Nu este corect sa fixezi motorul de chiulasa.
Fixarea se face de bloc prin suporti.
Am sa incerc sa fac cateva poze cand am sa merg la masina si se lucreaza la ea.
Pentru o mai buna tinuta de drum am preferat sa fixez foarte bine de jos blocul adica moaorul sa stea pe suporti si sa nu fie atarnat de ei.
La cutie a ramas suportul de Dacia iar pe spate la cutie ramane cel de Dacia ancorat putin altfel si inca unul pe care se aseaza cumva in consola.
In partea dreapta a masininii unde era suportul de motor suspendat acum nu am nimic dar voi monta un suport de motor de Subaru care sa preia din amplitudinea miscarii motorului in fata si in spate.
Pe fata exista doi suporti care stau pe cadrul motor, de fapt pe o traversa adaugata ... a fost ceva de munca acolo dar a iesit excelent.
Acum am sa-ti arat cateva schite facute rapid ca sa intelegi:
Bersou
La Logan grupul motopropulsor se fixeaza in tre locuri din care unul singur pe cadru si anume suportul din sapte de la cutia de viteze care se prinde pe partea inferioara a bersoului.
Ceilalti doi suporti de Dacia tin atarnat motorul si cutia cu cate un suport pe fiecare parte.
Eu am gaurit bersoul in trei locuri si am momtat suporti, locul de sprijin fiind aratat cu rosu:
Se vede clar ca pe cadrul motor am intervenit si am adaugat o traversa in fata, am castigat rigiditate si ca sa fie sigur are si doua contravantuiri spre fata.
In imaginea urmatoare se vad toate punctele de sustinere ale motorului.
- rosu este asezarea suportilor direct pe cadru motor.
- verde sunt punctele originale de Dacia pastrate
- iar mov reprezinta locul unde in locul suportului original de sus am sa leg un suport de Subaru pentru a limita si mai mult ruliul motorulului la accelerare si frana de motor.
Pentru cutia de viteze da-mi un mail cu cea pe care o ai si ce vrei sa faci si acem un proiect sa o adaptam.
Probabil ca solutia cea mai buna este sa-mi aduci cutiile sa vedem ce ne trebuie si ce avem ca sa putem realiza ce-ti doresti.