Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-13, 22:23   #5941
Allynush
Daewoo Driver

Stage 4
 
Allynush's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 234
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club CIELO

Daca este din 2006 , garantat nu este 16V . Eu cand am luat-o pe a mea mi s-a spus ca nu se mai fac 16V din 2003 sau 2004 .
Allynush is offline   Reply With Quote
Old 04-01-13, 22:52   #5942
BoGuS

Stage 1
 
BoGuS's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 11
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by RD-Woo View Post
mda... in 1 rand nu exista executive cu 8v, mai intereseaza-te si in al 2-lea rand da un anunt care arata poze ceva
BoGuS is offline   Reply With Quote
Old 04-01-13, 23:43   #5943
Allynush
Daewoo Driver

Stage 4
 
Allynush's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 234
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by BoGuS View Post
mda... in 1 rand nu exista executive cu 8v, mai intereseaza-te si in al 2-lea rand da un anunt care arata poze ceva
Intereseaza-te tu mai bine , este si executiv cu 8v
Allynush is offline   Reply With Quote
Old 04-01-13, 23:59   #5944
Snapy_xxl
4Tuning International Member


Stage 5
 
Snapy_xxl's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 2,438
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[DAEWOO]
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by BoGuS View Post
mda... in 1 rand nu exista executive cu 8v, mai intereseaza-te si in al 2-lea rand da un anunt care arata poze ceva
Esti nou pe internet, asa-i?
Snapy_xxl is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 11:17   #5945
BoGuS

Stage 1
 
BoGuS's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 11
Default Re: Club CIELO

si totusi niciunu nu-mi dati vreo dovada ceva da sunt foarte nou pe internet... acum mi-a venit si mie sarma ghimpata in gardu' portii
BoGuS is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 17:09   #5946
RD-Woo

Stage 5
 
RD-Woo's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by BoGuS View Post
si totusi niciunu nu-mi dati vreo dovada ceva
Google is your friend

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning....-11464629.html

http://daewoo.anunturi-auto.4tuning....-10979792.html

https://www.4tuning.ro/images/Daewoo-...o-1500-CMC.jpg

http://www.a-u-t-o-v-i-t.ro/daewoo-cielo-C27048315.html
__________________
Quench my thirst with GASOLINE!
Multa lume, putini oameni... restu' populatie


RD-Woo is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 18:23   #5947
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by BoGuS View Post
si totusi niciunu nu-mi dati vreo dovada ceva da sunt foarte nou pe internet... acum mi-a venit si mie sarma ghimpata in gardu' portii
S-a mai discutat de 100 ori chestia asta...
Executive este doar o varianta de echipare, adica "full options". Iar Standard este varianta "cheala", adica, fata de Executive, nu are: scaun sofer reglabil pe inaltime, buton deschidere portbagaj, geamuri electrice, antena electrica, oglinzi rabatabile, proiectoare... si alte maruntisuri.
In rest, pe Executive si pe Standard s-au montat aceleasi motoare, dar, in functie de ani, s-au folosit motoare cu 16v euro 2, sau cu 8v euro 3. Cele cu 8v, e-tec, euro 3, s-au fabricat de prin 2004 pana pe la sfarsitul lui 2007 (parca prin sept-oct s-a incheiat productia Daewoo in Romania).
De la modelele euro 2 s-au pus frane mai bune, adica etrieri de Leganza cu placute mai mari si discuri ventilate pe 256 mm (fata de 236 mm la cele vechi), precum si pompa de frana de 22 mm, la fel ca pe Espero.
Pe spate, in schimb, au ramas la fel... aceiasi tamburi.
Problema cu frana ineficienta pe spate (pt ca pe fata sunt destul de eficiente cu placute bune, nu "de origine", recomand Textar) se rezolva cu schimbarea tamburilor cu discuri de Opel (Astra F sau G, Vectra A, sau Kadett E GSI).

