02-11-08, 12:33
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: E30 318is turbo
pei spune si tu cam in ce buget ai vrea sa te incadrezi(numai ptr kitul turbo..nu si motor)
|
|
|
02-11-08, 16:17
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Dec 2006
Posts: 285
|
Re: E30 318is turbo
Sa zicem 1500 euro pt turbo(de preferat sa fie kit complet) nu doar turbina.
|
|
|
02-11-08, 20:49
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: E30 318is turbo
pei in bugetul asta....
vezi ca e un baiat(elspa) pe forum care aduce din state diverse piese..printre care si kit turbo de bmw. e in jur de 1300 de euro kitul...dar pe langa kitul ala iti mai trebuie diverse chestii...o electronica....preferabil stand alone...daca vrei sa mergi la o presiune mai mare safe(aprox 1000 euro reglat cum trebuie) daca nu...se poate si cu chip clasic..(400euro)
nu stiu sigur ce contine exact kitul turbo(el zice ca e complet) dar sunt sigur ca sunt cateva chestii pe care nu ti le ofera si care sunt necesare.
cel mai bine e sa vb cu cineva care e pus mai bine in tema.....eu ti-am spus in mare cam ce intra...
iar plus de asta..mai baga si montajul....
|
|
|
02-11-08, 21:23
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Dec 2006
Posts: 285
|
Re: E30 318is turbo
Quote:
Originally Posted by leonard
pei in bugetul asta....
vezi ca e un baiat(elspa) pe forum care aduce din state diverse piese..printre care si kit turbo de bmw. e in jur de 1300 de euro kitul...dar pe langa kitul ala iti mai trebuie diverse chestii...o electronica....preferabil stand alone...daca vrei sa mergi la o presiune mai mare safe(aprox 1000 euro reglat cum trebuie) daca nu...se poate si cu chip clasic..(400euro)
nu stiu sigur ce contine exact kitul turbo(el zice ca e complet) dar sunt sigur ca sunt cateva chestii pe care nu ti le ofera si care sunt necesare.
cel mai bine e sa vb cu cineva care e pus mai bine in tema.....eu ti-am spus in mare cam ce intra...
iar plus de asta..mai baga si montajul....
|
Am vazut pe net ceva interesant pt ambele motoare de 1.8. Supraalimentare cu kompresor (invartit de catre curea) nu cu turbina, ceva similar cum au cei de la mercedes pe SLK. Cica ar fi mai bun pt motor de dimensiune mica cum e acesta. Boost mic si mai mult pt cuplu, undeva la 220 cai ar duce un 1.8. Ce stiti de asa ceva?
|
|
|
03-11-08, 09:22
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 124
|
Re: E30 318is turbo
Da nu faci tu treaba mare cu compresorul ...ori cum ai nevoe de un cip sau mai drept zis de un ecu ....si nici odata nu ai sa ai puterea ce iti doresti! pentru ca la un boost mic...si putere mica!!!Nu se merita la cheltuelile care le faci!Si 220 de cai tot nu scoti tu de pe el!
__________________
BMW 318 IS TURBO COUPE 1997 Garrett XXXL NEW SETUP coming soon
----------------------------------------
|
|
|
30-12-08, 23:53
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: E30 318is turbo
iti putem aduce kitul pentru turbo de 318is - costa 1250 euro
pe langa asta ti-ar mai trebui o garnitura de chiuloasa pentru decomprimare de 3mm - 350 euro
electronica - 200-250 euro
cu modificarile de mai sus poti merge cam 0.8b bari, ceea ce inseamna cam 220-230 cp.
Daca vrei sa depasesti 0.8 bari iti trebuie pistaone si biele forjate, in jur de 1400 euro ambele seturi si pot iajunge undeva la 1.2 bari, ceea ceinseamna cam 270 cp.
Dacac vrei mai sus trebuie schimbate multe.
mai multe detalii aici, kitul de turbo de acolo este pt 6 cilindri, dar putem aduce si 4 cilindri, o idee mai scump.
http://www.srz.ro/pagini/BMW%20e30%20e36%20e46.htm
|
|
|
25-01-09, 16:51
|
#23
|
Stage 4
Join Date: Dec 2006
Posts: 285
|
Re: E30 318is turbo
Quote:
Originally Posted by elspa
iti putem aduce kitul pentru turbo de 318is - costa 1250 euro
pe langa asta ti-ar mai trebui o garnitura de chiuloasa pentru decomprimare de 3mm - 350 euro
electronica - 200-250 euro
cu modificarile de mai sus poti merge cam 0.8b bari, ceea ce inseamna cam 220-230 cp.
