14-02-09, 07:28
|
#31
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
deci sa inteleg ca nu merita?
|
|
|
14-02-09, 16:04
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Daca merita sau nu, nu stiu sa zic. Pentru mine inseamna multi bani si daca i-as avea, cred ca m-as orienta spre vems mai degraba.
Cablajul:
|
|
|
14-02-09, 18:15
|
#33
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Ti-am inteles punctul de vedere,iti dai seama ca si pt mine reprezinta o suma mare de bani.Daca ar fi costurile pt ceea ce faci tu atunci m-as risca si eu la construirea unui ECU cum iti faci tu,200 RON tot nu e asa de mult.Banuiesc ca restul pieselor de care mai ai nevoie urmeaza sa ti le comanzi,nu?Multumesc pt sfaturile date si pt poza,am inteles acuma cum e cu "cablajul"
|
|
|
14-02-09, 18:22
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Da, saptamana viitoare ma ocup de restul pieselor. Ce voiam sa-ti zic, din cate stiu, MS1 nu poate comanda motoras pas cu pas d-ala de care ai tu pentru relanti, ci doar din tipul celalalt de valva de relanti cum are C20NE.
|
|
|
14-02-09, 18:30
|
#35
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Treaba asta nu am stiut-o sincer sa fiu,mersi ca mi-ai spus.Acuma te intreb si altceva,ceea ce construiesti tu va putea comanda motorasul de relanti ca si la tine e la fel?
|
|
|
15-02-09, 09:36
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Eu o sa fac prima data MS1 apoi MS2. Cu MS1 nu pot controla motorasul pas cu pas. Dar oricum o sa-l inlocuiesc pe cel al motorului de 1.4 pe care experimentez cu o valva de relanti de pe C20NE.
Piesa care e in lucru la strung este pentru motorul de tigra pe care incerc sa pun clapetele. O sa pastrez deocamdata softul original, si nu pot inlocui motorasul de relanti.
Dar p-asta de 1.4 il fac cum doresc,sa fie compatibil cu MS.
Daca o sa treci pe MS si clapete individuale, si vrei si valva de relanti, probabil o sa trebuiasca sa inlocuiesti motorasul cu unul de c20ne. Asta daca vrei, ca poti lasa clapetele putin deschise si sa scoti valva de relanti de tot, MS nu se supara
|
|
|
15-02-09, 09:47
|
#37
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Inteleg acuma care sunt miscarile Acuma poate ca pun o intrebare idioata:cum poti sa transformi MS1 in MS2?Schimbi cablajul acela sau chipul din el?Daca as opta pt MS atunci iti dai seama ca as anula motorasul de relanti sa pot folosi clapetele si le las putin deschise asa cum ai zis si tu,asa e cel mai usor si mai sigur dupa parerea mea.Asa am vrut sa fac de la inceput,dar uite ca nu m-a lasat electronica stock sa fac miscarea aceasta?
P.S:ti-am trimis un pm
Last edited by salfkm; 15-02-09 at 10:11.
