uite o idee mai buna putin: zic eu. iei matale un motoras de swift gti 1.3 100 cp si il montezi pe masina. cu ceva adaptari, nu prea grele, se poate.
ai 100 cp, daca gasesti unul in stare buna, si in continuare potential destul de mare de tuning. daca pui turbo pe motorul actual, te plafonezi intr-o oarecare masura. ca sa mai imbunatatesti de acolo, trebuie sa bagi prea multi bani, care nu se justifica din pdv. al performantelor.
de asemenea, daca nu intentionezi sa o folosesti zi de zi, si daca nu tii prea mult la parerea "oamenilor legii", poti sa faci o schema cu motor de motocicleta si cu punte spate de damas. cunoscatorii stiu despre ce vorbesc. bani prea multi nu te costa, da iti tre un mecanic bun pt adaptarea transmisiei, flansa pt cardan, cardan custom etc.
rezultatul unui proiect asemanator se poate vedea aici
https://www.youtube.com/watch?v=bS-omQzeSJc , pe langa faptul ca e prezentat pe forum pe undeva.
daca vrei neaparat tu compresor pe motorul actual, cred ca cel mai potrivit este de pe smart, cu un intercooler mic luat de pe un dieselache, de pe la o dezmembrare, racordurile, tubulatura custom, soft-ul custom si el.
presiunea maxima intr-un motor ca al meu (m13a , adica 1.3 16v dohc), fara a-mi afecta internele este undeva la 0.5-0.6. la tine e mai mica, datorita faptului ca ai sohc (un singur ax cu came), si ai 6v.
nu ma pricep la montat compresoare...in nici un fel...mai ales la masini in 3 pistoane. stiu doar teoria la pus turbo pe motoare mai mari putin decat al tau, ca sunt si eu interesat de subiect.
ti-am scris randurile de mai sus, in ideea de a-ti oferi o alternativa care , cel putin in opinia mea, este mai buna, desi mai putin originala decat ideea ta. mai buna, din pdv. al performantelor.
cheers si succes la proiect !