Quote:
Originally Posted by Kelu
Hexer desi apreciez informatiile pe care le oferi vroiam sa iti atrag atentia ca iar esti pe alta lungime de unda cu audienta.
Vorbesti de shoturi de 200hp care reprezinta o crestere de 65%-90% pentru multi de pe aici, vorbesti ca o butelie nu ajunge un eveniment cand nimeni nu e nici macar la baby shot. Un sistem de nitro se monteaza cu shot mic si se creste progresiv, nu mai speria lumea cu fapte legate de shoturi mari ca asa n-o sa isi mai puna nimeni.
Nu am vazut pe nimeni sa mentioneze chestii de genul:
- cea mai mica investiei per castig de putere dintre toate tipurile de supra-alimentare
- cel mai mic pret cand doresti sa cresti de la shot la 50hp pana la 500hp
- cea mai benefica metoda de supra-alimentare pentru motor pentru ca raceste admisia cu pana la 40 de grade instantaneu (fara alte piese necesare gen intercoolere, tevi, etc)
- in cazul unui shot de nitro in combinatie cu methanol/ethanol nu mai e nevoie de umblat in soft pentru ca se creste cifra octanica a combustibului si e foarte safe pentru motor (cu un cost minim de 200-300E pentru un rezervor separat + pompa + regulator pentru metanol)
- o butelie de 5kg ajunge spre 10 runuri cu un shot de 75hp
- se aduc cele mai mici modificari motorului (o gaura in admisie si poate niste bujii schimbate) in cazul montarii
- sunt universale si merg pe orice motor iar pretul la revanzare este cel mai mare
Hexer apreciez faptul ca impartasesti chestii avansate dar pentru marea majoritate nu este cazul si le-ar fi mai benefic sa stie primii pasi si chestiile de inceput.
|
Vezi pe primul post, e vorba de minim 150 cai + din nitro.
Ps, sa nu uitma ca daca injectezi etanol trebue un debit de 40-50% mai mare decat daca ar fi benzina si daca e vorba de metanol trebue minim dublu, dci cu duze de 75 cai la n2o pui in pereche cu duzele de 150 cai de combustibil...
De asta pica multi fara experienta...si ca vor mai mult decat ar putea suporta motorul.
Cu incalzitul si racitul nui treaba, trebue un reductor cand e prea cald si un incalzitor ca sa readuca la presiunea dorita. Plus ca sunt sisteme mult mia avansate cu care fara sa te joci la duze schimbi debitul si controleaza totul.
Ce vedeti pe masinile din state si masini de competitie merg cu asa ceva...ce sunt la 500d sunt jucarii, ca si cum ai pune un turbo fara sa faci absolut nimic pe masina. Zilele motorului usnt numerata.
Tu ai beneficiul ca ai knock control, dar multi nu si de asta topesc pistoane si alte maruntisuri. Pactic motorul are o electornica ca ii poti face cam orice si tot merge, incearca asta la un motor de generatie veche si anul ar merge 2 saptamani in total, adica daca adaugi acele ore cand merge intre reparatii.
La partea de instalatie si auxiliare e mai ieftin dar necesita aceasi knowhow si tuning cum ar fi cu turbo si nitro.
Ex. masina lui kohari, viper cu nitro de 200 cai, sa omorat el 3 ori motorul, cei din state nu au reusit sa faca sa mearga masina, si pana la urma dupa 5 esecuri cu numai shot de 200 cai a ajuns inapoi in ungaria si cu regandirea intregului ansamblu si un sift facut cum trebue incepuse sa mearga ok, si de atunci nu a mai avut nici o prolbema, si e vorba de un motor cat camion...totusi nu suporta un plus de 30%, care a facut sa coste cat o instalatie de compressor...