Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 13-08-11, 08:07   #61
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Ramasesem dator cu pozele:
- biela practic nu mai exista s-a pulverizat in zeci de bucatele care au distrus cilindrul si arborele motor din pacate.
- pistonul arata asa:



Prezonul de la biela s-a rupt si el cand biela a batut:

Aici se poate vedea partea de sus a pistonului care cu exceptia urmelor de supape arata foarte bine.
Surubul din cap a fost introdus pt extractia lui pe sus.
Banda de metal de langa este chiar cuzinetul
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 01:37   #62
ynp_46
Dacia Driver

Stage 5
 
ynp_46's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,590
Member of:
[DACIA]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Of...acum trebuie sa schimbi si chiulasa nu? Dar de la ce sa spart pistonul?
(NU ma prea pricep la mecanica)
ynp_46 is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 07:11   #63
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Nu chiulasa nu are nimic grav trebuiesc schimbate supapele si atat ceea ce este usor si simplu.
Blocul trebuie schimbat cu tot ce este in el, camasa s-a zgariat foarte rau, parca e lovita cu un ciocan si arborele e lovit...
S-a rupt pt ca sunt pistoane de serie nici macare de 1.6 ci de 1.4 care habar nu am cati km au la activ sunt luate sh.
In mod cert faptul ca masina desi nu avea de unde sa faca putere si cuplu prea mari, motorul avea un raspuns fenomenal, mai bun decat o Honda CTR. Probabil aceste ruperi de ritm... sau oboseala, rezistenta materialelor la oboseala...
Asta este mergem inainte, este primul motor de Dacia care reuseste sa rupa un piston in doua.
Am atins limita mecanica a acestei piese.
E de rau ca s-a stricat si nu am putut sa-i bat pt ca am simtit ca puteam asta desi in grupa era si masina campiona a Ungariei la grupa N un Suzuki Swift 1.6GTI.
Uneori trebuie sa faci si teste distructive pentru a afla limitele superioare.
Daca era o problema pe ardere, incingea, detona, topea pistonul... era ceva de rau dar asa putem spune ca am acumulat experienta.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-08-11, 21:13   #64
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

deci ai folosit pistoane de 1.4 ? pe motorul tau 1.6
la carte zice in felu urmator :

1.4 1.6
Alejaz x cursa (mm) 79,5 x 70 79,5 x 80,5


deci pistoanele sant la fel ca alezaj doar cursa difera
interesanta treaba asta inseamna ca difera doar biela si virochenul intre cele 2 motoare k7m si k7j si nu e foarte greu sa daci din 1.4 un 1.6

modificarile aduse masini tale sunt demne de invidiat
cel putin ideile sant fenomenale mai ales sa scoti tevile prin lateral pentru a degaja caldura slicurilor ***genial***

sant sigur ca masina merge cu alte modificarii la partea de motor probabil si un soft Hard motoarele ne fiind construite pentru exploatare continua e normal sa se mai intample si asa

FRUMoasa masina miar place so vad la lucru
multa bafta in continuare
__________________

Sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie!
RENAULT 5 N/A
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5789670
911lau is offline   Reply With Quote
Old 15-08-11, 21:34   #65
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Da in ciuda meseriasilor pistoanele de 1.4 sunt identice cu cele de 1.6.
Masina are sa fie la lucru mai tare ca niciodata, daca tot ne pierdem timpul cu ea macar sa nu fie degeaba.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-08-11, 21:06   #66
fgm

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 499
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Acum ca s-a dus, sunt curios sa stiu cati cai facea motorul daca nu e secret.
fgm is offline   Reply With Quote
Old 20-08-11, 22:03   #67
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

In jur de 100cp la roti.
Oricand motorul se poate schimba punand accesorile mele care sunt intregi e nevoie doar de un short block.
Cert este ca fiecare viseaza sa modifice masina dupa bunul lui plac asa ca din punctul meu de vedere are drumul deschis.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 21:02   #68
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Am hotarat inlocuirea motorului cu altul de provenienta Renaul care echipeaza modelele 440.
Este un motor de 1,6l si peste 80cp la baza.
Poate ca pare ciudat sa folosesc un astfel de motor tot cu doua supape pe cilindru dar sincer mie-mi convine asa.
Ma-i mult decat ca m-am hotarat am si lucrat fizic la proiect motorul fiind deja achizitionat montat pe masina, facut sistemul de fixare suporti, adaptata cutia de viteze...
Acum motorul e dat jos pentru revizuire si mici modificari.
B16F

Au fost mai multe versiuni ale actui motor care a fost destul de des utilizat la curse in trecut avand piese foarte fiabile in interior.

