Din cate stiu eu cutia de viteze este o copie mai mult decat fidela dupa cea de trabant si cum in cutia trabantului a fost montat si motor de la VAG cred ca ar trebui sa cauti ceva de genul asta. Stiu ca niste baieti au pus in Lastun un motor de suzuki sau o japoneza ceva si au modificat toata partea din fata(au lungito un pic). Era cam dupa revolutie si se intampla pe la brasov, cauta prin reviste vechi auto (revista autoturism parca).
Acum cativa ani am ajutat o ruda la reconditionarea unui lastun (verde) poreclit de mine "cioara soselelor" era din tabla si nu din fibra si fusese cumparat de nou la ani dupa ce nu se mai fabrica.
Ce ma dispera la masina asta daca demontez scaunele pe spate
este instalatia de climatizare, daca poate fi numita asa.
Motorul original pare a fi destul de puternic pentru masina aia, eu plecand in repetate randuri cu a III-a de pe loc (nu inteleg deloc cum este cu schimbatorul la volan).
Legat de motorul original stiu ca este partea stanga a motorului de oltcit de 1.1 cu singura modificare axul cu came (si multe altele)
Sper sa iasa o kestie bestiala cu mai mult de 100 CP
tocmai buna de liniute