Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 28-04-04, 22:47   #16
OVI

Stage 5
 
OVI's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 602
Default

da se poate monta si pe injectie
OVI is offline   Reply With Quote
Old 30-04-04, 00:33   #17
quattro

Stage 2
 
quattro's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 38
Default

Quote:
Originally Posted by \"HaZArD\"
Turbinele si kompressoarele se moteaza numai pe carburatie sau merg si pe injectie????.....novice
merge pe orice motor, dar trebuie sa ai grija, tu sau tunerul, ca piesele care se monteaza si fie compatibile cu sistemul.
quattro is offline   Reply With Quote
Old 04-05-04, 22:43   #18
Pedala

Stage 1
 
Pedala's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 13
Default

Orice motor pe care se monteaza turbo sau compresor tre' sa aiba mai multe modificari. In primu' rand si la compresor si la turbo tre' scazuta compresia daca vrei sa mergi cu motoru' ala mai mult de 10000km. Si in al doilea rand daca intra atata aer tre' sa intre si benzina.

Si binenteles ca mai exista si solutia turbo + compresor care combina avantajele la amandoua. Pe masini de serie nu s-a pus asa ceva dar Peugeot 205 Gr.B si Peugeot 405 de Dakar au avut sa ceva (de astea doua stiu eu).
Pedala is offline   Reply With Quote
Old 04-05-04, 23:06   #19
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Eu stiam ca Lancia Delta S4 a introdus solutia compresor + turbo, la grupa B. De Peugeot stiam ca a fost numai turbo.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 05-05-04, 17:53   #20
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

...
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-04, 14:58   #21
Pedala

Stage 1
 
Pedala's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 13
Default

My bad... Uitasem de Delta S4
Pedala is offline   Reply With Quote
Old 02-06-04, 13:17   #22
beyond

Stock
 
Join Date: May 2004
Posts: 6
Default comprimarea motoarelor

as avea o intrebare
un motor de dacie de 1300 care are in jur de 45cp motorul se poate comprima si daca da cam cati cai se poate scoate din el
si cum se face comprimarea motorului
beyond is offline   Reply With Quote
Old 26-08-04, 20:54   #23
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Am si eu cateva intrabari?
Am o vectra turbo si intra pe la 3000 cum fac sa intra mai repede si care sunt dejavantajele ca am auzit ca sunt?
Daca am turbo pot sa mai pun compresor?
Ce face compresoru?
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 27-08-04, 02:03   #24
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

pe motoarele cu turbina, am vazut montate superchargere, pt a aveaputere maer si al turatii mici, doar ca aceste superchargere aveau un mecanism care le decupla inaine sa intre turbina prin urmare exista un moment de trecere, sesizat ca un lag prelungit

am mai vazut 2 turbine puse in serie una mica si una mare cea mica intra la rotatiii ma imici si cea mare intra la turatii mai mari

din toate combinatiile posibile am vazut ca pana la urma solutia cea ami buna ar fi o turbina cat mai mare

ai ceva lag pana intra dar odata intrata in functiune rupe, si cum la noi cursele se tin pe un km cred ca asta este cea mai buna solutie o turbina cat mai mare, o astfel de piesa duce la aproximativ $3000 cu tot kitul aferent

rezultatele sunt in jur de 400CP-500CP dintr-un motor de 1,8L-2L asta daca rezista motorul (ceea ce nu se intampla daca nu sunt facute si alte modificari)

si foarte buna e remarca lui quattro, daca vreti sa va tina motorul luati unul care e deja turbo.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 27-08-04, 15:04   #25
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Da frate am motor turbo si are 101 Cp ce e asta?
Vreau si eu o herghelie nu o turma de dobitoace.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 27-08-04, 15:07   #26
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Turbo la 100 cp e doar diesel la Vectra...de fapt 2.0 DTi 16v...cu chip tuning ii mai dai 25-30cp...
  Reply With Quote
Old 27-08-04, 15:08   #27
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Pai exact aia am dar chip cat e si ce dejavantaje are?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dsci0004_465.jpg
Views:	208
Size:	139.7 KB
ID:	8996  
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 27-08-04, 15:52   #28
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Cip-ul e cam 400E...n-are nici un dezavantaj cu o singura exceptie: daca-i dai forja, ca la orice diesel, motorul se va uza mai repede si o sa te trezesti ca-ti scoate fum de motorina nearsa cu ulei...
  Reply With Quote
Old 27-08-04, 15:54   #29
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Deci intr-un an trebuie neaparat s-o vand.
E mult frate 400E.
Pt un chip
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 15-09-04, 02:41   #30
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nu o vinzi de pe acum ?
da oare se duce intr-un an ?
HolySoul is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -