Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 19-03-06, 20:09   #76
shummy

Stage 2
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 51
Wink Re: Logan - premiera : eleron de carbon

[QUOTE=atemika]am 40 de mii km cu golanul meu , kit exterior pilot , evacuare borla , linie audio de cateva mii , jante AEZ pe 16 . cauciucuri cu garda joasa , folii , DVD , cotiera , lumini ceasuri bord si geamuri alb neon , cip , filtru sport , tot ce se putea face ... acum urmeaza turbina +intercooler racire pe apa ( desi NU E NICI INDICAT NICI PERFORMANTELE NU OR SA FIE WOW ) ... toate astea cu un singur rezultat : DACIA LOGAN ESTE DE KAKAT orice i-ai face .. arata dragutz modificata si dragutz e MULT spus dar orice i-ai face ramane janghina . Dupa ce am bagat bani SERIOSI in ea am realizat ca daca le dadeam foc aveam acelasi rezultat . Acum o sa spuneti de ce nu o vand de ce nu imi iau nu stiu ce .. dreptatea e a voastra dar CINE plm imi da mie banii bagati in ea ?
Cosmin ma stie ca de la ei am inceput si TOT m-a lasat cu curu in balta pentru un kit replica la kitul REI pentru hyunday coupe si pentru o SOLUTIE LA KITUL PILOT de prindere ca sa nu mai stau cu filetante si holshuruburi si sa nu mai caraie la fiecare groapa din toate maruntaiele . NU critic si NU vreau sa par ipocrit impartasesc cui are urechi sa auda si oki sa vada drumul meu de 8 luni si cei 7 mii si ceva minim !!! bagati in logan in afara de pretul de cumparare .. ca un hint : proiectoare de origine montate la reprezentantza si manopera 500 de E , dvd 1700 de E , kit exterior 1 mie si cu evacuare , inka 8 milioane pentru 2 tobite la finalul evacuarii ca MA TURBA DE CAP mai ales pe turatii de cuplu maxim 3900 la viteza de croaziera de 120 de km.h la drum lung , consum MARIT , ETC
Rumegati bine inainte de a va apuca de ea ideea fiind simpla Rezultatul merita banii ? va spune un veteran : NU si spun veteran pentru ca din cate stiu am fost primul golan din constanta tunat la propriu si al 3-lea pe romania in afara de demo-urile baietilor de la pilot & siabul .
Loganul e o mashina pentru varsta a 2a care nu sufera de racing la semafor nu au talpa grea la drum lung si nu ii deranjeaza ca tabla e de kakat , bordul e din plastic ordinar iarna tinand rece si vara MORI DE CALD (noroc cu asha zisul aer conditionat ACELASI dupa SN mult prea mic pentru a face fatza gradelor si aducator de RACEALA puternica ) cum spuneam o varsta a doua obisnuita cu dacia 1300 si 1310 care spun cum am spus si eu trecand dupa o berlina din 93 pe logan WOW . Sa nu mai vorbim de revizii si intretinere care pe mine ma ZAPACESC de bani . Ex : ulei sintetic suta la suta benzina MOLL 98 aditivata sau petrom 99+ => MULTI bani . mai ales ca in urma tuningului rivalizaeaza cu BMW-ul la consum
Manopera la reprezentantza pentru ORICE rupe , piesele sunt super scumpe .. ca exemplul scrumiera .. un obiect mic si de kakat , am zis ca fiind fumator si avand prieteni fumatori am nevoie de cel putin 2 scrumiere pe mashina .. am mai cumparat una .. 1 mil 460 de mii lei vechi a costat toata distractia asta extrema .
Mi s-a spart lupa / gemuletzul de la un proiector .. spre STUPOAREA mea a trebuit sa cumpar UN PROIECTOR CU TOTUL pentru ca dacia este printre PUTINELE mashini la care nu poti schimba lupa ci trebuie sa inlocuiesti proiectorul cu totul !!! adika 3 mil 800 de mii (parca) fara manopera si montare dati .
O aparatoare de noroi .. chestia aia care e sub aripa , la opel ( dau exemple din opel si audi pentru ca mai am in familie un audi a 3 preparat si un opel vectra ) costa 300 de mii iar la logan 7 sau 800 de mii nu retin exact dar ca idee ..
Reviziile .. heh .. pentru un kakat de schimb de ulei .. ce e drept eu folosesc DOAR ulei sintetic suta la suta pentru ca am un stil de condus mai agresiv cu turatii maxime , filtru de aer , placutze de frana , stergatoare si bujii .. costa ENORM in jur de 8 9 milioane cu aproximatie ca nu am stat sa memorez exact ceea ce vreau sa spun este doar ca te cam face la buzunar .