Daca vrei sa depasesti 0.8 bari iti trebuie pistaone si biele forjate, in jur de 1400 euro ambele seturi si pot iajunge undeva la 1.2 bari, ceea ceinseamna cam 270 cp.
Dacac vrei mai sus trebuie schimbate multe.
mai multe detalii aici, kitul de turbo de acolo este pt 6 cilindri, dar putem aduce si 4 cilindri, o idee mai scump.
http://www.srz.ro/pagini/BMW%20e30%20e36%20e46.htm
|
E foarte bun 0,8 bar. Optiunea asta va ramane. 220-230 cai.
Deci cam cat ar costa totul pt 318is (4 cilindri)? kitul turbo+ garnitura de chiulasa + electronica. Se gasesc la dvs toate astea?
|
|
|
25-01-09, 18:38
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: E30 318is turbo
Kitul turbo - 1250 euro
Garnitura de chiuloasa orice grosime multistrat metalica - 320 euro
Electronica nu ne ocupam, dat iti pot recomanda unde sa o faci (unichip) 400-500 euro sau chiptuning 200-250 euro.
|
|
|
25-01-09, 19:19
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E30 318is turbo
injectoarele originale trebue schimbate ma gandesc...
|
|
|
25-01-09, 20:10
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
|
Re: E30 318is turbo
la o presiune decenta zic ca tin...pentru orice eventualitate:
injectoare 440cc - 425 euro kitul
pompa de benzina 255 lph - 150 euro
|
|
|
25-01-09, 20:17
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E30 318is turbo
pentru 0.8 bari trebue macar sa dublezi cantitatea injectata...
Ce faci cu debitul foarte mare la maf, cum va reactiona asta?
Daca intaresti arcul la vacum nu merge cum trebue, daca lasi normal in presiune nu merge corect...sau pui cea de pe m30?
|
|
|
25-01-09, 23:50
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 124
|
Re: E30 318is turbo
Dar eu cred ca cu garnitura de ghiulasa nu e cea mai buna idee! in cel mai normal mod nu treba sa exziste garnituri si timpenii de genul asta!La banii de garnitura(cu un mic adaus(per total 360-400 euro)) pot sati propun pistoane cu cr 8.0:1 ori 8.5:1 in dependenta de dorintele tale! Eu mai multi ani in urma cind abea incepeam cu conversarile in turbo am incercat cu garnituri ...care ard si aduc numai neplaceri!!! cu pistoanele care te le propun poti baga liber 2 bar boost!!! Eu personal bag 1.75-2.2 bar pe un m42!La fel te pot ajuta cu injectoarele si altele de ce ai nevoe la preturi avantajoase!
Last edited by Petrucio; 25-01-09 at 23:54.
|
|
|
25-01-09, 23:57
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E30 318is turbo
Quote:
Originally Posted by Petrucio
Dar eu cred ca cu garnitura de ghiulasa nu e cea mai buna idee! in cel mai normal mod nu treba sa exziste garnituri si timpenii de genul asta!La banii de garnitura(cu un mic adaus(per total 360-400 euro)) pot sati propun pistoane cu cr 8.0:1 ori 8.5:1 in dependenta de dorintele tale! Eu mai multi ani in urma cind abea incepeam cu conversarile in turbo am incercat cu garnituri ...care ard si aduc numai neplaceri!!! cu pistoanele care te le propun poti baga liber 2 bar boost!!! Eu personal bag 1.75-2.2 bar pe un m42!
|
Correct...aceasi para am si eu...in plus modifici si distributia...ce nu dorim de loc.
Pistoane custom sunt la wiseco cu 700$ cele 4 bucati cu totul...
Sunt pistoane si mai ieftine, la fle forjate su o compresie mica...si poti baga de acolo in colo cat vrei in motor...(cu bun simt...)
|
|
|
30-01-09, 03:30
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: E30 318is turbo
Quote:
Originally Posted by Hexer
injectoarele originale trebue schimbate ma gandesc...
|
Pentru 0.7-0.8 trebuie schimbate neaparat.
Ebay.com, se gasesc la 170$ cu tot cu transport. 400 de euro niste injectoare obosite...mi se pare cam mult totusi.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-42l...Q5fAccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-42l...Q5fAccessories
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
|
|
|
|
|