Quote:
Originally Posted by shadowro
nu e vroba de fiabilitate cat e vorba de faptul ca o sa scada drastic confortul.
nici masina mea nu e confortabila la ce suspensie are si ce vibratii transmite motorul prin tampoanele care au si ele o varsta.
acum gandeste-te ca pui un b18 pe o masina care nu a fost prevazuta pentru asa ceva.
trebuie sa pui tampoane de conversie ... si alea se gasesc numai rigide ... asa ca iti spun sincer ca o sa vibreze masina ta in ritmul motorului pe langa faptul ca o sa fie rigida.
plus ca in timp aceste vibratii o sa se faca resimtite asupra sudurilor si masina ta o sa inceapa sa scartaie din toate unghiurile.
nu poti sa te gandesti numai la performanta cand masina e de zi cu zi.
cine spune asta ... sa si-o faca strict de performanta si dupa 2 luni de mers zi de zi cu ea mai vorbim.
|
Nu inteleg de ce se fac asa de multe swap-uri atunci daca caroseriile nu rezista. Cum pun astia K20 pe un civic care a avut un motor de 1.3 inainte?
Sunt atatea exemple ca nu are rost sa le enumeram pe toate.
Tampoanele de conversie vin cu mai multe nivele de rigiditate si daca nu ma insel poti sa iei un set care sunt un pic mai rigide ca cele standard.
Suspensia?.... pai o suspensie tare o sa scuture orice masina, daca vrei poti sa-ti pui si perne de aer daca te intereseaza comfortul
Nu prea am timp din pacate sa mai lucrez asa de mult la masina ca am vazut un CRX din 91 de vanzare si vroiam sa-l cumpar pt motorul care il am.
Dar oricum nu are rost sa o mai labarim de colo-colo, fiecare persoana e diferita si isi doreste ceva diferit de la masina lui si de la viata