek. Era ceva important sau ca sa-l citez pe partenerul meu : " - pot sa scrie "n" la puterea "n" latrai tot ce le trece prin minte, lor sau altora, clientii vor alege singuri !!!!"
Nu vreau sa intru in polimica cu tine, nici sa te jignesc, insa nu era ceva important ca am gresit transcrierea Milltek.
Limba roamana este o limba fonetica si se scrie cum se aude, desigur cu exceptile admise, iar din viteza ... am gresit cand am scris!
Credeti ca sunt singurl sau ca voi nu scrieti niciodata gresit, mai ales cand e vorba de alta limba?
Si cine imi face observatii unul ca Andrei care acum cateva luni imi corecta cuvantul scris corect de mine "chiulasa" spunand ca e corect "chiuloasa", intr-un context similar?
Unde mai pui ca este si omul, pardon fiinta pentru ca exista, macar pentru unii care incearca sa dea lectii de cum se scrie si se citeste pe forumuri corect in limba romana: https://forum.4tuning.ro/41-4tuning-ro-noutati-sugestii-reclamatii/55109-esential-scrie-corect-limba-romana.html
Si cat de usor ii gasesti greselile daca vrei sa vanezi, la postul urmator: https://forum.4tuning.ro/showthread.p...16#post1828816 , COLENTINA, este nume propiu si se scrie prima litera cu majuscula.(majuscula=litera mare, asta daca citeste si el cumva... eventual suna la Admin sa-i scoata ochii ca a dat bani si ca intra adevarul peste el)
https://forum.4tuning.ro/showthread.p...32#post1818532 o noua adresa unde personaju lrespectiv vorbeste de o TURINA, probabil accesoriu descoperit chiar de firma care o tine pe gard, SKN-tuning.
Din astfel de motive am incheiat mesajul anterior cu acea zicala.
Remarca lui Andrei referitoare la Messenger e gratuita mai ales ca nu noi suntem cei care fac trafic de softuri prin intermediul postelor electronice.
Poate pare neesential si chiar ar fi daca in cazul lui nu ar creiona o anumit trasatura de caracter, des intalnita in politica, mai rar la liniutari. Din pacate acelasi sablon de gandire il are si la tuning.
Cea de a doua remarca in care foloseste cuvantul "fraier", cred ca ma confunda sau cel putin ii doresc! Iar daca o sa am ceva de spus, cand consider ca e cazul am sa ii servesc direct in bot fata in fata. Aici nu cred ca e locul sa discutam decat pe subiect, iar eu am adus exemple si argumente indiferent ca andrei le recunoaste sau nu."

Last edited by aviator; 23-12-08 at 22:43.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 09-11-08, 13:16   #21
bikks

Stage 5
 
bikks's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 870
Member of:
[Mitsubishi]
[Pole Position Racers]
Default Re: Racing Code Tuning

Salut Sebi. Sa te uiti la my post sa vezi cam cum arata evo . Toate cele bune si mii de multumuri racing code. THE BEST TUNER IN OUR RANGE.
bikks is offline   Reply With Quote
Old 09-11-08, 14:01   #22
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Multumim!
ne vedem la upgrade ...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-03-09, 09:14   #23
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Ma bucur ca s-au realizat cateva proiecte de pe acest forum mai ales ca unele vin acum la dezvoltare renuntand la motoarele stok in favoarea celor forjate.
Oricum cine vrea piese de serie de evo8-9 perfecte o sa gasesca o gramada la mana a doua.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-03-09, 09:17   #24
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Va asteptam in continuare la modificari.
Evo X dupa cum stiti se modifica deja de mult timp, avem posibilitatea de logare unica pentru moment in lume, nu este pe net, nu se vinde nu exista.
Foarte interesant este ca atacam serios aspiratele, pe langa dieselurile turbo si turbo benzina.
1,1
1,3
1,5
1,6
1,8
2,0
2,4
sunt modele pe care noi le facem si probabil ca suntem printre putinii care le abordeaza
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 21:11   #25
Stuke

Stage 4
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 218
Member of:
[DACIA]
Default Re: Racing Code Tuning

Salut un pret si o estimare a cresterii puterii din soft pt un lancer X an 2009,motor 2.0 DI-D??
Stuke is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 21:17   #26
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Motorul este similar cel din linkul urmator, deci acolo te poti orienta dupa fapte si nu dupa vorbe:
https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...cing-code.html
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 21:38   #27
Stuke

Stage 4
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 218
Member of:
[DACIA]
Default Re: Racing Code Tuning

din cate am vazut este o crestere de putere de aprox 30% dar oare sa aibe doar 109 la roata?si un pret macar estimativ.
Stuke is offline   Reply With Quote
Old 24-11-09, 08:37   #28
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Ce intrebare este asta... atat are acel model, posibil la tine sa fie ceva mai mult pt c nu e jeep si are pierderi mai mici.
Standul arata fix ceea ce masoara.
Pot sa spun ca masina dupa modificare s-a transformat intr-un mic GTI la cat de mare o vezi.
Pretul o sa-l primesti privat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 30-11-09, 10:36   #29
Zaf

Stage 4
 
Zaf's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 268
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Racing Code Tuning

Sal am Mitsubishi Eclipse 1G din 1992 aspirat si doresc sa va intreb cate ceva despre chip tuning

1. Cati cai si cuplu as putea scoate in plus?
2. Merita operatiunea ? Daca da, cat ma costa ?
3. Sunt afectate piesele motorului in urma operatiunii ? Creste uzura ?

Acesta este ECU ul meu. Astept un PM cu raspunsul dvs.

Cu respect,
Zaf
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAGE_420.jpg
Views:	147
Size:	643.9 KB
ID:	1197484  
__________________
Bau
Zaf is offline   Reply With Quote
Old 30-11-09, 19:46   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Racing Code Tuning

Fiind un model la care softul nu este accesibil prin portul OBD ar fi bine sa discutam asta la sediu.
Modificarea se face custom in functie de starea masinii si modificarile, particularitatile pe care le are.
Privind poaza am senzatia ca in ecu deja s-a mai umblat.
De ce ai vrea sa umbi din nou?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -