10-05-05, 07:04
|
#61
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
|
|
|
10-05-05, 19:20
|
#62
|
Stage 1
Join Date: Jan 2005
Posts: 13
|
pisica blanda zgarie rau ...
chiar daca la aspect nu iese foarte mult in evidenta, numai cand citesti ce imbunatatiri i'au fost aduse, performantele masinii ... ti se face parul maciuca ...
Respect !! se vede ca a fost mana de maistru in ale tuning'ului
|
|
|
11-05-05, 13:20
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Am fost surprins cat de clar si de usor a castigat Moartea duelul cu aceasta Vectra.
BMW 330ci versus Opel Vectra 2000 turbo invingator BMW fara drept de apel.
|
De ce nu-l intrebi pe proprietar? O sa te ajute sa intelegi... e un paradox, dar cand iti montezi ambreiaj la 4 dimineata, in noaptea imediat inainte de cursa, exista riscul sa nu fie chiar totul pus bine.
Vectra si Calibra Turbo cu ceva tuning bat lejer un 330. Sunt kit-uri de tuning (cum are VIT-ul), care dau fum si la M3(nu stiu daca si la CSL).
Daca ai fost acolo si ai vazut liberele, BUB-ul a batut net Volvo S40 T5 AWD care a luat-o, la randul lui , dar la limita... atentie, de la 330(Moartea).
QED
Sper sa vina la fel de pregatit pe cat e de entuziast si sa arate ce poate, REAL!!!
Merci!
|
|
|
11-05-05, 13:44
|
#64
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Da , dar volvo e stock deocamdata si nu am plecat extraordinar atunci (nu e o scuza, m-a facut m-a facut era normal sa ma faca , parerea mea , eu mi-am luat o masina eleganta nu de curse ), pe cand BUB-ul e cam impins la limita
intr-adevar nu mergea bine vectra ca am vorbit cu proprietarul la momentul respectiv ; de fapt pentru ca Paul( 330ci )l-a facut atat de clar am vrut sa ma dau si eu cu el , altfel nu as fi avut pretentii la 280 290 cai cat are masina aia cand merge bine , sau cel putin asa am auzit
|
|
|
11-05-05, 13:58
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
|
E putin fortat sa spui ca ti-ai luat o masina \"eleganta, nu de curse\", cat timp tu te dai cu ea la curse si ai si castigat in Buc.
Comparatia nu viza alterarea imaginii S40-ului, ci s-a folosit de un rationament logic.
In plus, Vectra si Calibra Turbo, au fost masini super-elegante (piele, clima, trapa, oglinzi incalzite, electrice, scaune incalzite, etc.)si versiunea stock, e putin sub tine (204CP si 280Nm), dar aici intervine si valoarea masini; poate fi impinsa foarte mult (vezi VIT-ul).
Ce kit-uri poti pune pe S40, cat poti s-o impingi safe?
|
|
|
11-05-05, 14:02
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
|
P.S.
BUB-ul nu e impins la limita, chiar e lejer... VIT-ul e mai aproape de acea \"limita\", dar totusi departe... mai e loc destul!
Succes!
|
|
|
11-05-05, 14:10
|
#67
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
La cum e impinsa masina ar fi trebuit sa-i rupa capul lui 330ci , si 4x4 deci pe 400metri ......; am vrut doar sa spun ca avea probleme masina ; nu e fortat ce am afirmat ,eu mi-am luat masina in primul rand pentru cum arata , nu pentru cum fuge si imi place sa cred ca mi-am ales o masina eleganta nu de curse (sau in fine de alergat); as fi putut sa-mi iau masini care rup capul la banii astia (wrx sti , evo , s2000 si lista poate continua) dar am ales o masina de familie
masina poate fi adusa pe la 425 cai , e si un thread undeva pe forum aici cu masina in discutie ; www.evolvecars.com
|
|
|
11-05-05, 14:13
|
#68
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Oricum , parerea mea e ca VIT-ul face praf BUB-ul
|
|
|
11-05-05, 14:27
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Razvan P\"
Oricum , parerea mea e ca VIT-ul face praf BUB-ul
|
De asta a si facut schmbarea, Florin... si-a dat seama ca VIT-ul e deasupra... si, de ce sa nu fim sinceri, e dopata bine
|
|
|
14-05-05, 00:00
|
#70
|
Afro Samurai
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of: [AUDI]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
E putin fortat sa spui ca ti-ai luat o masina \"eleganta, nu de curse\", cat timp tu te dai cu ea la curse si ai si castigat in Buc.
Comparatia nu viza alterarea imaginii S40-ului, ci s-a folosit de un rationament logic.
In plus, Vectra si Calibra Turbo, au fost masini super-elegante (piele, clima, trapa, oglinzi incalzite, electrice, scaune incalzite, etc.)si versiunea stock, e putin sub tine (204CP si 280Nm), dar aici intervine si valoarea masini; poate fi impinsa foarte mult (vezi VIT-ul).
Ce kit-uri poti pune pe S40, cat poti s-o impingi safe?
|
referitor la vectra si calibra au fost masini elegante.....eronat
calibra a fost este si va ramane o ghena
|
|
|
14-05-05, 08:58
|
#71
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"blazeyblaze\"
....
calibra a fost este si va ramane o ghena
|
asta poate din punctul tau de vedere. sunt foarte multi care nu considera asta. poate ne dai si noua niste argumente cand spui asta
|
|
|
16-05-05, 11:36
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"blazeyblaze\"
Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
E putin fortat sa spui ca ti-ai luat o masina \"eleganta, nu de curse\", cat timp tu te dai cu ea la curse si ai si castigat in Buc.
Comparatia nu viza alterarea imaginii S40-ului, ci s-a folosit de un rationament logic.
In plus, Vectra si Calibra Turbo, au fost masini super-elegante (piele, clima, trapa, oglinzi incalzite, electrice, scaune incalzite, etc.)si versiunea stock, e putin sub tine (204CP si 280Nm), dar aici intervine si valoarea masini; poate fi impinsa foarte mult (vezi VIT-ul).
Ce kit-uri poti pune pe S40, cat poti s-o impingi safe?
|
referitor la vectra si calibra au fost masini elegante.....eronat
calibra a fost este si va ramane o ghena
|
Uite, o parere pertinenta, argumentata prin propria-i neputinta de a scrie ceva coerent...
Limba romana o lasam pentru altii...
|
|
|
17-05-05, 05:04
|
#73
|
Afro Samurai
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of: [AUDI]
|
poti sa lasi cui vrei tu limba romana...momentan nu ma simt cu musca pe caciula
parerea mea proprie si personala este ca mai ales calibra a fost o ghena de masina? ceva de obiectat? nu vad de ce comentariul cu \"neputinta\" dar ma rog....asta e ...cumva tu ai luat BUB-ul? daca da.....bad deal amice
ma repet....PARERE PROPRIE SI PERSONALA AAIGHT?
__________________
sec
|
|
|
17-05-05, 14:01
|
#74
|
Stage 4
Join Date: Aug 2004
Posts: 231
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
|
|
|
17-05-05, 14:35
|
#75
|
Guest
|
Calibra a fost o \"ghena\" cu cel mai bun Cx intalnit vreodata la clasa ei.
In schimb, Volvo, cu al sau 2.5 Turbo 20V VVT, este cu mult superior invechitului SFI turbo de la Opel. Au fost motoare excelente acelea, dar la vremea lor.
|
|
|
|
|