pe motoarele cu turbina, am vazut montate superchargere, pt a aveaputere maer si al turatii mici, doar ca aceste superchargere aveau un mecanism care le decupla inaine sa intre turbina prin urmare exista un moment de trecere, sesizat ca un lag prelungit
am mai vazut 2 turbine puse in serie una mica si una mare cea mica intra la rotatiii ma imici si cea mare intra la turatii mai mari
din toate combinatiile posibile am vazut ca pana la urma solutia cea ami buna ar fi o turbina cat mai mare
ai ceva lag pana intra dar odata intrata in functiune rupe, si cum la noi cursele se tin pe un km cred ca asta este cea mai buna solutie o turbina cat mai mare, o astfel de piesa duce la aproximativ $3000 cu tot kitul aferent
rezultatele sunt in jur de 400CP-500CP dintr-un motor de 1,8L-2L asta daca rezista motorul
(ceea ce nu se intampla daca nu sunt facute si alte modificari)
si foarte buna e remarca lui quattro, daca vreti sa va tina motorul luati unul care e deja turbo.