01-04-07, 02:21
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
TotoSkyline, pentru sporul de putere care-l pretinzi tu necesita schimbarea turbinei, intrucat resoftarea nu reuseste sa mareasca boost-ul suficient. Este vorba de un motor inline 6 de o capacitate destul de mica. 500, 800, deja vorbin de valori de putere mai mult decat DUBLE decat cele stoc. Adicatele inginerii Nissan ar fi trebuit sa fie de-a dreptul ageamii sa stranguleze masina in halul asta. Si nu-mi cita restrictiile de putere din Japonia, cu care sunt prea familiar, ca nu tine. Uite, din Boxerul meu B4 de pe Subaru Legacy din resoftare nu voi reusi sa-l duc de la 250 cai decat pe la 300. Sa insemne ca baietii in halat alb care lucreaza pentru Nissan au descoperit un mare secret? Mai degraba sustii tu o mare aberatie.
Sunt mai familiar cu Skyline si R-34 decat ai crede iar inainte sa ma sfatuiesti sa ma mai documentez ai face bine sa revii tu cu documente clare care sustin ceea ce scri tu. Nu din auzite, ci dyno-tune-uri clare si la subiect care ne arata ce resoftare s-a facut, cu ajutorul carui fabricant si cu ajutorul carei harti anume. Voi chiar nu stiti ce vorbiti dragii mei, imi pare rau sa v-o spun. Va lipsesc si niste cunostinte elementare de mecanica, ca dincolo de ele deja pauza. Nu caut sa insult, insa va rog nu mai insistati ca deja o cereti.
Pana cand faci aceste lucruri si tu si kos_returned aberati iar posturile voastre pe marginea acestui subiect vor fi sterse exceptand cazul in care faceti ce-am pretins mai sus. Adica mai putina gargara si mai multe fapte concrete.
Last edited by fishbone; 01-04-07 at 02:26.
|
|
|
26-04-07, 12:55
|
#92
|
Stage 1
Join Date: Sep 2006
Posts: 19
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8
Masina din Romania sub 9 sec exista.
Din pacate nu este o masina de strada ci este un Ford Escort Cosworth preparat pt. VTM(Viteza pe traseu Montan).
MAsina apartine Domnului Victor Baldescu presedintele F.R.A.S.(Federatia Romana de Automobilism Sportiv) si proaspat campion 2006.
Escort-ul a reusit un 9,6 sec / 400 de m in urcare din Rasnov in Poiana Brasov.
In linie dreapta masina coboara sub 9 sec.
Nu stiu puterea reala,se zvoneste ceva in jur a 800 bhp.
Asta era un exemplu la ceea ce ai spus tu ,nicidecum ca nu imi place Sky-ul.Ador aceasta masina.
|
Dami si mie poze sau un link cu vreun film sa vad si eu cum o masina de 800 de cai si de raliu imi ia sfertu in 9.6 sin urcare,pls un link ceva sau hub de dc u k totusi chiar ma facut curios asemenea ozneu
|
|
|
30-04-07, 16:54
|
#93
|
Stock
Join Date: Apr 2007
Posts: 1
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Salut!!!yo aku am venit p'aci jy e mijto masina!!ce sa mai spun>
|
|
|
01-05-07, 00:10
|
#94
|
Stock
Join Date: Feb 2007
Posts: 6
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Quote:
Originally Posted by fishbone
TotoSkyline, pentru sporul de putere care-l pretinzi tu necesita schimbarea turbinei, intrucat resoftarea nu reuseste sa mareasca boost-ul suficient. Este vorba de un motor inline 6 de o capacitate destul de mica. 500, 800, deja vorbin de valori de putere mai mult decat DUBLE decat cele stoc. Adicatele inginerii Nissan ar fi trebuit sa fie de-a dreptul ageamii sa stranguleze masina in halul asta. Si nu-mi cita restrictiile de putere din Japonia, cu care sunt prea familiar, ca nu tine. Uite, din Boxerul meu B4 de pe Subaru Legacy din resoftare nu voi reusi sa-l duc de la 250 cai decat pe la 300. Sa insemne ca baietii in halat alb care lucreaza pentru Nissan au descoperit un mare secret? Mai degraba sustii tu o mare aberatie.
Sunt mai familiar cu Skyline si R-34 decat ai crede iar inainte sa ma sfatuiesti sa ma mai documentez ai face bine sa revii tu cu documente clare care sustin ceea ce scri tu. Nu din auzite, ci dyno-tune-uri clare si la subiect care ne arata ce resoftare s-a facut, cu ajutorul carui fabricant si cu ajutorul carei harti anume. Voi chiar nu stiti ce vorbiti dragii mei, imi pare rau sa v-o spun. Va lipsesc si niste cunostinte elementare de mecanica, ca dincolo de ele deja pauza. Nu caut sa insult, insa va rog nu mai insistati ca deja o cereti.