Pot sa continui cu exemple de genul la nesfarsit , ideea de baza ramane insa the same .. ori o lasi cum o cumperi ori mai bine iti dai cateva palme inainte sa te apuci sa bagi bani in ea .. DEGEABA ii bagi si vorbind strict din punctul de vedere al unui "utilizator" de tuning si aici il rog pe cosmin sa nu se supere pe mine .. kitul pilot in afara de aspect nu m-a incantat prea mult .. dimpotriva ulterior am avut momente in care m-am ofticat ca l-am pus .. sa va zic de ce

Aerodinamica : Zero sa nu fiu magar aproape zero , la viteze maricele simti
practic cum freci aerul nu stiu cum sa va explic exact dar se simte aiurea .

Proiectoarele .. mai exact spatiul rezervat pentru proiectoare e super aiurea calculat si pus .. finisarea e nula .. orice retush ulterior fiind cam imposibil de facut ... si pozitia proiectoarelor le fac in ciuda faptului ca dai o groaza de bani daca nu le ai pe varianta din fabrica .. NULE . Adica .. NU SE SESIZEAZA diferentza intre a le avea sau a nu le avea . am avut proiectoarele montate pe bara originala dacia , frate mergeam daca vroiam la drum noaptea doar cu proiectoarele si pozitiile si eram SHEF .. dupa montare pe bara de la kit POZITIA E TOTAL AIUREA si chinuri sa intre ca in stanga e spatiul de manevra super aiurea drepta fiind o idee mai largutz .. cum spuneam sunt NULE bat aiurea si super degeaba avand DOAR rol de design

Sistemul de prindere NU ESTE LA FEL cu cel original Dacia desi am trait cu impresia din ce auzisem ca ar fi la fel .. NU este pe fatza nu stiu ca nu am dat-o jos dar pe bara spate ESTE DIFERIT am dat-o jos de o mie de ori pentru ca se lasase vizibil imbinarea fiind cam aiurea si spatiul marindu-se pe zi ce trecea suportii originali NEFIIND RUPTI .. am ajuns la solutia disperata sa gauresc tabla de la portbagaj mai exact de sub portbagaj ca sa introduc 2 autofiletante sa tina fixa si putin mai sus portiunea de la bara sa nu se mai lase .. sub aripa nu e bine spus ma rog unde pomeneam mai devreme de

aparatoarea de noroi kitul fiind mai lung decat bara normala se vede aiurea si prinderea barelor fatza si spate in acea aparatoare facandu-se mai mult de forma nu e cum trebuie .

De la basul care duduie prin mashina zdrangane ca toti dracii si tabla proasta cum am spus deja a mashinii DAR si TOT KITUL EXTERIOR in afara de praguri ca alea sunt lipite .. de iti vine sa iti dai pumni ca ai dat atatia bani pe muzica super tare

pragurile sunt incomode pentru orice ai face ulterior la mashina .. pana sau orice altceva .. TOTUL care ar avea legatura cu ce e dedesubt facandu-se fara risk pe rampa de directie sau pe rampa speciala cu nuj ce la piciorushe si am murit cand a trebuit curatzat lacul de la vopsea si aplikat mastic pentru lipire .. precum si chestia ca pentru skimbare nu le scoti intregi .. deci daca iti pui alt kit si SPER ca urmatorul pe care am sa il montez pe golan sa aiba pragurile MONTATE si nu APLICATE pe mashina ( ca si eleronul) .. nu le scoti intregi trebuiesc RUPTe deci nu poti sa le vinzi sa iti mai recuperezi bani