Maximum power
DIN 84.2 PS (83 bhp) (61.9 kW)
@ 5500 rpm Specific output
DIN 52 bhp/litre
0.85 bhp/cu in Maximum torque
DIN 125.0 Nm (92 ft·lb) (12.7 kgm)
@ 4000 rpm



Cadrul motor a fost modificat astfel incat sa se poata aseza motorul de Volvo perfect si sa folosim suportii de motor-cutie eficient.

Acum motorul e dat jos deoarece trebuiesc definitivate prinderile si facute legaturi mecanice seriose. De fapt e gata trebuie vopsit si urcat motorul cu cutia la loc apoi incepe partea de electrica.

Doresc sa renunt la caseta de directie cu servo desi pompa vine perfect conductele se aseaza usor dar inca un cal doi cat pierdeam cu ea sunt ai mei in pedala.
Intentionez sa renunt si la servofrana pentru ca oricum era o frana prea sensibila.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	98772313.jpg
Views:	175
Size:	65.6 KB
ID:	2259232  

Last edited by SEBASTIAN; 11-12-11 at 21:08.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 21:14   #69
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Are cineva solutie doar pentru pasaje de roti?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 21:17   #70
stefiPJJ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
stefiPJJ's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[DACIA]
Default Re: Poze kit-uri Dacia Logan!

Pilot are ceva de aplicat la aripi...dar...gusturile nu se discuta
stefiPJJ is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 21:24   #71
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Poze kit-uri Dacia Logan!

Unde pot sa le vad, nu e problema de cum arata pt ca le vreau pt curse.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 21:28   #72
stefiPJJ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
stefiPJJ's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[DACIA]
Default Re: Poze kit-uri Dacia Logan!

https://forum.4tuning.ro/attachment.p...9&d=1259588224

E foarte posobil sa fi inteles eu gresit ce cauti tu, daca e asa...imi cer scuze.
PS: Voi ati schimbat motorul de pe Loganul de rally ? Racing Code cred...sau am insel ?
__________________
stefiPJJ is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 21:30   #73
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: Poze kit-uri Dacia Logan!

mai poti incerca si la protuning https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tu...ml#post1426562
SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 23:07   #74
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Poze kit-uri Dacia Logan!

Quote:
Originally Posted by stefiPJJ View Post
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...9&d=1259588224

E foarte posobil sa fi inteles eu gresit ce cauti tu, daca e asa...imi cer scuze.
PS: Voi ati schimbat motorul de pe Loganul de rally ? Racing Code cred...sau am insel ?
Eu vreau pasaje de roti pe care sa le aplic pentru a putea merge elegant cu rotile date inafara.
Mai multe despre masina ai sa gasesti aici:
https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tu...mp-record.html

Quote:
Originally Posted by SirNenea View Post
Da dar nu prea vad pasaje de sine statatoare ca sa le zic asa.

Quote:
Originally Posted by DISSSEL View Post
Cateva poze dupa ultimile vizite pe la Pilot
Trebuie sa ma uit sa vad si pe la ei dar ...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 17:19   #75
gabrielwrc

Stage 3
 
gabrielwrc's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
Default Re: DACIA LOGAN 1.6MPI by RACINGCODE - VTM TIMP RECORD

Salut, acum urmeaza un turbo...sau mai bn zis un lup in piele de oaie! Spor la treaba...o alegere inspirata de altfel! multumesc.
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Am hotarat inlocuirea motorului cu altul de provenienta Renaul care echipeaza modelele 440.
Este un motor de 1,6l si peste 80cp la baza.
Poate ca pare ciudat sa folosesc un astfel de motor tot cu doua supape pe cilindru dar sincer mie-mi convine asa.
Ma-i mult decat ca m-am hotarat am si lucrat fizic la proiect motorul fiind deja achizitionat montat pe masina, facut sistemul de fixare suporti, adaptata cutia de viteze...
Acum motorul e dat jos pentru revizuire si mici modificari.
B16F

Au fost mai multe versiuni ale actui motor care a fost destul de des utilizat la curse in trecut avand piese foarte fiabile in interior.

Maximum power
DIN 84.2 PS (83 bhp) (61.9 kW)
@ 5500 rpm Specific output
DIN 52 bhp/litre
0.85 bhp/cu in Maximum torque
DIN 125.0 Nm (92 ft·lb) (12.7 kgm)
@ 4000 rpm



Cadrul motor a fost modificat astfel incat sa se poata aseza motorul de Volvo perfect si sa folosim suportii de motor-cutie eficient.

Acum motorul e dat jos deoarece trebuiesc definitivate prinderile si facute legaturi mecanice seriose. De fapt e gata trebuie vopsit si urcat motorul cu cutia la loc apoi incepe partea de electrica.

Doresc sa renunt la caseta de directie cu servo desi pompa vine perfect conductele se aseaza usor dar inca un cal doi cat pierdeam cu ea sunt ai mei in pedala.
Intentionez sa renunt si la servofrana pentru ca oricum era o frana prea sensibila.
gabrielwrc is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -