Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
22-03-09, 11:37
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
turbina petnru benzina de la chinezi e sub 300e si tine destul de bene. T3 ok pana 250cai, T3/T4 pest3e 350 si T4 peste 400.
turbo de pe un 1.8 20v e sub 300e bucata si ok pana in 200 cai.
turbode pe 2.2 T audi iti rezista pana in 250cai fara problema
De ce vreit turbine diesel...is la aceasi pret cu cele de bezina...a, ca se gasesc mult mai ieftin...la 100e...dar nici nu pot da fizic maim ult aer decat cat trebue la un max de 120-150 cai...
|
|
|
22-03-09, 14:12
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 489
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
Quote:
Originally Posted by MaxX_82
daca s-ar putea folosi turbinele de la diesel pentru motoarele pe benzina ce bine ar fii...
|
Care ar fi problema?Punctul de ardere a turbinei e cam acelasi ca si orice alta turbina de benzina ...pentru ca turbina nu are geometrie variabila...deci se poate folosi fara probleme.Si chiar daca ar avea geometrie variabila...daca tii temperatura pe evacuare sub 800 de grade nu este nici o problema.
|
|
|
22-03-09, 14:23
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
Quote:
Originally Posted by im570rm
Care ar fi problema?Punctul de ardere a turbinei e cam acelasi ca si orice alta turbina de benzina ...pentru ca turbina nu are geometrie variabila...deci se poate folosi fara probleme.Si chiar daca ar avea geometrie variabila...daca tii temperatura pe evacuare sub 800 de grade nu este nici o problema.
|
Dilatarea carcasei si a turbinei e alta.
Sub 900-1000 grade nu pre poti merge la nici un benzinar, asta daca nu pui la 1m de la motor, sau mai mult. In schimb dieselul are pana in 700 grade.
Geometria variabila nu merge din 2 motorive:
1. blocheaza din cauza caldurii
2. nu mai poti controla, la diesel asta e in loc de WG si accionat electric
3. nu merita sa pui, are eficienta mai mica decat una simpla de benzina.
Lasati prostia de turbo diesel pe benzina, am spus si la celalat topic, singura care ar merge e generatia veche de garratt seria T, dar aceste turbine au in general peste 10 ani vechime...trebue refacute, care costa cat o chinezie noua...si aia tine mai mult. PS. T3 de la garrett nou costa 330e, T4 la fel de la garrett 450e.
Last edited by Hexer; 22-03-09 at 14:25.
|
|
|
01-04-09, 06:40
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 185
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
Sa stii maxx oricum pana ajung sa imi permit o Supra.....Cale Lunga ) App Felicitari Azerty am auzit k ai terminat Supra ta
|
|
|
01-04-09, 20:36
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 139
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
Ar fi o idee buna sa pui kompressor dar sa nu te astepti la un plus foarte mare de putere dar indeajuns pentru costurile pe care le necesita, bineinteles ti-ar trebui un soft corespunzator, nu cred ca va merge sa bagi o presiune prea mare in pistoane ca s-ar putea sa ai surprize, motoarele de pe logan nu au o fiabiliatate foarte, foarte buna, nu rezista la forja asa ca daca vrei sa faci o treaba buna, de calitate trebuie sa schimbi internele cu unele forjate sau ceramice (cam greu astea) si ai ajunge la niste costuri destul de mari luand in considerare pretul logan-ului, ar fi un pret mare pentru orice masina asa ca daca vrei sa faci treaba de calitate ai niste costuri foarte apropiate de cele ale unui sistem turbo.
Ai putea sa incerci sa pui kompressor-ul si sa lasi internele originale si sa rulezi cu o presiune mica, merita incercat avand in vedere ca in cazul asta n-ai avea niste costuri foarte mari si ai avea si un castic de putere destul de semnificativ.
|
|
|
19-05-09, 19:30
|
#21
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 845
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Opel]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
sal.am o supernova si trebuie sa schimb motorul.daca tot il schimb am zis sa pun unul de logan 1.6 90cp.stie cineva daca se potriveste cutia, distributia, tampoane motor etc??? am auzit k nu s ar potrivi cutia, si nici pompa de apa.am nevoie de un sfat neaparat de la cineva care cunoaste cu adevarat.
Rog un PM sau ceva
|
|
|
20-05-09, 12:56
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 917
Member of: [Fiat]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
sal teoretic este cam inposibil sa se potriveasca cutia cu motorul de logan si in legatura cu pompa de apa nu cred ca ai fi asa mare problema.. macar sa fie pompa de apa singura piesa care nu se potriveste... cu alte detali nu te mai pot ajuta. bafta.
|
|
|
28-05-09, 23:49
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Feb 2006
Posts: 138
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
Se pot folosii turbine de diesel pe benzina atata timp cat nu au geometrie variabila.
E usor sa pui compresor mai ales ca in logan ai loc. Cauta pe site-ul rotrex sau pe alte siteuri cu compresoare centrifugale unul care sa se potriveasca cu dorintele tale, fai un sistem de prindere si mai punei o fulie ca sa agati breteaua pt supercharger. si zine si noua cati cai scoti
|
|
|
09-09-09, 21:45
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
Quote:
Originally Posted by Ciocolata
Ar fi o idee buna sa pui kompressor dar sa nu te astepti la un plus foarte mare de putere dar indeajuns pentru costurile pe care le necesita, bineinteles ti-ar trebui un soft corespunzator, nu cred ca va merge sa bagi o presiune prea mare in pistoane ca s-ar putea sa ai surprize, motoarele de pe logan nu au o fiabiliatate foarte, foarte buna, nu rezista la forja asa ca daca vrei sa faci o treaba buna, de calitate trebuie sa schimbi internele cu unele forjate sau ceramice (cam greu astea) si ai ajunge la niste costuri destul de mari luand in considerare pretul logan-ului, ar fi un pret mare pentru orice masina asa ca daca vrei sa faci treaba de calitate ai niste costuri foarte apropiate de cele ale unui sistem turbo.
Ai putea sa incerci sa pui kompressor-ul si sa lasi internele originale si sa rulezi cu o presiune mica, merita incercat avand in vedere ca in cazul asta n-ai avea niste costuri foarte mari si ai avea si un castic de putere destul de semnificativ.
|
bai cate aberatii poa sa zica unii doar ca sa se gaseasca in treaba si sa posteze...
de unde ai testat tu fiabilitatea motoarelor astea ?
aveam pe undeva o poza cu un motor pe benzina ce avea 700mii km ...
cate motoare pe benzina le stii tu defecte ? sparte ? crapate ? ca sa te exprimi ca motoarele de pe logan nu sunt fiabile ... probabil daca era vorba de megane era mai fiabil ?
o sa se intample exact aceeasi chestie pe care o patesc majoritatea care pun turbo pe un N/A si probabil cred ca softul nu are vreo mare importanta...si asa o sa ajungem la concluzia ca toate motoarele N/A nu sunt fiabile ...
__________________
|
|
|
11-09-09, 08:42
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
Quote:
Originally Posted by Cristi_XP
bai cate aberatii poa sa zica unii doar ca sa se gaseasca in treaba si sa posteze...
de unde ai testat tu fiabilitatea motoarelor astea ?
aveam pe undeva o poza cu un motor pe benzina ce avea 700mii km ...
cate motoare pe benzina le stii tu defecte ? sparte ? crapate ? ca sa te exprimi ca motoarele de pe logan nu sunt fiabile ... probabil daca era vorba de megane era mai fiabil ?
o sa se intample exact aceeasi chestie pe care o patesc majoritatea care pun turbo pe un N/A si probabil cred ca softul nu are vreo mare importanta...si asa o sa ajungem la concluzia ca toate motoarele N/A nu sunt fiabile ...
|
Ma bag si eu , dupa 200.000 la motoru de 1.4 bate vibrochenu, asta la masina din 2003 dacie solenza . Iar masina veche 86 evident straina 270.000 si nu bate nimic , compresie masurata 10.5 . Deci cred ca se poate spune cel putin ca motoru de 1,4 de pe solenza / logan nu are nush ce fiabilitate .
|
|
|
11-09-09, 11:27
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
in cazul in care nu ii schimbi cele necesare la timp , ce te mira.