Pt problema cu "franeaza dar cand e ud nu se opreste" nu iti pot recomanda, pe langa punte spate cu discuri, decat anvelope noi, DOT recent, bune, de firma si mai ales "de sezon". Adica iarna pui de iarna si vara de vara. Nu mixte, care nu sunt bune nici vara, nici iarna. Si vara, daca vrei si poti, iti recomand jante pe 15 cu anvelope 195/50/15, mai late si mai aderente.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 20:15   #5948
BoGuS

Stage 1
 
BoGuS's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 11
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
S-a mai discutat de 100 ori chestia asta...
Executive este doar o varianta de echipare, adica "full options". Iar Standard este varianta "cheala", adica, fata de Executive, nu are: scaun sofer reglabil pe inaltime, buton deschidere portbagaj, geamuri electrice, antena electrica, oglinzi rabatabile, proiectoare... si alte maruntisuri.
In rest, pe Executive si pe Standard s-au montat aceleasi motoare, dar, in functie de ani, s-au folosit motoare cu 16v euro 2, sau cu 8v euro 3. Cele cu 8v, e-tec, euro 3, s-au fabricat de prin 2004 pana pe la sfarsitul lui 2007 (parca prin sept-oct s-a incheiat productia Daewoo in Romania).
De la modelele euro 2 s-au pus frane mai bune, adica etrieri de Leganza cu placute mai mari si discuri ventilate pe 256 mm (fata de 236 mm la cele vechi), precum si pompa de frana de 22 mm, la fel ca pe Espero.
Pe spate, in schimb, au ramas la fel... aceiasi tamburi.
Problema cu frana ineficienta pe spate (pt ca pe fata sunt destul de eficiente cu placute bune, nu "de origine", recomand Textar) se rezolva cu schimbarea tamburilor cu discuri de Opel (Astra F sau G, Vectra A, sau Kadett E GSI).

Pt problema cu "franeaza dar cand e ud nu se opreste" nu iti pot recomanda, pe langa punte spate cu discuri, decat anvelope noi, DOT recent, bune, de firma si mai ales "de sezon". Adica iarna pui de iarna si vara de vara. Nu mixte, care nu sunt bune nici vara, nici iarna. Si vara, daca vrei si poti, iti recomand jante pe 15 cu anvelope 195/50/15, mai late si mai aderente.
Ok, mersi frumos chiar nu stiam... eu am un executive dohc 16v din 2001 si din ce auzisem pana acum de la alti prieteni cu cielo niciunu nu stia de cielo executive cu 8v... multumesc inca odata

Cat despre subiectul cu frane in primavara asta o sa-mi pun si eu discuri de frana pe spate, de la un opel astra g break de la dezmembrari... multi au spus ca se va simti diferenta la frane, cat despre frana per total pana acum eu sunt multumit cu discurile si placutele brembo care le am acum pe ea... dar o sa ii pun discuri si etrieri de calibra ca sa fie si mai bine... Stima!
BoGuS is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 22:00   #5949
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Club CIELO

Nimeni nu s-a nascut invatat
Daca nu ai probleme, nu are rost sa dai banii aiurea pe alti etrieri si discuri pe fata. Discurile sunt la fel... daca vrei ceva mai bun, pune ceva striat sau perforat. Iar etrierii sunt cu foarte putin mai buni, in sensul ca au alt sistem de prindere. Exista 2 tipuri de etrieri pe Opel, unul la fel ca cel de pe Cielo, si unul cu alt sistem de prindere. Dar in mare sunt la fel. Spatele e cu problema si pt aia se rezolva cu discurile... si cablu de frana de mana de Astra F GSI, pt ca cel vechi va fi prea lung.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 22:06   #5950
BoGuS

Stage 1
 
BoGuS's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 11
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Nimeni nu s-a nascut invatat
Daca nu ai probleme, nu are rost sa dai banii aiurea pe alti etrieri si discuri pe fata. Discurile sunt la fel... daca vrei ceva mai bun, pune ceva striat sau perforat. Iar etrierii sunt cu foarte putin mai buni, in sensul ca au alt sistem de prindere. Exista 2 tipuri de etrieri pe Opel, unul la fel ca cel de pe Cielo, si unul cu alt sistem de prindere. Dar in mare sunt la fel. Spatele e cu problema si pt aia se rezolva cu discurile... si cablu de frana de mana de Astra F GSI, pt ca cel vechi va fi prea lung.
Am discurile cu striatii in ele, probabil ca de asta si franeaza mai bine nu stiu sigur... si cat despre cablu am mai citit pe undeva ca merge si cel de calibra mersi de sfaturi. Stima!
BoGuS is offline   Reply With Quote
Old 06-01-13, 00:22   #5951
mihaita_zZz

Stage 1
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 17
Default Re: Club CIELO

Multumesc frumos pentru sfaturi!!! O sa mi iau alte roti sa vad diferenta si in legatura cu cauciucurile sunt de iarna, dar sunt panarame de kormoran(asa am luat masina). Acum ramane de vazut diferenta...Mai doresc o informatie daca se poate:suspensie sport pentru cielo dar o suspensie de alta marca de masina care se potriveste la cielo-precizez ca sunt in alta tara si am gasit un magazin cu tot ce vrei pentru masina, mai putin pentru daewoo.
mihaita_zZz is offline   Reply With Quote
Old 06-01-13, 00:40   #5952
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Club CIELO

Kormoran nu sunt asa de rele... daca au carne pe ele si nu sunt vechi ca an de fabricatie, sunt ok.
Eu am fost foarte multumit de Toyo, anvelope excelente la un pret bun. Din auzite, am inteles ca si Marangoni ar fi bune, cel putin cele de vara Zeta Linea.
Te intereseaza doar arcurile sau si amortizoarele?
Pe amortizoarele stock, daca sunt in stare buna, poti pune arcuri -40 fara probleme.
Arcuri se potrivesc de Astra F, Kadett E, Vectra A, Calibra... dar atentie la motorizare, cauta ceva pt motorizare apropiata de Cielo, pt 1.4 sau 1.6. Daca iei arcuri pt motorizare mai mare, gen 2.0, o sa-ti coboare masina mai putin pe fata.
Amortizoarele se potrivesc pe fata doar cele de Kadett E, iar pe spate toate cele de mai sus.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 06-01-13, 07:21   #5953
D o n n

Stage 5
 
D o n n's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,971
Default Re: Club CIELO

amortizoarele pe fata merg si de astra f,dar sunt mai scurte cu 1.5 cm,la opel cand am cumparat telescoape pe fata,mi-a dat de cielo,deci merge si invers nu?)
la fel si cu termostat,m-am dus sa dau comanda la astra f 1.6i,si imi da de cielo.1.5....plus multe alte piese gen garnituri si alte minuni...
__________________
All the way up..
D o n n is offline   Reply With Quote
Old 06-01-13, 12:44   #5954
mihaita_zZz

Stage 1
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 17
Default Re: Club CIELO

Pentru mine marca Kormoran nu e una foarte buna, cauciucurile sunt aproape noi si am avut Kormoran si pe logan si stiu cum sunt, dupa care am pus pirelli iar dupa michelin de care am fost foarte multumit.
Care este diferenta dintre:arcuri sport,amortizoare sport si arcuri sport,amortizoare stoc(normale)?
Amortizoarele mele au 7 mii sunt ca si noi astept sfaturile voastre.
Multumesc!
mihaita_zZz is offline   Reply With Quote
Old 07-01-13, 10:11   #5955
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Club CIELO

Quote:
Originally Posted by D o n n View Post
amortizoarele pe fata merg si de astra f,dar sunt mai scurte cu 1.5 cm,la opel cand am cumparat telescoape pe fata,mi-a dat de cielo,deci merge si invers nu?)
la fel si cu termostat,m-am dus sa dau comanda la astra f 1.6i,si imi da de cielo.1.5....plus multe alte piese gen garnituri si alte minuni...
Eu nu am probat, dar au fost cativa colegi, printre care si Plopy parca, care au cumparat amortizoare suspensie sport de Astra F si nu s-au potrivit amortizoarele pe fata. Garantat. Sunt mai groase putin si rulmentul vine altfel fata de Cielo, la care e pe flansa.
Da, corect, la alte piese exista compatibilitati. Chiar si pistoanele de 1.6 sunt la fel ca cele de Cielo.

Quote:
Originally Posted by mihaita_zZz View Post
Pentru mine marca Kormoran nu e una foarte buna, cauciucurile sunt aproape noi si am avut Kormoran si pe logan si stiu cum sunt, dupa care am pus pirelli iar dupa michelin de care am fost foarte multumit.
Care este diferenta dintre:arcuri sport,amortizoare sport si arcuri sport,amortizoare stoc(normale)?
Amortizoarele mele au 7 mii sunt ca si noi astept sfaturile voastre.
Multumesc!
Daca compari cu marci consacrate, ai dreptate. Ziceam ca nu sunt atat de rele in comparatie cu marci "no name".
Amortizoarele sport sunt mai dure, asta e diferenta. Suspensia este mai rigida. Oricum, si doar cu arcuri sport, amortizoarele stoc devin mai tari, pt ca se mai comprima. La arcuri -4 sunt ok si amortizoarele stoc, au cursa suficienta ca sa amortizeze.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -