Quote:
Originally Posted by pasbogdan
Pot sa iti spun despre ng ca are vibrochen identic cu cel de 20vturbo.Daca o sa imi spui ca 20vturbo are cuzneti speciali,ai dreptate.Cuzinetii de biela superiori sunt"sputter" iar cei inferiori sunt identici cu cei de NG.Multe persoane au montat invers cuzinetii si nu au intampinat probleme chiar pe un motor turbo.
In concluzie nu ai nevoie de un 2.0 alezat la 2.3 ca sa rezite la turatie.Daca se monteaza turbo nu cuzinetii vor ceda,nici turatia nu il va distruge.Nu vor rezista bielele si pistoanele dar nu din cauza turatiei,ci din cauza temperaturii(pistoanele) si a fortei dezvoltate de explozie(bielele).Cuzinetii sunt solicitati cel mai mult de forta inertiala la inceputul cursei ascendente evacuare.
De ce ai desfacut 2 motoare de NG?S-au gripat?Oare de ce?
De ce insisti?
|
am damblaua cand iau o masina sa o fac cap coada
1 am luat masina si cand l-am desfacut avea cilindri butoi si chiar si cu segmenti noi manca ulei probabil a avut niste fierturi zdravene .. masina am luato cu radiatoru fisurat era modelul cu intinzator
2 luat de pe un coupe de bg i-am facut rk de maniac si merge brici e modelul cu intindere din pompa apa
problema cu masinile la mine e ca ma plictisesc repede : vreau ceva nou
asta e prea batraneasca pt mine
insist ca e o tampenie sa-l pui pe saracu om sa puna turbo pe injectie cu cantar iar motoru tau turbo e cu totu si cu totu alta mancare de peste nu/l compara cu ng ca nu seamana decat la forma si la suruburi sau vrei sa mearga cu turbina doar pt blovof
ajuta/l pe om daca ai date .. spune-i ce sa faca .. eu mi-am exprimat parerea si am spus si ce as face eu unu