Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
12-01-04, 23:00
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
eu ma intreb de ce nu a aparut si in competitii daca e asa de tare,ieftin si inofensiv?
|
|
|
12-01-04, 23:37
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"TNos\"
eu ma intreb de ce nu a aparut si in competitii daca e asa de tare,ieftin si inofensiv?
|
este in competitii des folosit, la cele de Drag Racing........la celelalte ar fi destul de inutil pt ca nu ofera putere constanta, majoritatea care cumpara il folosesc strict la pista de acceleratie....
|
|
|
12-01-04, 23:45
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
pimp acolo la voi se foloseste destul de des nos nu?? ingermania nu prea ii la moda
|
|
|
13-01-04, 00:51
|
#34
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 3
Join Date: Dec 2003
Posts: 131
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
|
NOS
Cosmin : dupa parerea mea NOS`u e cea mai comvenabila forma de supra alimetare .
1: E f ieftina (cel mai ieftin sistem de NOS ( WET ) e cam 400$ cu tot cu transport .
2: E destul de safe asta daca nu te uita dzeu cu degetu pe buton .
__________________
-----------------------------------------------------------
1990 Nissan 300zx TT MT
1992 Nissan 300zx TT Auto
2005 Jaguar XJ
2000 Jaguar XK8 Cabrio
www.dreamcarsolution.ro - Service Auto Multimarca -
|
|
|
13-01-04, 05:53
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
chiar nu stiam ca se folosesc la cursele de drag racing,am vazut cateva emisiuni,dar n-am auzit de NOS pe acolo,ziceau de alti combustibili si despre motoarele lor care-s niste monstri si cam atat.La celelalte competitii ma gandeam ca-l puteau folosi pe liniile drepte pt 1-2 sec si tot se castiga ceva!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
13-01-04, 16:58
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
se foloseste mult in drag racing in clasele de masini \"de strada\" deci nu la alea cu monstrii aia care fac 6-7 secunde pe 400m.........m-am gandit si eu la faza sa foloseasca in celelalte competitii pt liniile drepte.......chestie e ca majoroiteta compaetitilorau reguli stricte la ce poti sa pui pe masina ca modificari.......apoi e problema exploziei.......in competitii pe ciruit, sansa de a iesii in decor, de a face accident e mult mai mare decat la drag racing unde mergi drept cateva secunde........si butelia de nos din spate ma gandesc eu ca poate porvoca explozii mari, deci nu ar fii prea securotar......
|
|
|
13-01-04, 17:02
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Quote:
Originally Posted by \"catalin rs4\"
pimp acolo la voi se foloseste destul de des nos nu?? ingermania nu prea ii la moda
|
da, foarte multe magazine de tuning ofera sisteme si umpleri de butelii........sunt foarte multi care pun pt showuri de tuning, nu-l folosesc niciodata dar da frumos sa-l aiba in portbagaj la o expozitie.......
apoi sunt cei care-l folosesc, si majoritatea o fac numai la pista de acceleratie, nu pe strada.......e des intalnit pt ca e ieftin si usor cu el sa scoti niste timpi foarte buni cu o masina care altfel n-ar fii nici pe departe asa de rapida......
|
|
|
13-01-04, 17:12
|
#38
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Un exemplu cu NOS......masina testata este un Audi A3 Turbo 1,8.
Testul este facut de Revista Test+Tuning din Germania:
0-100Kmh fara NOS 7,5sec
0-100Kmh cu NOS 6,2sec
Insa cea mai tare este de la
0-200Kmh fara NOS ca.50sec.
0-200Kmh cu NOS 25sec!!!!!!!!!!!
Deci la jumatate......ce tuning poate scoate asa ceva si la bani putini.....
Am si niste diagrame cu puterea masini si cupla...le voi pune zilele astea cand gasesc revista.
|
|
|
13-01-04, 17:21
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
mi se pare cam mult 50 sec pan la 200 dar ma rog,iar performanta e intr-adevar remarcabila,nu poti face asa ceva doar cu banii de pe NOS!In cazul asta de ce ma mai chinui eu cu Dacia mea sa-i fac motorul cand mai bine strang bani si imi aduc o butelie din afara?
|
|
|
13-01-04, 17:25
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Da, n-are cum sa ia 2ookm/h in 5os.
Si TNos-te chinui k iti blestemi zilele pana o umpli, daca o umpli...
|
|
|
13-01-04, 18:42
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
ba da are stiu si eu testul ala il am si eu dz1 pe aici pe acasa pe undeva
|
|
|
13-01-04, 18:44
|
#42
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
De ce vi se pare mult?????
Uitativa cat face un Audi de fabrica original.....
De exemplu un Ford Focus RS Turbo face 0-200Kmh in 35sec.
Dar sa nu uitam ca are 65Cp in plus fata de audi A3....
|
|
|
13-01-04, 19:00
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
|
Nu-mi merge net-ul in afara si nu pot sa vad - cati cai are A3 1.8T???
Ma gandesc la ceva de genu' 14o cai Deci o - 2ookm/h ~ 4os
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
|
|
|
13-01-04, 19:06
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
1.8 t este diferit incepe de la 150 de cp pana la 225 (s3)
|
|
|
13-01-04, 22:46
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
mie chiar mi se pare mult 50 sec,asa o fi cum ziceti voi!dar cati cai are pana la urma!are rapoarte lungi pe a 4-a si a 5-a?ca atunci se explica oarecum!
|
|
|
|
|