Uite masina de firma cumparata SH ,nici macar noua ...daca nu stim sa le conducem nu inseamna ca nu is fiabile.
Quote:
Al unui vecin...a cumparato SH, a fost masina de firma a lu un agent, facea tara. Masina e din 2004
|
Quote:
PS: Fratemio o vazut in service un logan 1.6mpi (era rechemat pentru rugina) din 2004 cu 694 000 km, facea extern. Motoru o fost segmentat la 550 000km....daca ii dai la timp tot ce ii trebe tine si motoru asta....cat despre loganuri cu 200 000km o zis ca ii ceva normal
|
Last edited by Cristi_XP; 11-09-09 at 11:37.
|
|
|
12-09-09, 12:06
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,298
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
zicea cineva ca nu rezista cutia de pe logan de 1.6 16v daca ii mai faci soft?
de ce nu rezista?
doar softul ala nu`i da cine stie cati cai...maxim 15 si ajunge la 120.
este in cluj un diesel de 65 de cai urcat in 136, cj-01-bbi se da la legale baiatu...oradea satu mare.
de ce sa pui compresor cand cu turbina iesi mai ieftin si poate si ceva maimulta putere?
am fost si eu intr`o zii cu un taxi care ave 250.000 km din 2004, dapoi sa nu va spun ca mi-a fost frica sa nu pic din el, telescoapele bateau, bucse, usile scartaiau, varzaaaaaaaaaaa
am fost in alta zii cu un audi 80 modelul de prin 92...avea peste 300.000km si nu sunau atatea ca pe logan.
daca te apuci, fa niste poze ca chiar sunt curios ce o sa iasa.
|
|
|
12-09-09, 14:18
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
si audi ala toti aia 300 mii i`a facut pe drumurile noastre?=))
repet,faptu ca esti sofer praf si dai in toate gropile,nu inseamna ca masina e proasta,ci ca elementu dintre volan si scaun e prost
caii aia 120 is cat se poate de fictivi ,daca is 115 e mult...
cutia de pe 16v este aceeasi ca si aia de pe 1.6 8v si nu are nici o legatura cu cutiile ce se pun pe diesele ,nu va mai luati dupa ce abereaza unu si altu fara permis pe un forum de masini,ca asa i`a zis lui mecanicu nicu care lucreaza la dacia service ,si pana acu 3 ani alta masina decat dacia 1300 n-a reparat,ca sa nu mai vorbesc ca stiu cazuri cand au desfacut o cutie ,si au stat 1 sapt sa o puna la loc ca nu mai stiau cum .Caz concret Dacia Service .
Ce am criticat eu mai sus, era vorba de lipsa de fiabilitate a motorului , nu suspensii,bucsi care pe drumurile noastre le faci praf si daca ai Q7,daca tu prin fiabilitatea motorului incepi sa imi vorbesti despre bucsi,capeti de bara,telescoape ... te-as ruga sa iti tii parerile pentru tine si ori sa postezi la subiect ori sa nu mai postezi deloc , stai mai bine si citeste ce se discuta aici
|
|
|
02-10-09, 08:21
|
#29
|
Join Date: May 2009
Posts: 166
Member of: [4Tuning International] [2 Roti] [DACIA]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
|
|
|
06-10-09, 19:34
|
#30
|
Delta Racing Crew Member
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,406
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [SKODA] [Delta Racing Crew]
|
Re: logan 1.6 + compresor mecanic
|
|
|
|
|