Scuza-ma, dar nu am citit chiar tot... mi-am dat seama ce zici...
Printre randuri am citit ceva despre sistemul de racire(aerul conditionat).Instantaneu nici o masina nu o sa iti raceasca aerul oricat de performant ar fi sistemul si masina. De cand dai u drumu la motor pana se raceste dureaza 1 min. Probabil nu este asa rapid ca la un m3 ca tot vad ca faceti comparatii de oameni destepti...
Inca ceva: Zdranganeala de la bass care te deranjeaza enorm....tu ai bagat o gramada de bani in sound dar ai antifonat masina? Adica antifonat tot(usi neaparat, plafon, podea, portabaj neaparat)...? Incearca asa si ai sa vezi ca nu o sa te mai deranjeze nici o zdranganeala. Masina nu a fost facuta pentru asa ceva si daca era gandita si treaba asta te-ar fi costat mai mult loganu.
Pentru orice subwofer pus p orice masina daca vrei ca sunetul sa fie de o calitate buna si daca vrei sa mai te tina masina mai mult de un an de cand ti-ai pus instalatia trebuie antifonata calumea.
Cat despre tabla... nush ce sa zic, calitatea ei poate intrece si table de la masini straine dar nu exceleaza(la fel din cauza pretului).
shummy is offline   Reply With Quote
Old 20-03-06, 16:27   #77
atemika

Stage 1
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 10
Thumbs down Re: Logan - premiera : eleron de carbon

Masina ESTE antifonata cat de bine cat de rau acum dumnezeu cu mila .. doooh .. poze ca intreba cineva cand ajung acasa sunt in deplasari acum .. si schummy comparatii de oameni destepti cum spuneai face unu care conduce loganul deci am scris in debutul postului .. cine are ochi sa vada sa vada cine are urechi sa auda .. sa auda .. NU ma intereseaza nici compasiunea unora nici crticile altora nici sa ma dau mare nici nimic .. MAI CITESTE ODATA CE AM SCRIS POATE AI SA SI INTELEGI
si zdrabgeaneala tablei ORICAT ai antifonao tu si a kitului si a orice mai ai prin torpedou si alte chestii NU ai cum sa o scoti
Read and perhaps learn . if u got brains dont buy a logan ... and if ur smart DONT tun`it`up ... and if u did than i-m 2 late )
atemika is offline   Reply With Quote
Old 23-03-06, 20:26   #78
NETwatcher

Stock
 
NETwatcher's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5
Smile Re: Logan - premiera : eleron de carbon

Mai... spre deosebire de alte forumuri, topicul asta chiar am avut rabdarea sa-l citesc cap coada. Unele posturi m-au enervat din cauza lipsei de cultura tehnica a anumitor persoane... genul de "zmei" de care sunt pline soselele. Treaba lor, fiecare cu "ingineria" lui si intelepciunea dobandita. Alte post-uri mi-au placut prin modul de relatare si multe alte atribute pe care orice persoana cu bun simt le-a recunoscut deja.

Ca sa ma prezint nitel, pentru ca vad ca majoritatea va cunoasteti, fac si eu acum 24 de ani, am terminat 5 ani de Inginerie Aerospatiala, specializarea Constructii Aerospatiale (proiectare Structura si Aerodinamica, pe intelesul tuturor) si acum lucrez... in aviatie. Salariul, destul de marisor pentru un roman, mi-a permis sa imi iau in rate un Logan 1.4, varianta Laureate. De ce? Pentru ca pentru drumurile noastre am considerat-o o investitie mai buna decat o masina straina (destul de scumpa) sau una second-hand (la care dupa maxim 1.5 ani bagi bani in reparatii de te usuca). Una e un Logan in gropi si alta e sa plangi dupa un BMW, Audi sau Golf (care e una dintre febletele mele).

Am ajuns la topicul (site-ul) asta pentru ca eram doritor de un mic tunning, adica niste geamuri fumurii si cercetam "netul" (astept sugestii la capitolul asta). Eu personal nu as baga chiar atati bani in a "infrumuseta" Loganul meu. E adevarat ca m-am atasat deja de el, pentru ca de! Sunt banii mei, munciti din greu si e prima mea "realizare" personala de asa o proportie. Din start am plecat pornit doar pe 3 elemente de tunning: radio-mp3 player (in schimbul radio-casetofonului); huse din vinilin, tip sport, pentru scaune (si eventual pentru volan); geamuri fumurii. In ceea ce priveste muzica, tinteam un Pioneer, dar se terminase stocul si la o saptamana il adusesera cu 30% mai scump, dar am avut norocul sa prind ULTIMUL JVC la performante asemanatoare ) - bafta mea :P. Husele au venit primele. Nu sunt ele poate cele mai "frumoase" si mai perfect adaptabile scaunelor de Logan, dar sunt multumit de alegere (in limita bugetului disponibil). Au mai ramas gemurile fumurii, care inca stau in cumpana daca sa dau 350 RON cu toate cheltuielile incluse sau sa le trec la capitolul "ifose".