|
|
|
15-02-09, 11:05
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
se schimba chip-ul, dar ca sa poti folosi ms2 la maximul de potential, iti trebuie cablajul v3
|
|
|
15-02-09, 12:50
|
#39
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Ok,am inteles cum e,cand poti astept un raspuns la pm-ul pe care ti l-am trimis.Mersi
|
|
|
17-02-09, 21:54
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Au ajuns aprinderea EDIS4 si chip-ul pentru Megasquirt
Costuri pana acum:
aproximativ 110 lei pentru PCB+Chip 68HC908 + 2 integrate
Azi am dat comanda de alta parte din piese astfel (nr criteriu, cod produs, denumire, cantitate, pret/buc, pret total)
1. 12490 LED 5 mm ROSU 7 0.20 1.4
2. 525 10 K/0.25 W 1% 10 0.05 0.5
3. 534 4.7 K/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
4. 543 2.2 K/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
5. 548 1.3 K/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
6. 550 1 K/0.25 W 1% 16 0.05 0.8
7. 560 390/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
8. 562 330/0.25 W 1% 10 0.05 0.5
9. 589 22/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
10. 255 330 K/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
11. 175 100/0.5 W 5 0.1 0.5
12. 1833 390/1 W 5% METAL-OXID 3 0.2 0.6
13. 2159 270/1 W 5% METAL-OXID 1 0.2 0.2
14. 324 100 K/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
15. 3689 CONECTOR 9 P/90' MAMA 2 2.05 4.1
16. 417 51 K/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
17. 497 33 K/0.25 W 1% 6 0.05 0.3
18. 10675 IRFZ 44 NPBF 2 2.65 5.3
19. 11809 MINIDROSSEL 1 uH 700 mA 3 0.50 1.5
20. 12565 33 NF/100V POLIESTER 2 0.25 0.5
21. 143 1 M/0.25 W 1% 5 0.05 0.25
22. 145 10 NF/100 V POLIESTER 5 0.2 1
23. 14766 Z 36 V /1.3 W 1 0.2 0.2
24. 169 100 NF/63V POLIESTER 15 0.2 3
25. 1779 22 MF/16 V TANT 2 3.9 7.8
26. 1805 220 NF/63 V POLIESTER 3 0.35 1.05
27. 1949 330 NF/63V POLIESTER 1 0.4 0.4
28. 2179 74 HC 125 1 1 1
29. 2486 1 NF/100V POLIESTER 5 0.2 1
30. 3326 1 MF/100 V 105'C 2 0.15 0.3
31. 4875 LM 555 CN 1 0.50 0.5
32. 5256 Z 24 V/1.3 W 1 0.2 0.2
33. 6115 15 PF/100 V 4 0.1 0.4
34. 640 47 PF/100 V 3 0.1 0.3
35. 7785 Z 12 V/1.3 W 1 0.2 0.2
36. 7798 Z 5 V 1/1.3 W 6 0.2 1.2
37. 9377 2 N 2222 A 6 0.20 1.2
38. 9435 4 N 25 3 1.00 3
39. 1248 4.7 MF/16 V TANT 2 1.85 3.7
Total: 45 lei
Piesele sunt pentru 3 module: MS + Programator chip + stimulator MS
Am facut design-ul pentru cablajul programatorului, trebuie sa-l transfer pe placa de cupru, sa-l corodez si cand vin piesele, le montez.
Last edited by cosmin_cosmin_1; 17-02-09 at 21:56.
|
|
|
18-02-09, 14:06
|
#41
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Spor la treaba iti doresc Sper sa iti reuseasca
|
|
|
18-02-09, 20:35
|
#42
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Poate ca te-am mai intrebat dar nu mai imi aduc aminte,cum vei proceda cu harta de pornire a motorului pt MS?Pentru motoarele noastre nu sunt harti de pornire ca am cautat.Se pot citi cumva datele din cipul ECU-ului stock si apoi sa le rescrii in MS ca sa poti porni si abia apoi treci la programat sau cum?Mersi
|
|
|
18-02-09, 21:36
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Deocamdata nu m-am gandit la asta. Din chip-ul stock probabil ca se pot citi datele,dar nu stiu cum. Eu am de gand sa-mi fac un montaj prin care ma conectez la injectoare, map, senzorul de acceleratie, lambda si turatiile motorului, si asta sa-mi trimita date la laptop in timp ce ma plimb cu masina. Si pe baza datelor trimise, incerc sa fac o harta de pornire.
|
|
|
19-02-09, 11:30
|
#44
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
Inteleg,e cam complicata treaba asta,sper sa poti citi datele de pe ECU-ul stock asa cum ai spus.Spor la lucru si multa bafta
|
|
|
01-03-09, 19:01
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Motor 1.4 la reconditionat Rugina Tuning :)
|
|
|
|
|