Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 10-05-05, 07:04   #61
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default

eu zic ca nu conteaza ca masina e mai veche... oricum .. nu e chiar asa de veche
si oricum ... o maina germana e tot o masina germana
cat despre modificarile aduse modelului ... sunt desul de surprinzatoare si reusite (parerea mea)
Spark is offline   Reply With Quote
Old 10-05-05, 19:20   #62
andone

Stage 1
 
andone's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 13
Default

pisica blanda zgarie rau ...
chiar daca la aspect nu iese foarte mult in evidenta, numai cand citesti ce imbunatatiri i'au fost aduse, performantele masinii ... ti se face parul maciuca ...
Respect !! se vede ca a fost mana de maistru in ale tuning'ului
andone is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 13:20   #63
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"

Am fost surprins cat de clar si de usor a castigat Moartea duelul cu aceasta Vectra.
BMW 330ci versus Opel Vectra 2000 turbo invingator BMW fara drept de apel.
De ce nu-l intrebi pe proprietar? O sa te ajute sa intelegi... e un paradox, dar cand iti montezi ambreiaj la 4 dimineata, in noaptea imediat inainte de cursa, exista riscul sa nu fie chiar totul pus bine.

Vectra si Calibra Turbo cu ceva tuning bat lejer un 330. Sunt kit-uri de tuning (cum are VIT-ul), care dau fum si la M3(nu stiu daca si la CSL).
Daca ai fost acolo si ai vazut liberele, BUB-ul a batut net Volvo S40 T5 AWD care a luat-o, la randul lui , dar la limita... atentie, de la 330(Moartea).
QED
Sper sa vina la fel de pregatit pe cat e de entuziast si sa arate ce poate, REAL!!!

Merci!
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 13:44   #64
Razvan P

Stage 4
 
Razvan P's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Da , dar volvo e stock deocamdata si nu am plecat extraordinar atunci (nu e o scuza, m-a facut m-a facut era normal sa ma faca , parerea mea , eu mi-am luat o masina eleganta nu de curse ), pe cand BUB-ul e cam impins la limita

intr-adevar nu mergea bine vectra ca am vorbit cu proprietarul la momentul respectiv ; de fapt pentru ca Paul( 330ci )l-a facut atat de clar am vrut sa ma dau si eu cu el , altfel nu as fi avut pretentii la 280 290 cai cat are masina aia cand merge bine , sau cel putin asa am auzit
__________________
www.insomniaracing.org

Razvan P is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 13:58   #65
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

E putin fortat sa spui ca ti-ai luat o masina \"eleganta, nu de curse\", cat timp tu te dai cu ea la curse si ai si castigat in Buc.
Comparatia nu viza alterarea imaginii S40-ului, ci s-a folosit de un rationament logic.
In plus, Vectra si Calibra Turbo, au fost masini super-elegante (piele, clima, trapa, oglinzi incalzite, electrice, scaune incalzite, etc.)si versiunea stock, e putin sub tine (204CP si 280Nm), dar aici intervine si valoarea masini; poate fi impinsa foarte mult (vezi VIT-ul).
Ce kit-uri poti pune pe S40, cat poti s-o impingi safe?
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 14:02   #66
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

P.S.

BUB-ul nu e impins la limita, chiar e lejer... VIT-ul e mai aproape de acea \"limita\", dar totusi departe... mai e loc destul!


Succes!
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 14:10   #67
Razvan P

Stage 4
 
Razvan P's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

La cum e impinsa masina ar fi trebuit sa-i rupa capul lui 330ci , si 4x4 deci pe 400metri ......; am vrut doar sa spun ca avea probleme masina ; nu e fortat ce am afirmat ,eu mi-am luat masina in primul rand pentru cum arata , nu pentru cum fuge si imi place sa cred ca mi-am ales o masina eleganta nu de curse (sau in fine de alergat); as fi putut sa-mi iau masini care rup capul la banii astia (wrx sti , evo , s2000 si lista poate continua) dar am ales o masina de familie

masina poate fi adusa pe la 425 cai , e si un thread undeva pe forum aici cu masina in discutie ; www.evolvecars.com
Razvan P is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 14:13   #68
Razvan P

