Ma intereseaza si p mine dak aveti idee careva
vreau la un logan 1.6 benzina sa-i inlocuiesc ac cu un compresor mecanic
se poate c implica d unde il pot achizitiona astfel d detalii
va multumesc
In primul rand ar trebui ca acel compresor mecanic sa aiba fulia la fel cu cea a compresorului de AC,ai nevoie de un sistem de prindere zdravan pt compresor, apoi gandeste-te ca trebuie sa ii faci sistemul de ungere,tubulatura,intercooler,injectoare,soft etc Oricum cu presiune mare nu vei putea merge pt ca iti vei distruge pistoanele
__________________ VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED
SmallBen, pai nu inteleg de ce ai vrea tu sa montezi pe logan un compresor, spun asta pt ca nu stiu unde ai putea tu sa gasesti unul compatibil pe un motor 1.6,e si ft costisitor asa cum spunea salfkm, mai bine daca ai un ban de investit baga-l frate intr o conversie turbo ca e mai sigur si rentabil,e lume in romania care stie sa monteze cap-coada turbo,cat despre compresor mecanic pe logan...e utopie,parerea mea, no offence
nu sunt un fan logan,dar chiar vreau sa vad primul logan cu turbo
salutare si mult noroc in caz ca te apuci de treaba
Ma intereseaza si p mine dak aveti idee careva
vreau la un logan 1.6 benzina sa-i inlocuiesc ac cu un compresor mecanic
se poate c implica d unde il pot achizitiona astfel d detalii
va multumesc
Eu zic sa-ti iei gandul de la un compresor pe motorul asta...motorul e mic, are un randament volumetric slab si bagi o gramada de bani pt rezultate slabe. Daca nu mai depinzi de garantie iti recomand un motor de renault williams, 1.8 sau 2.0 si iesi la mai putin de jumatate de bani si timp investit. Iar 150 cp pe un logan nu sunt chiar putini. Bafta
Era un baiat care pusese pe supernova motor 1.6 90 cai de megane 1 + compresor si apoi pe motorul de 1.4 de sn.
130 cp +- 10, cuplu 180Nm +-10 din motorul de 1.4
Bine, asta prin 2005, facuta de oameni mai seriosi, care in loc sa scrie pe forumuri reparau stutul de la invervier cu cheia de bujii.
Multa bafta.
Intradevar...stiu masina, stiu si propietaru..dar a spart vre-o 2 pistoane dupa care s-a hotarat sa vanda kitul. De ce oare? Omul era meserias, a lucrat prin Germania o vreme(de unde si-a adus si piesele de altfel)
Masina respectiva a fost pe dyno la autotest acum vreo 2-3 ani si mergea destul de okey,nu am fost personal de fata dar ingineru de acolo(Catalin aka katyyy pe acest forum) care imi este prieten a testat chiar el masina,acum exact aceea conducta si acel compresor se afla in posesia lui katyyy pentru a fii montate pe un logan 1,4 8 valve,cu stand-alone si probabil pistoane schimbate.A cumparat tot rampa de injectie cu injectoare,clapeta,debitmetru si delcou care a fost montat pe aceea dsn dar nu vrea sa foloseasca delcou de aceea a achizitionat un stand-alone.Probabil stie el ceva mai bine ca noi.
Daca mai aflu ceva va tin la curent.
As fi si eu interesat de ce s-a folosit exact acolo, ce compresor, de pe ce masina, cine a facut softul, de cat sunt injectoarele si mai tot ce e acolo... Asta daca nu e "secret de stat". As mai fi interesat chiar de kitul acela, poate se vinde, ce pret ar fi, cu montaj inclus...
E un logan la noi un oras ,1.6 16v cu cip...si va spun ca omul a spart cutia de 2 ori ,cei din oras poate il stiu EZF...,deci daca vrei sa faci ceva ,mai bine ii trantesti un motor cu tot cu cutie si ai rezolvat problema...
sallut!am auzit si eu d la un prieten ca ar fi o supernova 1,4 cu copresor d p un corado parca.stiu ca avea probleme ii ardea garnitura d chiuloasa dar a rezolvato cu una d cupru...o sa mai revin cu mai multe detalii tr sa mai intreb........
sincer cred e mai usor de pus turbo decat compresor...si poate si mai eficient.Iei o turbina ieftina din dezmembrari sa zicem de astra diesel de 101 cai (nu are geometrie variabila) sau de 325tds o montezi pe galeria masinii cu flansa...iei un intercooler de diesel tot din dezmembrari mai ai nevoie de un regulator de presiune,un boost controler si niste injectoare mai mari cauta pe forumurile din afara sa vezi ce se potriveste.Si o alta pompa de benzina de 4-5 bari...tot din dezmembrari .
Turbina o reglezi cu boost controller...ii dai sa zicem maxim 0.4bari sa nu sara pistoanele .
Tre sa gasesti pe cineva sa iti faca softul si cam asta e.Toate piesele astea te costa maxim 500 de euro si asta cu bataie destul de mare ...softul ar fi 150-200 de euro depinde de tuner.
Dupa cate stiu loganurile au cutiile de viteze foarte proaste asta ar fi o problema.