[QUOTE=atemika]am 40 de mii km cu golanul meu , kit exterior pilot , evacuare borla , linie audio de cateva mii , jante AEZ pe 16 . cauciucuri cu garda joasa , folii , DVD , cotiera , lumini ceasuri bord si geamuri alb neon , cip , filtru sport , tot ce se putea face ... acum urmeaza turbina +intercooler racire pe apa ( desi NU E NICI INDICAT NICI PERFORMANTELE NU OR SA FIE WOW ) ... toate astea cu un singur rezultat : DACIA LOGAN ESTE DE KAKAT orice i-ai face .. arata dragutz modificata si dragutz e MULT spus dar orice i-ai face ramane janghina . Dupa ce am bagat bani SERIOSI in ea am realizat ca daca le dadeam foc aveam acelasi rezultat . Acum o sa spuneti de ce nu o vand de ce nu imi iau nu stiu ce .. dreptatea e a voastra dar CINE plm imi da mie banii bagati in ea ?
Cosmin ma stie ca de la ei am inceput si TOT m-a lasat cu curu in balta pentru un kit replica la kitul REI pentru hyunday coupe si pentru o SOLUTIE LA KITUL PILOT de prindere ca sa nu mai stau cu filetante si holshuruburi si sa nu mai caraie la fiecare groapa din toate maruntaiele . NU critic si NU vreau sa par ipocrit impartasesc cui are urechi sa auda si oki sa vada drumul meu de 8 luni si cei 7 mii si ceva minim !!! bagati in logan in afara de pretul de cumparare .. ca un hint : proiectoare de origine montate la reprezentantza si manopera 500 de E , dvd 1700 de E , kit exterior 1 mie si cu evacuare , inka 8 milioane pentru 2 tobite la finalul evacuarii ca MA TURBA DE CAP mai ales pe turatii de cuplu maxim 3900 la viteza de croaziera de 120 de km.h la drum lung , consum MARIT , ETC
Rumegati bine inainte de a va apuca de ea ideea fiind simpla Rezultatul merita banii ? va spune un veteran : NU si spun veteran pentru ca din cate stiu am fost primul golan din constanta tunat la propriu si al 3-lea pe romania in afara de demo-urile baietilor de la pilot & siabul .
Loganul e o mashina pentru varsta a 2a care nu sufera de racing la semafor nu au talpa grea la drum lung si nu ii deranjeaza ca tabla e de kakat , bordul e din plastic ordinar iarna tinand rece si vara MORI DE CALD (noroc cu asha zisul aer conditionat ACELASI dupa SN mult prea mic pentru a face fatza gradelor si aducator de RACEALA puternica ) cum spuneam o varsta a doua obisnuita cu dacia 1300 si 1310 care spun cum am spus si eu trecand dupa o berlina din 93 pe logan WOW . Sa nu mai vorbim de revizii si intretinere care pe mine ma ZAPACESC de bani . Ex : ulei sintetic suta la suta benzina MOLL 98 aditivata sau petrom 99+ => MULTI bani . mai ales ca in urma tuningului rivalizaeaza cu BMW-ul la consum
Manopera la reprezentantza pentru ORICE rupe , piesele sunt super scumpe .. ca exemplul scrumiera .. un obiect mic si de kakat , am zis ca fiind fumator si avand prieteni fumatori am nevoie de cel putin 2 scrumiere pe mashina .. am mai cumparat una .. 1 mil 460 de mii lei vechi a costat toata distractia asta extrema .
Mi s-a spart lupa / gemuletzul de la un proiector .. spre STUPOAREA mea a trebuit sa cumpar UN PROIECTOR CU TOTUL pentru ca dacia este printre PUTINELE mashini la care nu poti schimba lupa ci trebuie sa inlocuiesti proiectorul cu totul !!! adika 3 mil 800 de mii (parca) fara manopera si montare dati .
O aparatoare de noroi .. chestia aia care e sub aripa , la opel ( dau exemple din opel si audi pentru ca mai am in familie un audi a 3 preparat si un opel vectra ) costa 300 de mii iar la logan 7 sau 800 de mii nu retin exact dar ca idee ..
Reviziile .. heh .. pentru un kakat de schimb de ulei .. ce e drept eu folosesc DOAR ulei sintetic suta la suta pentru ca am un stil de condus mai agresiv cu turatii maxime , filtru de aer , placutze de frana , stergatoare si bujii .. costa ENORM in jur de 8 9 milioane cu aproximatie ca nu am stat sa memorez exact ceea ce vreau sa spun este doar ca te cam face la buzunar .
Pot sa continui cu exemple de genul la nesfarsit , ideea de baza ramane insa the same .. ori o lasi cum o cumperi ori mai bine iti dai cateva palme inainte sa te apuci sa bagi bani in ea .. DEGEABA ii bagi si vorbind strict din punctul de vedere al unui "utilizator" de tuning si aici il rog pe cosmin sa nu se supere pe mine .. kitul pilot in afara de aspect nu m-a incantat prea mult .. dimpotriva ulterior am avut momente in care m-am ofticat ca l-am pus .. sa va zic de ce
Aerodinamica : Zero sa nu fiu magar aproape zero , la viteze maricele simti
practic cum freci aerul nu stiu cum sa va explic exact dar se simte aiurea .
Proiectoarele .. mai exact spatiul rezervat pentru proiectoare e super aiurea calculat si pus .. finisarea e nula .. orice retush ulterior fiind cam imposibil de facut ... si pozitia proiectoarelor le fac in ciuda faptului ca dai o groaza de bani daca nu le ai pe varianta din fabrica .. NULE . Adica .. NU SE SESIZEAZA diferentza intre a le avea sau a nu le avea . am avut proiectoarele montate pe bara originala dacia , frate mergeam daca vroiam la drum noaptea doar cu proiectoarele si pozitiile si eram SHEF .. dupa montare pe bara de la kit POZITIA E TOTAL AIUREA si chinuri sa intre ca in stanga e spatiul de manevra super aiurea drepta fiind o idee mai largutz .. cum spuneam sunt NULE bat aiurea si super degeaba avand DOAR rol de design
Sistemul de prindere NU ESTE LA FEL cu cel original Dacia desi am trait cu impresia din ce auzisem ca ar fi la fel .. NU este pe fatza nu stiu ca nu am dat-o jos dar pe bara spate ESTE DIFERIT am dat-o jos de o mie de ori pentru ca se lasase vizibil imbinarea fiind cam aiurea si spatiul marindu-se pe zi ce trecea suportii originali NEFIIND RUPTI .. am ajuns la solutia disperata sa gauresc tabla de la portbagaj mai exact de sub portbagaj ca sa introduc 2 autofiletante sa tina fixa si putin mai sus portiunea de la bara sa nu se mai lase .. sub aripa nu e bine spus ma rog unde pomeneam mai devreme de
aparatoarea de noroi kitul fiind mai lung decat bara normala se vede aiurea si prinderea barelor fatza si spate in acea aparatoare facandu-se mai mult de forma nu e cum trebuie .
De la basul care duduie prin mashina zdrangane ca toti dracii si tabla proasta cum am spus deja a mashinii DAR si TOT KITUL EXTERIOR in afara de praguri ca alea sunt lipite .. de iti vine sa iti dai pumni ca ai dat atatia bani pe muzica super tare
pragurile sunt incomode pentru orice ai face ulterior la mashina .. pana sau orice altceva .. TOTUL care ar avea legatura cu ce e dedesubt facandu-se fara risk pe rampa de directie sau pe rampa speciala cu nuj ce la piciorushe si am murit cand a trebuit curatzat lacul de la vopsea si aplikat mastic pentru lipire .. precum si chestia ca pentru skimbare nu le scoti intregi .. deci daca iti pui alt kit si SPER ca urmatorul pe care am sa il montez pe golan sa aiba pragurile MONTATE si nu APLICATE pe mashina ( ca si eleronul) .. nu le scoti intregi trebuiesc RUPTe deci nu poti sa le vinzi sa iti mai recuperezi bani
Scuza-ma, dar nu am citit chiar tot... mi-am dat seama ce zici...
Printre randuri am citit ceva despre sistemul de racire(aerul conditionat).Instantaneu nici o masina nu o sa iti raceasca aerul oricat de performant ar fi sistemul si masina. De cand dai u drumu la motor pana se raceste dureaza 1 min. Probabil nu este asa rapid ca la un m3 ca tot vad ca faceti comparatii de oameni destepti...
Inca ceva: Zdranganeala de la bass care te deranjeaza enorm....tu ai bagat o gramada de bani in sound dar ai antifonat masina? Adica antifonat tot(usi neaparat, plafon, podea, portabaj neaparat)...? Incearca asa si ai sa vezi ca nu o sa te mai deranjeze nici o zdranganeala. Masina nu a fost facuta pentru asa ceva si daca era gandita si treaba asta te-ar fi costat mai mult loganu.
Pentru orice subwofer pus p orice masina daca vrei ca sunetul sa fie de o calitate buna si daca vrei sa mai te tina masina mai mult de un an de cand ti-ai pus instalatia trebuie antifonata calumea.
Cat despre tabla... nush ce sa zic, calitatea ei poate intrece si table de la masini straine dar nu exceleaza(la fel din cauza pretului).