RACING CODE O ALTA FILOSOFIE A PERFORMANTEI !
RACING CODE ofera in Romania cea mai avansata metoda de resoftare a calculatoarelor de serie, pentru modelele Subaru si Mitsubishi, in vederea imbunatatiri tuturor parametrilor de functionare ai motorului.
RACING CODE ofera solutii de resoftare pentru automobilele americane.
RACING CODE in curand v-a oferi solutii noi de resoftare pentru majoritatea automobileleor fabricate si comercializate in Europa.
RACING CODE se deosebeste de ceilalti chip tuneri prin faptul ca trateaza fiecare automobil individual.
Nu este vorba de un soft transmis prin posta si incarcat in ECU de serie sau unul facut individual doar ca valori.
Metoda RACING CODE si noutatea, consta in faptul ca, softul fiecarui automobil este citit si analizat. Se fac teste cu automobilul in diverse ipostaze trecandu-l prin sarcini variate de functionare, se inregitreaza prin metoda numita LOGARE parametrii motorului si ai cutiei de viteze(in cazul celor automate), se analizeaza.
In urma unei bune analize bazata pe functionarea automobilului ca individ, se fac setari fine de ajustare, corectii speciale pe care fabricantul din diverse motive nu si le permite.
Exemplu ar fi toleranta injectoarelor sau a altor piese electromecanice. O buna setare face ca nevoia de corectii, ce cresc latenta( intarzierea timpului de reactie) sa fie cat mai aprope de zero.
Automobilele moderne au o corectie ce poate ajunge la imensa cifra de 20% si ea este dusa la zero sau 2-3%. reulta o crestere de putere si un raspuns mai promt al comenzilor dinamice, sporind performantele, scazand consumul de combustibil si scazand emisile poluante.
Este adevarat ca prin metodele clasice de resoftare riscul aparitie unor defectiuni este mai mare. Un soft bun montat pe un automobil care desi nu are uzuri mari dar are tolerante de corectie prevazute de fabricant la o limita superioara ridica riscul de defectare.
Din acest motiv fabricantul interzice resoftarea in special in perioada de garantie.
RACING CODE elimina riscul defectari premature a motorului, prin uzuri excesive, aparute din dezechilibre in functionare.Obtine aceasta performanta datorita unei bune setari fine. Tuningul chiar asta insemna, o ameliorare fina a performantelor.
RACING CODE trece la pasul doi, cel al cresterii de puterii efective doar dupa ce setarea fina a permis obtinerea unor comenzi si raspunsuri veritabil performante.
Nu te poti juca cu avansul, presiunea ori cantitatea de combustibil atunci cand comenzile sunt intarziate din varii motive, mai ales daca doresti sa mergi la limita si totusi sigur.
RACING CODE preia controlul si apoi incepe sa aplice noile strategii de MANAGEMENT ELECTRONIC.
RACING CODE modifica parametrii de functionare ai motorului printr-o corecta interpretatare pastrand o stransa corelare automata intre acestia.
RACING CODE a constatat ca pana in prezent nu au existat in gama aceleasi marci, modele similare doua masini cu functionare identica, indiferent de rulajul acestora.
RACING CODE nu a constata lipsa nevoii de fina setare la nici un automobil pana in prezent toate necesitand aceasta operatie de mare finete si importanta.
RACING CODE prin metodele sale specifice garanteaza un mers mult mai corect al motorului, decat in varianta gestiunii electronice de serie si a celor tunate-alterate prin softuri de la distanta.
RACING CODE ofera performante reale ce nu pot fi cuantificate in cifre exacte sau procente totul depinzand de fiecare automobil in parte.
Pentru detalii va rugam sa ne contactati la adresa:
office@racingcode.ro