27-03-09, 14:53
|
#61
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Cosmine ai apucat sa faci acel cititor cu care ziceai ca vei putea extrage datele din ECU-ul stock de pe masina?Sau sti cumva daca as putea gasi pe undeva o harta sau ceva informatii legate de debitul de benzina?Am inceput sa programez MS-ul dar imi mananca zilele si nervii ca numai nu le nimeresc cum trebuie.Mersi
|
|
|
27-03-09, 17:13
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Frumos proiect, cu rabdarea treci marea
later edit: si nu va mai chiunuiti cu WBO2 DIY ca nu merita, costa controllerul de la innovate 60$ si sonda 140$, asa ca....
__________________
samurai 4x4
Last edited by yknot; 28-03-09 at 08:28.
|
|
|
28-03-09, 08:32
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Quote:
Originally Posted by salfkm
Cosmine ai apucat sa faci acel cititor cu care ziceai ca vei putea extrage datele din ECU-ul stock de pe masina?Sau sti cumva daca as putea gasi pe undeva o harta sau ceva informatii legate de debitul de benzina?Am inceput sa programez MS-ul dar imi mananca zilele si nervii ca numai nu le nimeresc cum trebuie.Mersi
|
In primul rand trebuie sa pornesti masina cu orice harta permite asta, si sa ramana pornita. Pe urma widebandul te ajuta mai departe Altfel e munca inutila.
|
|
|
28-03-09, 10:51
|
#64
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Inteleg,insa la mine harta e facuta pt a da benzina multa,iar la turatii joase si relanti imi ineaca motorul si il pornesc foarte greu,de aceea as fi vrut sa vad daca as putea cumva niste date de la softul de fabrica ca sa imi fie mai usor.Am gasit o harta de pornire insa nu stiu daca este ok pt ca nu am putut incerca inca.Deocamdata voi regla amestecul cu narowband+ceas de AFR ca asa este situatia deocamdata.Ce WBO2 recomanzi?Mersi
|
|
|
28-03-09, 17:08
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
am inceput lucrul si la modulul de citit datele. de fapt este un fel de piggy pe care il conectez la senzorii masinii si citesc informatiile date de ei in timp ce merg cu masina. problema este ca nu am mufe sa cablez toti senzorii cum trebuie, nu vreau sa tai firele de la instalatia originala a masinii. Deocamdata am mufele pentru senzorul MAP. As gasi destul de usor mufele pentru sonda lambda. Mai am altii ramasi.
yknot, din ce am vazut eu, costa minim 99 de dolari controller-ul la aia pe site
salfkm, n-ai incercat sa mai scazi presiunea din regulator?
|
|
|
28-03-09, 17:16
|
#66
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Presiunea de benzina este la 3 bari cum e facut de fabrica.Daca ar fi doar vreo 100 de dolari distractia cu wbo2-ul atunci nu as sta prea mult pe ganduri si mi-au lua si unul din acela ca oricum e mult mai bine si mai usor de lucrat.Dar daca doar controllerul acela e 100 de dolari,unde mai e sonda plus cablajul,nu stiu.De ce mufe ai avea nevoie pt a putea termina acel controller de citit datele din EPROM?Poate te pot ajuta, spune-mi exact de ce tipuri de mufe ai nevoie,de la ce senzori si incerc sa te ajut,fara bani bineinteles
|
|
|
28-03-09, 19:03
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
din eprom nu o sa citesc nimic, ca nu stiu protocolul de comunicatie, etc. o sa citesc valorile senzorilor, timpul in care injectoarele sunt deschise si o sa fac o harta aproximativa bazata pe aceste date, macar sa stiu in ce domeniu ma aflu. datele vor fi culese in timp real, in diferite regimuri de mers.
referitor la mufe, imi trebuie unele ce nu se gasesc in mod normal. de exemplu imi trebuie o mufa cu 3 pini asemanatoare cu cea care se afla in senzorul clapetei de acceleratie. dar nu mufa care intra in senzor (tip mama), ci mufa senzorului (tip tata). Nu stiu de unde as putea gasi una de-asta, poate doar sa iau un senzor distrus si sa-i tai partea cu mufa. o sa intelegi mai bine cand o sa pun o poza cu adaptorul pentru senzorul map pe care l-am facut.
saptamana viitoare nu o sa misc nimic, plec in suedia. vorbim dupa.
|
|
|
29-03-09, 09:59
|
#68
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Am inteles acuma.Pai nu m-as supara sa aflu si eu acele valori pe care le culegi tu in timp real,chiar conteaza foarte mult cat timp sta injectorul deschis la diferite regimuri de turatie si alte minuni.Daca vrei cu un potentiometru din acela de la clapeta de acceleratie te pot ajuta,ca sa folosesti mufa de la el,insa nu stiu cum il vei taia(fara a strica vreun fir de pe acolo) pt ca acestea sunt capsate,dar daca il doresti spune-mi si ti-l donez cu cea mai mare placere.Drum bun si da un semn de viata cand revii
|
|
|
29-03-09, 13:57
|
#69
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 207
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Sal.Vezi ca la alpadrino gasesti sigur, stiu ca aduc pe comanda si nu dureaza mult
|
|
|
29-03-09, 17:40
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Senzorul narrowband este frectie la picior de lemn. Nici nu mi-ar trece prin cap sa fac reglaje cu unul.
Baga un ochi aici : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innov...motiveQ5fTools
si este cu tot cu sonda
169 + 26 $ transportul
si nu va mai chinuiti sa extrageti hartile masinii, pentru a realiza o harta suficient de buna pentru a tine masina pornita se poate folosi utilitarul din megatune. Totul se face in pasi mici.
Last edited by yknot; 29-03-09 at 17:44.
|
|
|
29-03-09, 17:57
|
#71
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Mersi pt link-ul cu WBO2-ul.Poti sa imi spui cum se poate tine motorul pornit cu utilitarul din Megatune?Nu sunt expert la acest program,acuma incep sa il invat si de aceea imi este mai greu.Mersi frumos
|
|
|
30-03-09, 07:05
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
se pare ca nu ai citit de loc megamanualul....
intri pe ve map si ai un utilitar micut care incropeste o harta grosiera....
|
|
|
30-03-09, 13:57
|
#73
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Da,am gasit ceea ce mi-ai spus,mersi frumos,chiar m-ai ajutat foarte mult cu treaba asta Pot incepe sa lucrez
|
|
|
15-04-09, 09:19
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
nu uitati sa postati cum evoluati cu MS.
|
|
|
15-04-09, 10:51
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
am mai evoluat, in sensul ca mi-am facut rost de senzorul recomandat de ms. MPX4250ap, l-am luat de la cei cu VEMS-ul. Shipping-ul al fost ieftin, doar 4 euro, dar pretul lui a fost 22 de euro, mult mai scump decat in alte parti. Dar pentru o singura bucata, cel mai bine ieseam daca il cumparam de-acolo. Nu e inca montat, sper sa am mai mult timp sa ma ocup.
|
|
|
|
|