Stage 4
 
Razvan P's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Oricum , parerea mea e ca VIT-ul face praf BUB-ul
Razvan P is offline   Reply With Quote
Old 11-05-05, 14:27   #69
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Razvan P\"
Oricum , parerea mea e ca VIT-ul face praf BUB-ul
De asta a si facut schmbarea, Florin... si-a dat seama ca VIT-ul e deasupra... si, de ce sa nu fim sinceri, e dopata bine
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 14-05-05, 00:00   #70
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5
 
blazeyblaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of:
[AUDI]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
E putin fortat sa spui ca ti-ai luat o masina \"eleganta, nu de curse\", cat timp tu te dai cu ea la curse si ai si castigat in Buc.
Comparatia nu viza alterarea imaginii S40-ului, ci s-a folosit de un rationament logic.
In plus, Vectra si Calibra Turbo, au fost masini super-elegante (piele, clima, trapa, oglinzi incalzite, electrice, scaune incalzite, etc.)si versiunea stock, e putin sub tine (204CP si 280Nm), dar aici intervine si valoarea masini; poate fi impinsa foarte mult (vezi VIT-ul).
Ce kit-uri poti pune pe S40, cat poti s-o impingi safe?

referitor la vectra si calibra au fost masini elegante.....eronat
calibra a fost este si va ramane o ghena
blazeyblaze is offline   Reply With Quote
Old 14-05-05, 08:58   #71
alexutzu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
alexutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"blazeyblaze\"
....
calibra a fost este si va ramane o ghena
asta poate din punctul tau de vedere. sunt foarte multi care nu considera asta. poate ne dai si noua niste argumente cand spui asta
alexutzu is offline   Reply With Quote
Old 16-05-05, 11:36   #72
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"blazeyblaze\"
Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
E putin fortat sa spui ca ti-ai luat o masina \"eleganta, nu de curse\", cat timp tu te dai cu ea la curse si ai si castigat in Buc.
Comparatia nu viza alterarea imaginii S40-ului, ci s-a folosit de un rationament logic.
In plus, Vectra si Calibra Turbo, au fost masini super-elegante (piele, clima, trapa, oglinzi incalzite, electrice, scaune incalzite, etc.)si versiunea stock, e putin sub tine (204CP si 280Nm), dar aici intervine si valoarea masini; poate fi impinsa foarte mult (vezi VIT-ul).
Ce kit-uri poti pune pe S40, cat poti s-o impingi safe?

referitor la vectra si calibra au fost masini elegante.....eronat
calibra a fost este si va ramane o ghena
Uite, o parere pertinenta, argumentata prin propria-i neputinta de a scrie ceva coerent...
Limba romana o lasam pentru altii...
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 17-05-05, 05:04   #73
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5
 
blazeyblaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of:
[AUDI]
Default

poti sa lasi cui vrei tu limba romana...momentan nu ma simt cu musca pe caciula

parerea mea proprie si personala este ca mai ales calibra a fost o ghena de masina? ceva de obiectat? nu vad de ce comentariul cu \"neputinta\" dar ma rog....asta e ...cumva tu ai luat BUB-ul? daca da.....bad deal amice
ma repet....PARERE PROPRIE SI PERSONALA AAIGHT?
__________________
sec
blazeyblaze is offline   Reply With Quote
Old 17-05-05, 14:01   #74
Razvan P

Stage 4
 
Razvan P's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

\" aaight \".....e jargon sau argou Vlad ? dar vreau parerea ta proprie si personala si poate pozitia ta fata de calibra
Razvan P is offline   Reply With Quote
Old 17-05-05, 14:35   #75
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Calibra a fost o \"ghena\" cu cel mai bun Cx intalnit vreodata la clasa ei.
In schimb, Volvo, cu al sau 2.5 Turbo 20V VVT, este cu mult superior invechitului SFI turbo de la Opel. Au fost motoare excelente acelea, dar la vremea lor.
  Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -