Quote:
Originally Posted by \"tristan\"
Eu nu ma gandesc la presiune.... normal ca nu trebuie presiune ca fortzele nu sunt mari...dar nu stiu cat debit ii trebuie...oricum mai mult decat compresorului.
Daca maresc furtunele de la compresor atunci debitul va fi mai mare si presiunea din motor va scadea....
Anyway ceea ce nu stiu este debititul de ulei de care are nevoie o turbina (l/min)
|
Debitul necesar unei turbine este reglat de ea insasi (circuitul intern de ulei este calculat asa incit turbina are o buna ungere si nici sa nu lase sa se duca in baia de ulei tot ce munceste pompa). Restrictorul se poate folosi decit ca o protectie pt cazul in care turbina incepe sa piarda grav si atunci restrictorul va limita debitul pierdut de turbina pt a ramine ceva si pt motor, iar sectiunea lui trebuie calculata astfel incit debitul care poate trece prin el sa fie cel putin egal cu debitul care trece prin turbina, daca el este mai mic atunci turbina nu va primi suficient ulei si asta e nasol
Restrictoarele se folosesc doar la turbinele ball bearing carora o presiune prea mare nu prea le place si nici nu au nevoie de foarte mult ulei.
Daca are lagarele bune debitul consumat este exact cit trebuie si nu se pierde mai nimik din presiunea din rampa si nu ai de ce sa iti faci probleme. O sectiune a racordului de ulei de 7-8 mm diametru pt tur este suficient.