Am hotarat inlocuirea motorului cu altul de provenienta Renaul care echipeaza modelele 440.
Este un motor de 1,6l si peste 80cp la baza.
Poate ca pare ciudat sa folosesc un astfel de motor tot cu doua supape pe cilindru dar sincer mie-mi convine asa.
Ma-i mult decat ca m-am hotarat am si lucrat fizic la proiect motorul fiind deja achizitionat montat pe masina, facut sistemul de fixare suporti, adaptata cutia de viteze...
Acum motorul e dat jos pentru revizuire si mici modificari.
B16F
Au fost mai multe versiuni ale actui motor care a fost destul de des utilizat la curse in trecut avand piese foarte fiabile in interior.
Maximum power
DIN
84.2 PS (83 bhp) (61.9 kW)
@ 5500 rpm Specific output
DIN 52 bhp/litre
0.85 bhp/cu in
Maximum torque
DIN
125.0 Nm (92 ft·lb) (12.7 kgm)
@ 4000 rpm
Cadrul motor a fost modificat astfel incat sa se poata aseza motorul de Volvo perfect si sa folosim suportii de motor-cutie eficient.
Acum motorul e dat jos deoarece trebuiesc definitivate prinderile si facute legaturi mecanice seriose. De fapt e gata trebuie vopsit si urcat motorul cu cutia la loc apoi incepe partea de electrica.
Doresc sa renunt la caseta de directie cu servo desi pompa vine perfect conductele se aseaza usor dar inca un cal doi cat pierdeam cu ea sunt ai mei in pedala.
Intentionez sa renunt si la servofrana pentru ca oricum era o frana prea sensibila.