Daca stiam cat de denivelat si de murdar este traseul nici nu ma duceam.
Totul frumos, organizarea ok, doar un traseu plin de valuri, plombe de prost gust, nisip, zgura si praf de ciment.
Sigur ca a fost acelasi traseu pentru toti, insa eu merg pentru placerea mea iar mizeria si denivelarile sunt condimente de prost gust in aceasta reteta.
Pentru anul viitor primarul, desi drumul apartine de Drumuri Nationale, a promis ca depune toate diligentele pentru a asfalta totul nou.
Parerea mea este ca trebuie sa-si faca si politia treaba amendand acele camioane care ies din carienra si din fabrica de ciment imprastiind cu nesimtire praf si pietricele din benele lor pline.
Cu ajutorul D-lui Alexandru Tudorica care a urcat in deschidere Duminica, am reusit sa retin traseul si sa stabilim trasele asa zis ideale, pacat ca nu se potriveau mereu cu asfaltul bun.
Au fost viraje in care din cauza denivelarilor masina s-a ridicat pe doua roti si bineinteles mai mereu derapa, scazand eficienta inantarii.
Sigur chiar in aceste conditii nu m-a impiedicat sa obtin un timp bun, vineri chiar sa punctez in calsamentul general la grupa H, castigand un modest punct.
Timul obrinut in ambele zile de concurs a fost egal, diferanta fiind doar 5 sutimi.
Actualmente este cel mai bun timp de Logan echipat cu motorul K7M.
Timpii:
Vineri -
1.54,877
Duminica -
1.54,931
Este adevarat ca Duminica am avut ceva mai multa benzina in rezervor.