28-10-09, 16:15
|
#601
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by ClasicD
-Se pare ca R12G (1-AG-7503) a fost recuperata, iata ce spunea cineva pe alt forum citez:
,, cea alba a lui Iancovici (care exista dar incompleta si fara acte - a fost recuperata de la un service din Bucuresti ajunsese masina de tavaleala - o foloseau la aprovizionarea cu piese- cu un motor R16 pe ea),’’
-Deci ar fi a-III-a masina R12G recuperata 
|
da e la ag si aia e langa sorasa si e singura de 160 cp venita de la franta in rest au fost numai dastea mici dar din pacate este doar caroseria si o detine acelasi proprietar adica posesorul lui ag 12 gor mai sunt de cautat restul se baga cineva ?
__________________
|
|
|
29-10-09, 07:28
|
#602
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
|
Re: Renault R12 Gordini
Si posesorul lui AG-12-GOR nu o restaureaza si pe asta de 160CP ..???
Stiu ca in revista ,,Autoturism'' numarul din luna mai 1972 arata o fotografie cu reprezentati ai ACR si a Uzinelor Renault intotita de un articol ,despre contractarea de catre statul roman a masinilor R12G, si acolo scrie cate masini a importat statul roman . Din pacate revista nu o mai am facand-o cadou unui amic pasionat de D.1100 (in revista era la rubrica curier tehnic un articol despre D.1100 S )
|
|
|
29-10-09, 12:16
|
#603
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by ClasicD
Si posesorul lui AG-12-GOR nu o restaureaza si pe asta de 160CP ..???
Stiu ca in revista ,,Autoturism'' numarul din luna mai 1972 arata o fotografie cu reprezentati ai ACR si a Uzinelor Renault intotita de un articol ,despre contractarea de catre statul roman a masinilor R12G, si acolo scrie cate masini a importat statul roman . Din pacate revista nu o mai am facand-o cadou unui amic pasionat de D.1100 (in revista era la rubrica curier tehnic un articol despre D.1100 S )
|
PENTRU CE SA O RESTAUREZE DACA NU ARE ACTE LA EA SI NU POATE DOVEDI CE MASINA A FOST
|
|
|
29-10-09, 12:43
|
#604
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
|
Re: Renault R12 Gordini
Da ai dreptate ! dar ma gandeam ca propietarul da si de urma actelor ,undeva a fost inregistrata , dar daca a cumparat-o ca firer vechi nu se mai poate face nimic, stiu ca prin anii 80 inca mai participa la concursuri asta de 160 cp
|
|
|
29-10-09, 12:45
|
#605
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault R12 Gordini
o sa ajunga la fiare si aia fara acte si aia cu acte niste tarabe amandoua numai ca una are fata comerciala in rest nici nu vreau sa ma gandesc
|
|
|
29-10-09, 13:27
|
#606
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
|
Re: Renault R12 Gordini
O Dacia 1300 standard pusa la treaba dupa mai bine de 30 ani, pacat de ea !
|
|
|
30-10-09, 22:51
|
#607
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 272
|
Re: Renault R12 Gordini
salut am si eu o babuta din 73' si as dori si eu un suport de numar cum are AG 12 GOR cine imi poate sp si mie unde gasesc .??[
Last edited by B 51 zym; 30-10-09 at 22:56.
|
|
|
31-10-09, 00:04
|
#608
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,238
Member of: [DACIA]
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by ClasicD
O Dacia 1300 standard pusa la treaba dupa mai bine de 30 ani, pacat de ea !
|
pacat de ea, sau bravo ei ca inca rezista.
|
|
|
04-11-09, 10:53
|
#609
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Renault R12 Gordini
Poti sa imi dai te rog lungime.,latime si inaltime la radiatorul de ulei ca sa pot sa dau la o fabrica sa-mi confectioneze unul .Astept rasp.
|
|
|
04-11-09, 11:01
|
#610
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Renault R12 Gordini
nu vrei si grosime daca tot vrei sa faci ceva
|
|
|
06-11-09, 17:33
|
#612
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,886
Member of: [Moderators]
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by catalin7070
|
Pai daca ai nelamuriri in ceea ce priveste istoria GOR-ului, eu zic sa cauti pe forumurile dedicate. Nu incerca sa speculezi
P.S. Masina lui Iordache (AG 12 GOR) a facut parte dintr-un lot special, sosit in Romania. La origine este Gordini  .
|
|
|
06-11-09, 18:16
|
#613
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by BTL-gordini
Poti sa imi dai te rog lungime.,latime si inaltime la radiatorul de ulei ca sa pot sa dau la o fabrica sa-mi confectioneze unul .Astept rasp.
|
Scuze pentru intarziere, dar abia azi am reusit sa-l masor. Dar de ce nu cauti, mai bine, unul de R5? E aproape identic.
Last edited by B 75 UAP; 06-11-09 at 18:24.
|
|
|
07-11-09, 00:27
|
#614
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 169
|
Re: Renault R12 Gordini
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Pai daca ai nelamuriri in ceea ce priveste istoria GOR-ului, eu zic sa cauti pe forumurile dedicate. Nu incerca sa speculezi
P.S. Masina lui Iordache (AG 12 GOR) a facut parte dintr-un lot special, sosit in Romania. La origine este Gordini  .
|
Bine a mai fost pastrata!, cred ca nu are nici 100.000 km, poate facuti numai pe autostrada ...
Ce bine a avut grija de masina, inca din prima zi de cand a sosit in tara!
Eu n-am avut la vremea aia bani nici de ciocolata, dar de o banala Dacia 1300 ...
|
|
|
07-11-09, 01:47
|
#615
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
|
Re: Renault R12 Gordini
Asta este.. fiind aduse pentru raliuri, au fost condamnate din start, probele de atunci erau mai mult pentru 4x4 si nu aveau nicio legatura cu automobilismul.. Au trecut prin multe maini si este o minune ca inca mai exista. Nu au fost masini de "Duminica" cum sunt o parte din cele din FR, dar pentru unii inca mai reprezinta ceva. Parerea mea e ca orice masina luata din Franta costa cel putin 4-5000 (nu mai vorbesc de cele care se vand deja cu 15000), dupa care trebuie reconditionata cu inca cel putin 4000 eur. Pe mine, pana acum m-a costat cam 4000 si anticipez ca mai trebuie investite inca 2-3000 eur pana la finalizare.
|
|
|
|
|