Cu...furculita Iei o furculita substire, o bagi sub ac, dupa care fortezi un pic. nu prea tare sa nu iasa cumva cu tot cu ax... Ai putea sa tragi si de plasticul negru al acului cu 2 degete, dar e mai safe cu furculita.
Cu...furculita Iei o furculita substire, o bagi sub ac, dupa care fortezi un pic. nu prea tare sa nu iasa cumva cu tot cu ax... Ai putea sa tragi si de plasticul negru al acului cu 2 degete, dar e mai safe cu furculita.
intradevar cum spui si tu se poate scoate ori cu furculita ori cu mana tragand de plasticul negru dar in acest caz se poate rupe plasticul negru care este lipit si nu e prea placut ori cea mai favorabila varianta este folosirea unei pensete, dupa cum se vede si in filmulet;
PS: daca faci cu furculita ia una calumea cu cracii grosi ca eu am luat unu mai slabuta deaia a mers asa de greu si scz pt claritatea filmuletului
Daca scot acele nu se decalibreaza indicatoarele?(de Matiz este vorba)
1. La km-traj este ac cu "par"
2 la temperatuta e un simplu ax cu deplasare usoara
3 la benzina tot cu ax cu depasare mai strina
Ce trbuie sa fac , exista proceduri speciale?
Nu vreau sa stric ceasurile, ma poate ajuta cineva?
Daca scot acele nu se decalibreaza indicatoarele?(de Matiz este vorba)
1. La km-traj este ac cu "par"
2 la temperatuta e un simplu ax cu deplasare usoara
3 la benzina tot cu ax cu depasare mai strina
Ce trbuie sa fac , exista proceduri speciale?
Nu vreau sa stric ceasurile, ma poate ajuta cineva?
exista un precedeu insa cel mai bine ar fi sa imi faci o poza la ceasuri ca sa iti pot spune daca e ca la cielo sau nu ( ceasurile sa fie desfacute adica la stadiul in care mai ai doar de scos acele)
hmm exact poza care ma interesa pe mine nu se vede clar insa ma vazut ce ma interesa; faci in felul urmator: dai acele peste bontzu ala de plastic in jos si il lasi sa se duca pana unde vrea el, acolo e punctul mort( la vitezometru sar putea sa mearga si mai jos insa revine tot in acel punct, iar la apa si benzina normal ar fi sa ramana fixe in punctul mort) apoi tragi o liniuta cu un marker sau altceva dar care sa se stearga apoi si scoti in pozitia aia, apoi cand pui la loc respecti semnul trasat de tine si cam asta ar fi;
daca mai ai nevoie si de alte intrebari, apeleaza cu incredere si cel mai bine aici pe forum capoate mai au si altii nevoie de aceste informatii
bafta
salut baieti!
am vazut acum ceva timp dar nu mai stiu daca aici, pe masura ce crestea acceleratia lumina din turometru se facea rosie, si la km la fel vre`o idee mai exacta?
salut baieti!
am vazut acum ceva timp dar nu mai stiu daca aici, pe masura ce crestea acceleratia lumina din turometru se facea rosie, si la km la fel vre`o idee mai exacta?
ai vazut bine unde ai vazut, este posibil am facut si eu la un logan chestia asta, si pot spune ca nu e mare scofala; daca imi spui pe ce masina vrei sa faci iti pot da si cateva informatii; in principiu se folosesc 2-3 leduri de diferite culori sa zicem albastru verde si rosu, pozitionate in ordinea mentionata si bine prinse la locul lor sub ac; atunci cand acul creste in turatie varful acestuia trece pe rand pe la fiecare led si preia culoarea acestuia, astfel acul va fi cand albastru cand verde si la final rosu "blow engine"
Salutare! Am un Cielo Executive si vreu azi sa ma apuc de schimbarea luminii bordului, consolei pentru climatizare si casetofonului. Unde trebuie sa am grija ma mare (ma refer la demontarea bordului)? Am inteles ca pot aparea probleme la turometru cand se scoate mufa. Trebuie sa deconectez acumulatorul masinii cand demontez bordul? Multumesc!
Am desfacut pana la urma bordul si m-am apucat sa-i schimb lumina. Pana la sfarsitul saptamanii sper sa termin si consola cu butoane si panoul de la climatizare + casetofon. Pun niste poaze cu etapele inlocuirii liminii. Cadranele au fost sterse cu alcool izopropilic si colorate cu marker albastru / rosu.
Am desfacut pana la urma bordul si m-am apucat sa-i schimb lumina. Pana la sfarsitul saptamanii sper sa termin si consola cu butoane si panoul de la climatizare + casetofon. Pun niste poaze cu etapele inlocuirii liminii. Cadranele au fost sterse cu alcool izopropilic si colorate cu marker albastru / rosu.
E bine insa am o singura observatie: la ledurile de la ace vad ca ai folosit sarma de cupru, ceea ce este foarte periculos pt ca aia se incinge rau si poate sa topeasca plasticul; odata ca o sa cada si a 2a oara ca e posibil sa iti arda siguranta in cazul unui scurt, in rest e bine doar ca puteai sa folosesti direct leduri albastre in loc sa colorezi cu markeru