Pana cand faci aceste lucruri si tu si kos_returned aberati iar posturile voastre pe marginea acestui subiect vor fi sterse exceptand cazul in care faceti ce-am pretins mai sus. Adica mai putina gargara si mai multe fapte concrete.
|
Ai inceput cu amenintari? Sa iti dau un exemplu. Motorul de pe NISMO Z TUNE are 500 cp, desi dezvolta mai mult de 600 (si nu difera foarte mult de motorul de serie: aici puteti vedea modificarile efectuate http://www.sportcompactcarweb.com/fe..._tune_skyline/ ) . Nu este setat la adevarata putere deoarece cantitatea de noxe depaseste limita admisa de japonezi... ca si cum ar fi euro3 si ei nu au voie sa produca masini sub euro4... Chestia cu schimbarea turbinei este adevarata si din punctul meu de vedere, pentru ca turbina de pe skyline este din ceramica, si nu suporta presiuni mari. Nu mai fi gelos ca nu ai o masina asa de tare ca Sky. Daca nu este adevarat ceea ce spunem, lasane sa vorbim de nebuni, si-asa din cate am observat, am vazut ca nimeni "nu este de acord" cu ceea ce ziceam eu cu alex.
|
|
|
01-05-07, 03:37
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Nu e vorba de gelozie ca nu am Skyline, sunt chiar un impatimit al acestei companii. Si nici de lasat sa vorbiti de nebuni asa cum spui tu nu poate fi vorba iar nici urma de amenintare in postul meu anterior, ci atentionare.
Acei 600 de cai putere din link-ul tau, sau 500 cum vrei tu sa-i numeri NU au fost obtinuti dintr-o simpla resoftare, iar daca tu sustii ca
Quote:
i nu difera foarte mult de motorul de serie
|
inseamna ca-ti lipsesc niste cunostinte vaste. Eu acolo vad cu cei doi ochi ai mei care nu-i joaca inca farse o lista semnificativa de stock internals schimbate si/sau modificate. Ori asta este complet paralel cu ce sustineai tu sprijinindul pe celalalt habarnist.
Bineinteles, e usor sa ma faci pe mine ciudos ca sa ma desconsideri ca sa te mai scoti nitel din groapa in care te-ai sapat, dar nu tine.
Deci tu una bati din "degete" si cu totul alt link ne dai care, ironic, iti cam desfiinteaza spusele.
Deci raspunde-mi la intrebarea asta simpla: poti au ba sa obtii peste 500 de cai dintr-un motor stoc doar din chip? Intrebare retorica, evident.
|
|
|
24-05-07, 22:54
|
#96
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 6
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
hey si mie imi place masina sincer e super am ramas fara cuvinte. dar am o singura intrebare cam cat costa o minunatie ca asta? ast rasp la robi_1991@yahoo.com daka ai niste poze faine poti sa le trimiti pe mail
|
|
|
07-06-07, 19:50
|
#97
|
Stock
Join Date: Feb 2007
Posts: 6
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine
Cititi la RB26DETT : "It is not uncommon for 600 hp to be achieved on the standard bottom end"
|
|
|
08-06-07, 01:08
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
"standard bottom end" nu inseamna chip tuning.
|
|
|
03-10-07, 23:05
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 307
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Nu am avut timp sa citesc fiecare pagina dar sunt TOTAL de acord cu TotoSkyline! E pur si simplu...nu stiu cum sa ma explic...dar nimic, nici o masina, nici o femeie, nici nik, nu m-a facut sa visez in halu asta! Puteti sa-mi spuneti ciudat, obsedat, pusti indopat cu NFS si Fast and Furious! dar masina asta iti dezvolta asa o pasiune! Si de cand am io pasiunea asta pt. nissanu asta or aparut destule masini FOARTE TARI:Enzo, plus nu stiu cate generatii de de m3 si m5-uri, gallardo, muercielago! Nici un Exotic Car nu m-a impresionat atat de tare! Au un sunet atat de metalic, de sec! Pe cand la Skyline simti ca sub capota ia chiar e ceva monstruos! Sunetul e :NO COMMENT!!! chiar dak nu seamana e la fel de frumos ca sunetu de muscle car! JAPONEZELE SUNT THE BEST!!!
Si apropo nu NFS mi-a bagat dragostea asta de Skyline!
TotoSkyline te-am bagat in lista de messenger! sper sa vb cat mai curand!
|
|
|
03-10-07, 23:13
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
E perfect OK sa-ti placa masina, dar sa spui ca sunetul motorului unui, de exemplu, Ferrari turat nu-ti spune nimic ....
|
|
|
04-10-07, 01:55
|
#101
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
numar pe degete cati din cei ce au postat pe threadul asta au atins/vazut live/auzit live un R34 .. daramite un GTR
Doamne !
|
|
|
04-10-07, 02:28
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB
numar pe degete
|
Cred ca ai folosit pluralul fara sa intentionezi
|
|
|
17-10-07, 22:36
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 307
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Quote:
Originally Posted by fishbone
E perfect OK sa-ti placa masina, dar sa spui ca sunetul motorului unui, de exemplu, Ferrari turat nu-ti spune nimic ....
|
eheeeeeiiiii am vazut multe Ferrari-uri prin Arad(f430, f360) da nu se compara cu Skyline-u! E normal sa trezeasca sentimentu ala in mine, dar eu raman fidel Skyline-ului!
Noah bine poate un Enzo.......poate ma va impresiona!
|
|
|
17-10-07, 22:50
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Sunt convins ca Ferrari-urile erau in elementul lor in Arad ...
|
|
|
19-10-07, 15:29
|
#105
|
Stock
Join Date: Sep 2006
Posts: 5
|
Re: Skyline GT-R34 este parintele masinilor tunate!
Sunetul unui Ferrari e specific niciodata nu se va compara cu sunetul unui Skyline desi sunt fan Skyline ;totusi am auzit ca este un Murcielago LP640 ALB in Arad si sunt tare curios cum se aude,iar la capitolul mers nu se pune.
|
|
|
|
|