Si acum ca sa fiu si putin on-topic: eleronul pe care l-am vazut are cateva avantaje. Mie unul mi se pare inutil (sa zicem) pentru o masina cu prea putina putere ca sa "alerge" pe sosele. Este atat de "discret" incat nu prea adauga prea mult la imagine.
Deformare profesionala... de ceva vreme, cam de cand m-am hotarat sa imi trag Logan (vreo 3 luni) ma roade gandul de un eleron cu incidenta variabila. Ziceam deformare profesionala, pentru ca ideea se trage de la avioane. In plus, cu putin studiu asupra modelelor mai vechi de avioane si/sau modelele noi ultrausoare, care la viteza de 80-90 km/h decoleaza, se poate crea o suprafata portanta care sa aiba un efect simtitor asupra atitudinii masinii. Am zis variabil pentru ca imaginez 2 situatii: reglare automata a incidentei in functie de viteza de rulare sau reglare manuala si aici se poate dezvolta. Pot dezvolta separat chestiunea cu cei interesati,c a sa nu plictisesc aici pe restul.

Si acum, alte observatii: cineva a zis ca nemtii au rasturnat Loganul la 50 km/h. Poate sunt prost informat dar in urma cu vreo 3-4 ani, un cascador roman (nu cunosc numele) a rasturnat unul dintre cele mai stabile Mercedes-uri (nu cunosc marca) la o viteza asemanatoare. Era vorba de un pariu intre tipul respectiv si repezentantii Mercedes, cu miza o masina sport. Au fost de ajuns un car de ani de experienta in conducere + cascadorie, o bordura normala de trotuar, vreo 50-60 Km/h, drum drept si un viraj brusc si... zdrong, Mercedesul pe-o dunga.

Acu... va las ca... mai sunt si alte lucruri de facut. Sper sa nu fi vorbit prea multe prostii

Drum bun!
NETwatcher is offline   Reply With Quote
Old 25-03-06, 21:22   #79
shummy

Stage 2
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 51
Wink Re: Logan - premiera : eleron de carbon

Quote:
Originally Posted by atemika
Masina ESTE antifonata cat de bine cat de rau acum dumnezeu cu mila .. doooh .. poze ca intreba cineva cand ajung acasa sunt in deplasari acum .. si schummy comparatii de oameni destepti cum spuneai face unu care conduce loganul deci am scris in debutul postului .. cine are ochi sa vada sa vada cine are urechi sa auda .. sa auda .. NU ma intereseaza nici compasiunea unora nici crticile altora nici sa ma dau mare nici nimic .. MAI CITESTE ODATA CE AM SCRIS POATE AI SA SI INTELEGI
si zdrabgeaneala tablei ORICAT ai antifonao tu si a kitului si a orice mai ai prin torpedou si alte chestii NU ai cum sa o scoti
Read and perhaps learn . if u got brains dont buy a logan ... and if ur smart DONT tun`it`up ... and if u did than i-m 2 late )
Daca tu nu ai facut asta incearca macar incearca sa nu ii mai convingi si pe ceilalti ...
Citeste si vezi cum se face o antifonare calumea si ai sa vezi ca nu e imposibil deloc... doar costisitor...dar avand in vedere ca iti pui o gramada de boxe subwofere si amplificatoare ai putea sa lasi ceva si pt chestia asta...
shummy is offline   Reply With Quote
Old 26-03-06, 09:17   #80
lucky.2k5

Stage 4
 
lucky.2k5's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 218
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

dar sunteti buni la scris compuneri
lucky.2k5 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-06, 12:19   #81
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

hai ca asta e tare frate ... iti iei o masina pentru care tuningul este un subiect foarte delicat ... bagi bani orbeste in tuning ... dupa care te superi PE MASINA

pui bodykit si jante pe 16 pe o masina de 90cai(?) si te miri ca nu are PERFORMATE

evacuare directa si te miri ca te doare capul de la zgomot

auoleu fratilor ma opresc aici nu de alta dar ma sparg de ras
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 30-03-06, 12:22   #82
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,554
Member of:
[Opel]
Talking Re: Logan - premiera : eleron de carbon

Foarte Frumoase
FIGHET is offline   Reply With Quote
Old 03-04-06, 15:39   #83
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

Brothere la asta trebuia sa te gandeshti de cand te`ai apucat sa bagi bani in ea !? merita !? yo unul nu suport loganurile nu mi`ash lua deci in consecintze nu sunt f interesat de kit cu toate ca asta de la pilot ii mai ia putzin din uratzenie! am vazut ca eshti din ctza ...despre ce logan este vorba !? am vazut unul cu kit de la pilot in poarta 6 unul verde inkis .... ala e al tau !?
__________________

WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 04-04-06, 00:26   #84
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

bai fratilor ziceti ma si voi ceva de tentativa aia de eleron si nu mai aberati se stie clar loganul nu este o masina de " curse" singurul tuning care poti sa il faci e o muzica mai suparata o buza la bari si o folie cu praguri si multa sanatate
parerea mea
__________________
NU FURAȚI, GUVERNUL URĂȘTE COMPETIȚIA!!!


SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 05-04-06, 15:40   #85
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

Iar logan....foarte frumos postu lui atemika...dar are si el problemele lui....doamne sa bagi 7000 in logan....pt ce??? Kitul de la pilot ...fara suparare ..e aiurea rau....aia alba care era la SIAB si pe care o vad mereu prin Pitesti nu imi place delok....taxiu....no comment..l-am evitat mereu!! Singurele Logan care mi-a placut cum erau tunate sunt cele de la Elia si AM Project...soft si functional...dar scump. Pilot vine cu soluti pt romanu inflacarat de tuning dar cu 0 pasiune si cunostiinte!! Logan iti iei....il lasi asa..eventual linie audio putin mai performanta!Eu am Logan din noiembrie 2004,crede-ti-ma nu l-am menajat delok...am schimbat deja 2 seturi de gume..placute(care la dacia sunt nesimtit de scumpe...250 RON!!!!!!!) si in rest am incercat tot ce se poate cu ea....drifturi,liniute ..tot....aveti grije pe curbe pt ca sunt sanse sa ajungeti cu fata unde trebuie sa fie spatele.Am mai scris o gramada de posturi despre Logan...si repet...NU ARE TREABA CU PERFORMANTA!! desi te bucuri cand faci o dacie mai veche...niste dieseluri de *** si soferi mai prosti in trafic...in rest...mijloc de transport! Legat despre eleron ...ca despre asta e topicu...de carbon??????? Get real!!!!! altceva..estetic...e superb...exact cum imi place mie...no comment aici....dar de carbon..si pt ce??? Sper ca nu o sa fiu luat in nume de rau...Imi place Pilot pt ca face tuning auto si sigur sunt si oameni pasionati pe acolo...atat...!! PA!
PS:TSC-U .....faci umbra degeaba pamantului!!!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
DjRainManFast is offline   Reply With Quote
Old 12-04-06, 13:57   #86
alex_king

Stock
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 6
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

arata bne cat costa si ce modele are?
alex_king is offline   Reply With Quote
Old 14-04-06, 17:36   #87
Im2good4U

Stage 3
 
Im2good4U's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 137
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

am vazut si eu azi pe un logan in Craiova...si arata chiar super...dar mi se pare cam scump...
Im2good4U is offline   Reply With Quote
Old 22-04-06, 07:06   #88
Qwerty_Zol

Stock
 
Qwerty_Zol's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

In Moldova logan sunt alese ca taxi, pe cind in Rominia mao mul opel vectra!
Qwerty_Zol is offline   Reply With Quote
Old 29-04-06, 01:27   #89
atemika

Stage 1
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 10
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

"Morro : hai ca asta e tare frate ... iti iei o masina pentru care tuningul este un subiect foarte delicat ... bagi bani orbeste in tuning ... dupa care te superi PE MASINA

pui bodykit si jante pe 16 pe o masina de 90cai(?) si te miri ca nu are PERFORMATE

evacuare directa si te miri ca te doare capul de la zgomot

auoleu fratilor ma opresc aici nu de alta dar ma sparg de ras "



Cu scuzele de rigoare pentru delay .. si NO OFFENCE amice dar esti PRAF nu sunt suparat pe mashina .. bagam si 20 de mii DACA simteam cat de cat ca e de bine .. ideea e ca IN TUNNINGUL DIN RO NU EXISTA CALITATE .. ca bagi banii degeaba .. ca kitul de la pilot e DOAR de sa zicem cu MULTA indulgentza aspect . e vorba ca un logan la aproape 100 de cai e un PARTZ fatza de orice alta mashina la 100 de cai datorita cuplului maxim pus aiurea , datorita nu stiu caror altor factori npm rpm sau cum masa vrei sa i zici . Evacuarea directa asha zis BORLA NU suna ca evacuarea ziggmer de pe o alta mashina prezenta in familie .. si acum te las pe tine sa iti dai seama de ce tobele borla nu poseda asha numitul filtru de sunet final cu "capac" de inchidere in functie de turatii ci din contra in loc sa sune frumos sportiv ( a se mentiona ca la umila mi varsta am "posedat" si un seria 5 cu evacuare modificata ( si CHIAR ii conferea cativa caluti nu ca borla care e CHIAR pe minus 1 cal pe dynotester si suna frate nu ragaia ca borla .. suna bine si sunetul nu iti dadea migrene .. si multi care au mashini modificate si au modificari facute AFARA inteleg despre ce vorbesc nu ca ciobanii care dau din mana ) .. Borla suna ca o toba sparta n gura si ETC citeste bagamiash ce scriu si nu mai vorbii ca sa nu taci ca nu mi rup degetele degeaba sau nu ma f.ut in cur sa fac antireclama . cand ai sa bagi tu intr-o mashina cat am bagat eu si ai sa te chinui cu ea si MAI ALES AI SA TE CHINUI DUPA AIA SA REPARI GRESELILE UNOR TAMPITI care stiu doar sa ia bani fara sa dea ceva ECHIVALENT in schimb stam de vorba sa vedem ce pretentii ai avea si tu !!!
In fine cum plm pun poze ca nu reushesc de nici o culoare ...

si sa revin ON topic eleronul e de ...*** .. MAI ALES CA SE LIPESTE PE PORTBAGAJ NU IL MAI SCOTI IN VECI INTREG !! deci eu zic sa va mai ganditi asha cum eu acum ma chinui sa mi dau seama cum am sa mi vopsesc pragurile pe partea SPRE interior avand in vedere ca pragurile din kitul pilot NU SE POT DA JOS FIIND LIPITE . acum intelegi bai bashcalie despre ce vorbesc ? despre INCONVENIENTE Ma butule .. ai avut tu vreodata in viata initiativa? ai avut viziuni ? NU ai avut ca daca aveai nu bagai commentul ala TAMPIT . si INKA o kestie asha zisul body kit e CANTITATE NEGLIJABILA asupra performantelor mashinii butule .. e si fibra si cateva sute de grame in plus sau in minus chiar NU conteaza smart dude .. tu si unu de pe la noi care ma sfatuia sa scot bancheta din spate si roata de rezerva ca sa mi fuga mashina sa rupa LOL .. ce dracu ma sunteti retardati cu totii ?

Oricum ca sa continui pe linia tampeniilor mi-am luat un nissan primera si sunt innegocieri cu niste firme nemtesti sa vedem daca si aici e un MARE daca ma apuc sa o fac si pe asta ca in .ro NU ma mai bag la tunning singura chestie de care am fost multumit si sa nu ziceti ca vorbesc DOAR de rau .. sunt stopurile de la baietii de la Wizzards .. luati daca aveti 8 betze schimba enorm mashina si vin turnate !!! adaugand o chestie eleganta cu.rului mare al golanului . ahhh farurile angel eyes .. le-am montat pe mashina sa vad cum pica .. DEZOLANT BA BAIATULE SUNT CELE MAI MARI PARTZURI SI CELE MAI MARI TIGANII CARE LE-AM VAZUT VREODATA .... DE TOT ***-UL .. si in final lamuri-ti-ma cum sa pun poze ca disper . Maine ma duc sa mi ridic nissanul .. sper sa fie ok



PS - pentru gagiul din CT care intreeba care e al meu .. da cel verde kameleon e al meu .. taticul golanilor :P - a nu se confunda cu o tiganie de logan aceeasi culoare cu al meu dar e un kitch .. in p6 veneam la o blondina )
atemika is offline   Reply With Quote
Old 03-05-06, 05:44   #90
Lukian_XXX
Virtual Tuner

Stage 5
 
Lukian_XXX's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 733
Member of:
[X-Team Racing Club]
Default Re: Logan - premiera : eleron de carbon

Foarte frumoase eleroanele dar eu prefer ceva mai mare (acesta este prea mic)


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>


Lukian_XXX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -