Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 06-01-10, 08:15   #646
ClasicD

Stage 2
 
ClasicD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
Default Re: Renault R12 Gordini

Imaginea in care prezinti autocolantul Elf are emblema care a fost folosita de Regia Uzinelor Renault inainte de anul 1972, a ta este identica...??? sau are celebra emblema care a rezistat pana in anul 1992 cand si aceasta fiind inlocuita cu cea pe care astazi o stim cu totii. Tot in aceasta imagine observ si busonul rezervorului de benzina care identic cu cel de R8 sau Dacia 1100 si numarul de imatriculare pe spate care nu are formatul patrat.

A doua imagine m-a surprins intr-un mod placut,nu stiam ca Renault 12 Gordini are acest model de tiranti, vad ca se dau si cote ale dimensiunilor lor.
ClasicD is offline   Reply With Quote
Old 06-01-10, 09:38   #647
B 75 UAP

Stage 3
 
B 75 UAP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
Default Re: Renault R12 Gordini

Inainte de anul 73 vrei sa zici
Cele aduse la noi in 72 au avut emblema mica aurie. Uita-te la poza postata de nelutzu pe pagina anterioara cu E. Ionescu Cristea si Vezeanu pe capota celei e 160 cp cu 6 proiectoare albe.
Busonul pare ientic dar nu e.. E marca PJ, negru emailat, metalic (nu ca la 1300 sau 1100 de plastic) iar infiletarea se face pe exteriorul gatului rezervorului (ambutisarea capatului acestuia e spre exterior si nu spre interiorul gatului ca la R12, R8 ) iar gatul are un diametru mai mare. Modelul acesta de buson a fost folosit si pe rezervoarele Peugeot, Citroen..

2 exemple:
http://www.leboncoin.fr/vi/86422703.htm?ca=12_s
http://www.leboncoin.fr/vi/80559665.htm?ca=12_s

Al meu e exact ca cel din fabrica, nou, modelul fara cheie PJ (asemanator cu cele de 1100).

Last edited by B 75 UAP; 06-01-10 at 09:45.
B 75 UAP is offline   Reply With Quote
Old 06-01-10, 10:01   #648
ClasicD

Stage 2
 
ClasicD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
Default Re: Renault R12 Gordini

Ai dreptate ! am revazut poza si intradevar emblema este cea aurie, uitandu-ma mai atent la imagine am constatat ca locatia unde a fost facuta poza este in Bucuresti langa parcul Gradina Icoanei. Totusi uzina probabil a schimbat emblema spre sfarsitul anului 1972.

Iata mai jos evolutia in timp a emblemei Uzinei Renault;
ClasicD is offline   Reply With Quote
Old 06-01-10, 10:10   #649
ClasicD

Stage 2
 
ClasicD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
Default Re: Renault R12 Gordini

Incerc sa postez imaginea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	RR.jpg
Views:	126
Size:	204.9 KB
ID:	1250769  
ClasicD is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 22:15   #650
nelutzu

Stage 3
 
nelutzu's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 135
Default Re: Renault R12 Gordini

Am gasit,cautand pe net,doua filmulete interesante dupa parerea mea.
https://www.youtube.com/watch?v=gJ_4P7w92LI La 0:58 se poate observa un r12 gordini cu numere de Bucuresti 7-B-485.
http://www.rallymagazin.ro/rally-sho...deo-13936.html Aici il puteti vedea pe Nea Nicu cu gordina "in actiune"!
Si o poza care nu cred ca a fost postata pe acest topic cu E.Ionescu-Cristea si P.Vezeanu alaturi de gordiniul "din dotare".
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A1533.jpg
Views:	419
Size:	58.1 KB
ID:	1253082  
nelutzu is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 22:24   #651
B 75 UAP

Stage 3
 
B 75 UAP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
Default Re: Renault R12 Gordini

In poza se vad putin scaunele originale, nu stiam ca rezistat la curse fara sa le schimbe.
In film apare chiar asta, la un an diferenta.. difera doar nr de concurs
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	scan0029.jpg
Views:	318
Size:	2.15 MB
ID:	1253123  

Last edited by B 75 UAP; 07-01-10 at 22:34.
B 75 UAP is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 08:29   #652
ClasicD

Stage 2
 
ClasicD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
Default Re: Renault R12 Gordini

Poza alb/negru in care apare R12G si E. Ionescu Cristea impeuna cu P. Vezeanu putem observa piulitele de la roata stanga fata care erau inca originale,la cate pene de cauciuc pe care a trebuit sa le faca in niste conditii destul dificile (timp foarte scurt,noroi, praf, balti .....etc) puteau sa le piarda si sa le inlocuiasca cu unele de D.1300 sau probabil asistenta tehnica inca avea piese originale si isi facea treaba cum trebuie.
ClasicD is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 08:40   #653
B 75 UAP

Stage 3
 
B 75 UAP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
Default Re: Renault R12 Gordini

Da, pe janta spate inca mai are si capacelul central.. stropitori de parbriz cromate, stergatoarele Bosch originale
Si inca un mic detaliu.. in mod normal Gordini avea incuietori sub manere la usile din fatza, din ce am vazut in poze, in afara de cea de 160cp, pe cele de la noi nu erau. Nu stiu din ce an au fost puse, de ex. cele din poze sunt fara priza de aer, adica fie 1970 spre sfarsitul anului (pentru ca primele aveau inima subtire la cheder si nu aveau dopurile negre pe praguri) fie 1971 si au incuietorile pe portierele fatza.
Ps. Prin 72 a aparut priza de aer pe capota si cate 7 dopuri pe fiecare prag, in loc de 6.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A1542.jpg
Views:	233
Size:	77.0 KB
ID:	1253380   Click image for larger version

Name:	A241D.jpg
Views:	221
Size:	218.6 KB
ID:	1253381  

Last edited by B 75 UAP; 08-01-10 at 09:00.
B 75 UAP is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 08:57   #654
ClasicD

Stage 2
 
ClasicD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
Default Re: Renault R12 Gordini

Apropo de piese care difera si aici pot sa adaug vorba unui amic de-al lui taica-miu pasionat de masini, la intrebarea mea daca isi aminteste in tinerete de 12 Gordini raspunsul lui a fost urmatorul ; "R12G a fost o masina la care s-a folosit caroseria de R12". Deci si acum 30 de ani lumea in general stia ca aceasta masina este diferita de R12/D.1300.
ClasicD is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 13:48   #655
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: Renault R12 Gordini

Un articol pe care nu il mai gaseam si il declarasem pierdut.Sper ca nu a m fost postat!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC02040.JPG
Views:	357
Size:	3.10 MB
ID:	1258684   Click image for larger version

Name:	DSC02043.JPG
Views:	324
Size:	3.09 MB
ID:	1258685   Click image for larger version

Name:	DSC02044.JPG
Views:	187
Size:	3.08 MB
ID:	1258686  

wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 15:01   #656
ClasicD

Stage 2
 
ClasicD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
Default Re: Renault R12 Gordini

Renault 12 Gordini cu suspensie reglabila si servodirectie ...???? masina prezentata in articol nu a facut parte din lotul venit in '72...??? , publicatiile auto aparute in anii cand R12G participa activ la intreceri sportive nu mentioneaza nimic despre dotarile suplimentare pe care le-am citit in paginile revistei postate mai sus.
ClasicD is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 15:10   #657
aysmen

Stage 5
 
aysmen's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 389
Default Re: Renault R12 Gordini

Probabil ca propietarul le-a spus cate ceva celor care au scris articolul ,despre servodirectie,suspensie....etc..
.Din cate stiu Ag 12 GOR are servodirectie dar Robert SGM spunea pe la inceputul topciului ca nu ar fi servodirectie originala pt ca 12 Gordini nu a avut din fabrica asa ceva ci ar fi una adaptata de la Renault 20.
Silviu trebuie sa stie daca Renault 12 Gordini a avut servodirectie.
aysmen is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 15:15   #658
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by ClasicD View Post
Renault 12 Gordini cu suspensie reglabila si servodirectie ...???? masina prezentata in articol nu a facut parte din lotul venit in '72...??? , publicatiile auto aparute in anii cand R12G participa activ la intreceri sportive nu mentioneaza nimic despre dotarile suplimentare pe care le-am citit in paginile revistei postate mai sus.
Revista este auto motor si sport din mai 2001,nustiu de unde au ei informatiile,scrie ca a fost testata pe acest model si oricum nu poti crede tot ce scrie in ziare
__________________
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 15:48   #659
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Renault R12 Gordini

Tirantii-s artizanali.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 11-01-10, 17:12   #660
ClasicD

Stage 2
 
ClasicD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 66
Default Re: Renault R12 Gordini

Sunt de acord cu tine aysmen se pare ca articolul a fost construit pe baza celor relatate de propietarul R12G, probabil reporterul revistei era la inceputurile carierei sau poate cunostea numai modelele nou aparute pe piata auto. Binenteles wsn_asf ca nu cred tot ce scriu publicatiile din ziua de azi ,reclama comerciala primeaza iar in domeniul auto asta devine lege, unde toti contructorii auto se intrec intre ei in a-si lauda prin tot felul de reviste produsele.
ClasicD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -