Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 12-11-11, 20:46   #1
lexmaul

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 822
Default turbo pe 2300cmc 10v NG

as fi interesat sa stiu daca avem vreun posesor de audi cu acest cod de motor (2,3 10v NG) si care a incercat / a reusit sa monteze turbo pe acest motor , daca exista cineva rog sa posteze aici. am incercat sa gasesc asa ceva si inca nu am gasit ceva clar. multumesc
lexmaul is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 19:57   #2
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Orice se poate.Cat esti dispus sa platesti?Si ce iti doresti?
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 21:29   #3
lexmaul

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 822
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Quote:
Originally Posted by pasbogdan View Post
Orice se poate.Cat esti dispus sa platesti?Si ce iti doresti?
de acord cu tine ,,orice se poate" ,sunt constient ca orice modificare se loveste de partea financiara si ceea ce imi doresc este un 2.3 10v turbo
lexmaul is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 21:53   #4
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Ia au aan si e mult mai bine si Mai ieftin
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 14-11-11, 18:47   #5
lexmaul

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 822
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Quote:
Originally Posted by vcsomin View Post
Ia au aan si e mult mai bine si Mai ieftin
am specificat ca imi doresc un NG turbo ....deci ...chiar il vreau ...
lexmaul is offline   Reply With Quote
Old 16-11-11, 17:04   #6
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

nu e mai simplu să cumperi un 2.2 turbo ?

dacă nu ai pe ce să arunci banii...fă-l pe ăsta turbo. dacă vrei și fiabilitate...tre să marci teancu' gros...și pānă la urmă ce obții?

toată lumea are impresia că domne pun un turbo și gata rup norma. nu e chiar atāt de simplu pe cāt sună...și nicidecum ieftin.

din dezmembrări etc. ai șanse ca un 2.2 turbo să-l scoți la 4-500 euro. aprox. 400 eur dai pe un soft...de care o să ai nevoie după ce pui pe motorul tău turbină galerie custom, interne, garnituri etc etc, și ai șanse dacă nu dai o grămadă de bani pe ele să bubuie motorul după 1000 km.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 16-11-11, 19:00   #7
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Blocurile motor sunt diferite?
Poate poti lua doar o chiulasa de 2,2t cu tot cu galerii, turbo si ce mai ai nevoie.
Oricum in final tot acolo ajungi
La un 2,2T cu bloc de ng
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 17:47   #8
lexmaul

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 822
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Quote:
Originally Posted by Bong View Post
nu e mai simplu să cumperi un 2.2 turbo ?

dacă nu ai pe ce să arunci banii...fă-l pe ăsta turbo. dacă vrei și fiabilitate...tre să marci teancu' gros...și pānă la urmă ce obții?

toată lumea are impresia că domne pun un turbo și gata rup norma. nu e chiar atāt de simplu pe cāt sună...și nicidecum ieftin.

din dezmembrări etc. ai șanse ca un 2.2 turbo să-l scoți la 4-500 euro. aprox. 400 eur dai pe un soft...de care o să ai nevoie după ce pui pe motorul tău turbină galerie custom, interne, garnituri etc etc, și ai șanse dacă nu dai o grămadă de bani pe ele să bubuie motorul după 1000 km.
1-nu
2- vreau sa-l fac turbo ...fiabilitate nu inseamna ..sa marc teancu gros .. si obtin ceea ce vreau
3-sunt fost posesor de C20NE turbo , vorbesc de acum 4-5 ani cand tu aveai 16 ani ...la fel ca tine ziceau si altii ...de ce nu iei un c20let ? raspunsul meu ..era ,,nu vreau'' ... si inca ceva daca vroiam sa rup norma asa cum zici tu puteam monta usor un v8 4,2 sau ... sau...sau....
Deci , rog sa posteze NUMAI cine are vreo informatie sau stie pe cineva care a montat turbo pe acest cod de motor , cel mai mult sunt interesat de partea cu jetronik-ul. multumesc
lexmaul is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 22:00   #9
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Quote:
Originally Posted by lexmaul View Post
1-nu
2- vreau sa-l fac turbo ...fiabilitate nu inseamna ..sa marc teancu gros .. si obtin ceea ce vreau
3-sunt fost posesor de C20NE turbo , vorbesc de acum 4-5 ani cand tu aveai 16 ani ...la fel ca tine ziceau si altii ...de ce nu iei un c20let ? raspunsul meu ..era ,,nu vreau'' ... si inca ceva daca vroiam sa rup norma asa cum zici tu puteam monta usor un v8 4,2 sau ... sau...sau....
Deci , rog sa posteze NUMAI cine are vreo informatie sau stie pe cineva care a montat turbo pe acest cod de motor , cel mai mult sunt interesat de partea cu jetronik-ul. multumesc
Vrei 10 valve turbo sa inteleg..Sau vrei musai blocul de NG cu chiuloasa de NG?
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 22:03   #10
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Quote:
Originally Posted by lexmaul View Post
de acord cu tine ,,orice se poate" ,sunt constient ca orice modificare se loveste de partea financiara si ceea ce imi doresc este un 2.3 10v turbo
Daca iti doresti un 2.3 10 valve turbo,cumparam un bloc de 2226 turbo,alezam cilindrii,ajustam camera de ardere pana obtinem EXACT 2300 cmc.Punem o chiuloasa de 10v turbo si gata )
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 20-11-11, 12:02   #11
lexmaul

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 822
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

mai bine hai sa mai asteptam pana citeste cineva acest topic care este in masura sa imi explice faza cu jetronik-ul...deci ceea ce ma intereseaza e daca trebuie sa umblu in el....acolo ma doare cel mai tare
lexmaul is offline   Reply With Quote
Old 20-11-11, 12:26   #12
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Din cate vad distribuitorul de benzina difera la motorizarile turbo.In rest injectia pare identica cu exceptia "cantarului" care nu mai este conectat la corpul clapetei de acceleratie ci este conectat la admisie in turbo.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 14-02-12, 07:08   #13
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

dai 500 euro si iti dau kg-ul meu care este turbo de la mama lui.
este 2144 turbo 182 cp
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 13:20   #14
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

Turbo+injectie"mecanica" este cea mai nefericita combinatie tinand cont de vechimea componentelor si de nivelul de knowhow la kjetr. pe care il detinem.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 13-04-12, 22:21   #15
cristiandim4

Stage 5
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 780
Member of:
[AUDI]
Default Re: turbo pe 2300cmc 10v NG

http://schorsch9999.forumprofi.de/fo...uning-f21.html


nu cred ca ai vreo sansa cu injectia mecanica baga ochiu prin linkul de la mine ..de mai sus

stiu pe cineva care a pus pe un ng de pe un 90 chiulasa de 20 de valve si cand a vazut cat consuma s-a linistit dar cu injectie de 20 de valve

ng este un motor cu cursa lunga daca vrei sa faci ceva ia un 2.0 in 5 pistoane si alezeaza blocul si baga pistoanele de la 2.3 si are potential si doar ca aspirat motorul devenind patrat ceo fi asta oare ?)) daca vrei pe tema asta putem discuta iti pot da datele de la motoare sa vezi despre ce vorbesc

ng nu rezista la ture la 90 ala au plecat de 2 ori cuzineti la plimbare la turatii mari
__________________
Peugeot 206
1.4 .. economic pe timp de criza

Last edited by cristiandim4; 13-04-12 at 22:24.
cristiandim4 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -