Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Sisteme turbo si NOS (https://forum.4tuning.ro/15-sisteme-turbo-nos.html)
-   -   turbo pe 2300cmc 10v NG (https://forum.4tuning.ro/15-sisteme-turbo-nos/288131-turbo-2300cmc-10v-ng.html)

lexmaul 12-11-11 20:46

turbo pe 2300cmc 10v NG
 
as fi interesat sa stiu daca avem vreun posesor de audi cu acest cod de motor (2,3 10v NG) si care a incercat / a reusit sa monteze turbo pe acest motor , daca exista cineva rog sa posteze aici. am incercat sa gasesc asa ceva si inca nu am gasit ceva clar. multumesc

pasbogdan 13-11-11 19:57

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Orice se poate.Cat esti dispus sa platesti?Si ce iti doresti?

lexmaul 13-11-11 21:29

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Quote:

Originally Posted by pasbogdan (Post 4711900)
Orice se poate.Cat esti dispus sa platesti?Si ce iti doresti?

de acord cu tine ,,orice se poate" ,sunt constient ca orice modificare se loveste de partea financiara si ceea ce imi doresc este un 2.3 10v turbo

vcsomin 13-11-11 21:53

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Ia au aan si e mult mai bine si Mai ieftin

lexmaul 14-11-11 18:47

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Quote:

Originally Posted by vcsomin (Post 4712265)
Ia au aan si e mult mai bine si Mai ieftin

am specificat ca imi doresc un NG turbo :D ....deci ...chiar il vreau ...

Bong 16-11-11 17:04

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
nu e mai simplu să cumperi un 2.2 turbo ?

dacă nu ai pe ce să arunci banii...fă-l pe ăsta turbo. dacă vrei și fiabilitate...tre să marci teancu' gros...și pānă la urmă ce obții?

toată lumea are impresia că domne pun un turbo și gata rup norma. nu e chiar atāt de simplu pe cāt sună...și nicidecum ieftin.

din dezmembrări etc. ai șanse ca un 2.2 turbo să-l scoți la 4-500 euro. aprox. 400 eur dai pe un soft...de care o să ai nevoie după ce pui pe motorul tău turbină galerie custom, interne, garnituri etc etc, și ai șanse dacă nu dai o grămadă de bani pe ele să bubuie motorul după 1000 km.

bluey 16-11-11 19:00

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Blocurile motor sunt diferite?
Poate poti lua doar o chiulasa de 2,2t cu tot cu galerii, turbo si ce mai ai nevoie.
Oricum in final tot acolo ajungi :D
La un 2,2T cu bloc de ng

lexmaul 19-11-11 17:47

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Quote:

Originally Posted by Bong (Post 4718672)
nu e mai simplu să cumperi un 2.2 turbo ?

dacă nu ai pe ce să arunci banii...fă-l pe ăsta turbo. dacă vrei și fiabilitate...tre să marci teancu' gros...și pānă la urmă ce obții?

toată lumea are impresia că domne pun un turbo și gata rup norma. nu e chiar atāt de simplu pe cāt sună...și nicidecum ieftin.

din dezmembrări etc. ai șanse ca un 2.2 turbo să-l scoți la 4-500 euro. aprox. 400 eur dai pe un soft...de care o să ai nevoie după ce pui pe motorul tău turbină galerie custom, interne, garnituri etc etc, și ai șanse dacă nu dai o grămadă de bani pe ele să bubuie motorul după 1000 km.

1-nu
2- vreau sa-l fac turbo ...fiabilitate nu inseamna ..sa marc teancu gros .. si obtin ceea ce vreau
3-sunt fost posesor de C20NE turbo , vorbesc de acum 4-5 ani cand tu aveai 16 ani ...la fel ca tine ziceau si altii ...de ce nu iei un c20let ? raspunsul meu ..era ,,nu vreau'' ... si inca ceva daca vroiam sa rup norma asa cum zici tu puteam monta usor un v8 4,2 sau ... sau...sau....
Deci , rog sa posteze NUMAI cine are vreo informatie sau stie pe cineva care a montat turbo pe acest cod de motor , cel mai mult sunt interesat de partea cu jetronik-ul. multumesc

pasbogdan 19-11-11 22:00

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Quote:

Originally Posted by lexmaul (Post 4725983)
1-nu
2- vreau sa-l fac turbo ...fiabilitate nu inseamna ..sa marc teancu gros .. si obtin ceea ce vreau
3-sunt fost posesor de C20NE turbo , vorbesc de acum 4-5 ani cand tu aveai 16 ani ...la fel ca tine ziceau si altii ...de ce nu iei un c20let ? raspunsul meu ..era ,,nu vreau'' ... si inca ceva daca vroiam sa rup norma asa cum zici tu puteam monta usor un v8 4,2 sau ... sau...sau....
Deci , rog sa posteze NUMAI cine are vreo informatie sau stie pe cineva care a montat turbo pe acest cod de motor , cel mai mult sunt interesat de partea cu jetronik-ul. multumesc

Vrei 10 valve turbo sa inteleg..Sau vrei musai blocul de NG cu chiuloasa de NG?

pasbogdan 19-11-11 22:03

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Quote:

Originally Posted by lexmaul (Post 4712194)
de acord cu tine ,,orice se poate" ,sunt constient ca orice modificare se loveste de partea financiara si ceea ce imi doresc este un 2.3 10v turbo

Daca iti doresti un 2.3 10 valve turbo,cumparam un bloc de 2226 turbo,alezam cilindrii,ajustam camera de ardere pana obtinem EXACT 2300 cmc.Punem o chiuloasa de 10v turbo si gata :))

lexmaul 20-11-11 12:02

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
mai bine hai sa mai asteptam pana citeste cineva acest topic care este in masura sa imi explice faza cu jetronik-ul...deci ceea ce ma intereseaza e daca trebuie sa umblu in el....acolo ma doare cel mai tare:D

pasbogdan 20-11-11 12:26

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Din cate vad distribuitorul de benzina difera la motorizarile turbo.In rest injectia pare identica cu exceptia "cantarului" care nu mai este conectat la corpul clapetei de acceleratie ci este conectat la admisie in turbo.

Nemilosu 14-02-12 07:08

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
dai 500 euro si iti dau kg-ul meu care este turbo de la mama lui.
este 2144 turbo 182 cp

pasbogdan 16-02-12 13:20

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
Turbo+injectie"mecanica" este cea mai nefericita combinatie tinand cont de vechimea componentelor si de nivelul de knowhow la kjetr. pe care il detinem.

cristiandim4 13-04-12 22:21

Re: turbo pe 2300cmc 10v NG
 
http://schorsch9999.forumprofi.de/fo...uning-f21.html


nu cred ca ai vreo sansa cu injectia mecanica baga ochiu prin linkul de la mine ..de mai sus

stiu pe cineva care a pus pe un ng de pe un 90 chiulasa de 20 de valve si cand a vazut cat consuma s-a linistit dar cu injectie de 20 de valve

ng este un motor cu cursa lunga daca vrei sa faci ceva ia un 2.0 in 5 pistoane si alezeaza blocul si baga pistoanele de la 2.3 si are potential si doar ca aspirat motorul devenind patrat :?:ceo fi asta oare ?:))) daca vrei pe tema asta putem discuta iti pot da datele de la motoare sa vezi despre ce vorbesc

ng nu rezista la ture la 90 ala au plecat de 2 ori cuzineti la plimbare la turatii mari


All times are GMT +2. The time now is 22:37.

- Copyright 2024 4Tuning