Ontopic: Parerea mea e ca masina asta e superba asa cum e ea ... nu merita sa pui pata aia neagra sau crem pe ea, iar kit-ul exterior este chiar jenant fata de kit-ul de s-line (sau s5)
Abt-ul nu a facut niciodata kituri prea frumoase ... la fel au facut si cu tt-ul, acelasi spoiler urat si au aruncat o pata neagra pe capota ...
Sunt curios daca oettinger o sa scoata ceva, pt ca cel putin la tt le-au dat tare peste nas celor de la abt (parerea mea)
https://forum.4tuning.ro/149-audi-tuning/34235-oettinger-tt.html
spatele arata binisor ...
Quote:
Originally Posted by DjRainManFast
Nu va inteleg...faceti o disputa care nu isi are rostul..care e mai buna si tot asa .......pe forum sunt cativa experti de 17 ani cu mare experienta care stiu ei domne ca audi e tare..sau invers bmw.....si ati gasit si ce masini sa comparati!! Sincer mie audi nu imi insipira atata dinamism inca sa zic ca urla bmw-ul...am vazut un test cu rs4 si m3...pe linie dreapta a castigat detasat rs4....a castiga si pe circuit dar foarte greu....bmw ii sufla in spate....tinand cont de diferenta de putere va puteti face o idee despre audi!! Si inca ceva...fara quattro sa ridice mana sus cine mai vrea sa puna un audi pe langa un bmw!!! Amandoua marci sunt premiu....depinde de gusturi...dar totusi....ganditi-va ca audi e doar un vw mai de lux pe cand bmw are filosofia lui!!!
PS: Daca stergi si postul asta nu e problema..doar traim intr-un comunist pus intr-o lumina democratica!!!
|
Offtopic: eu cred ca tu ai vazut o alta emisiune
quattro face parte din audi, ce rost ar avea sa vedem fara? ce, te astepti sa puna 420 cai pe tractiune fata sau cum? .... hai sa vorbim ca sa ne aflam in treaba.
Si faza cu audi doar un vw de lux ... hai sa fim serios ...
La lux ... sincer ... mai degraba compar seria 3-ul coupe cu un vw decat cu a5 la interior ... urcati intr-un a5 si o sa intelegeti de ce ...
Si fi fara grija, s5-ul nu e facut ca sa se lupte cu m3-ul, nu aveti decat sa credeti asta daca reusiti sa dormiti mai bine noaptea ... nu cred ca era atat de greu sa puna motorul de pe rs4 pe s5 ... si altul mai puternic pe viitorul rs5, si viitorul rs4 ...
(nu are rost sa continui cu discutia m3 csl ... aceea nu e o masina de zi cu zi, cel mai puternic atu al lui fiind greutatea redusa fata de un m3 obisnuit)
scuzati pt offtopic