Quote:
Originally Posted by maryo
Cati ani ai mah aplaudaciule?
Conduci vreun VR6 si ai senzatia ca e performant?Te invit la o cursa cu un motor de opel de 2000 sa vezi cam ce iti fac - dar sa iti iei si banii de alocatie pe vreun an de zile pacaliciule.
Am avut masini cat nu ai avut tu biciclete.
Si vezi cum vorbesti................
|
May "Maryo" am schimbat si eu pana acum 6 calibre ... singura calibra care merita "bagata in seama" e c20let care intradevar trage destul de bine dar la capitolul fiabilitate e fff slaba , daca vrei deschidem un thread numai pt problemele intampinate la calibra . De 2 sapt am trecut la golf 3 si pot spune cu mana pe inima ca nu as da golfuletzul asta nici pe 3 calibre .
Unu la mana ca acum calibra e o masina mult prea banala nu mai e ce a fost (eu am avut prima mea calibra prin 99) pt ca e plina tara de ele si nu sunt cine stie ce masini . Sunt si foarte grele , unele piese f proaste , pompa servo-directie , se deregleaza usor , consum mare nejustificat , flansele la amortizoare care se crapa imediat (am inlocuit 3 perechi) plus multe altele .
Dupa parerea mea Vw si Honda sunt niste masini "gandite" si de bun gust .
PS: Acum nu imi spune ca doar la mine se stricau piesele alea din vina mea , ca la tine nu sa stricat nimic etc ...
Plus ca un golf 2000 16v nu cred ca face calibra turbo ca nu pui aspiratul cu turbo dar calibra 16valve o face grav . Daca vrei sa arati ce ai date cu un cosworth 2.0 litri turbo sa vezi atunci diferenta