28-05-09, 19:24
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Quote:
Originally Posted by faustino
Foto 1:Puiu Rusu _ Nova nr 4_ 1999 Resita
Foto 2:Puiu Rusu _ Nova nr 8_ 1999 Resita
|
Masina din foto 2 are nr.7 [/QUOTE]
mersi, ...graba, am modificat
Foto 2 an Necula _ Nova nr 7_ 1999 Resita
|
|
|
28-05-09, 19:41
|
#62
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Impresionanta fisa tehnica a Novei Sport. 4 carburatoare Dellorto, cutie cu 6 trepte, suspensie Blistein. 145CP la 840KG. Superbe. Parca si acuma tin minte de cand eram mic cum ma ascundeam dupa masini pe la raliuri cand auzeam bestiile galbene
Ce vremuri...
|
|
|
28-05-09, 21:28
|
#63
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 118
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Quote:
Originally Posted by dj_luchian
butoanele si comutatoarele alea din bord de la ce sunt?
|
si cu intrebarea mea cum ramane?
|
|
|
29-05-09, 21:57
|
#64
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 706
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
probabil faruri, poziti, aeru... tot felu.. nu prea am idee
|
|
|
30-05-09, 00:29
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Quote:
eu vorbeam serio. doream sa stiu si eu la o masina pregatita pt raliuri ce reprezinta fiecare intrerupator din poza asta
|
Farurile auxiliare(halogene pt probele de noapte)
Ventilatoare radiatoare ulei, apa........
Pompe de benzina
Statia Radio/emisie
Intreruperea incarcarii la alternator
panoul cu sigurante
sincer nici eu nu prea stiu bine
Cel mai bine stie Ciuperca, doar a lui e masina, poate ne spune el .......
__________________
SOLENZA FT / Resita
|
|
|
30-05-09, 01:12
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,189
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Salut baieti!
Felicitari pentru masina! Bafta in continuare. O sa urmaresc fiecare post al acestui proiect!
Ma intereseaza foarte mult!
Last edited by M_FL; 30-05-09 at 05:50.
|
|
|
07-06-09, 03:15
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 306
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
vezi ca erau 2 tipuri de nove de rally,facute in germania cu blocul otor oroginal,chiulasa de golf 16v putere aproxim 300cp eram student la brasov pe acele vremuri iar un coleg facea asistenta tehnica la echipa de curse...puiu rusu batuse chiar si celica de mondial cu nova asta la raliul brasovului iar celalalt tip de nova era un pic mai slab da mergea si aia ok....natia asta de romani isi cam distruge valorile
|
|
|
17-06-09, 00:22
|
#68
|
Stage 1
Join Date: Dec 2008
Posts: 22
|
o sa va mai arat citeva poze de la a doua nova pe care o pregatesc cum am modificat puntea spate cu bielete de rigidizare si bara de stabilizare totul pe unibale pentru vtm si pe fata punte de vw vr6 tot cu unibale care momentan este in lucru cu acordu proprietarului o sa mai postez faze din acest mare proect
ma bucura foarte mult ca vad atitia pasionati de aceasta marca nationala pentru ca este un brend nationnal si nu este o rusine ca masinile sport de uzina aveau motoare vw 2.0 l 16v turbo exemple de marci cu motoare asimilate sunt multe si nu este o rusine nici pentru marci consacrate
Last edited by Daniel_Toa; 17-06-09 at 10:10.
|
|
|
19-06-09, 00:57
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Asteptam pozele ..... Daca termini masina ar fi interesant sa o vedem la un international de HillClimb......
|
|
|
21-06-09, 19:18
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 329
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
ciuperca gabriel felicitari!!!
spor la munca, foarte interesant proiectul
|
|
|
24-06-09, 13:58
|
#71
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 316
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Quote:
Originally Posted by nelutz69
...... UZINA DACIA .....
Echipa DACIA RACING TEAM pt anul 1997
Nr 4 Puiu Rusu DACIA NOVA H 7 Motor aspirat
Nr 8 Dan Necula DACIA super NOVA H 7 Motor Turbo
Nr 21 Obrejan Viorel DACIA NOVA H 3 Motor aspirat
Nr 17 Gollner Heintz DACIA super NOVA ??? Motor turbo
Nr 18 Diaconu Eduard DACIA LIBERTA H 3 Motor aspirat
|
Din cate stiu eu sNova condusa de Gollner era tot de H7
Uzina ... pacat mare pacat , aveam ingineri care oricand faceau orice bomba . Acum avem roboti si plan de lucru pentru Sandero nu echipe si alte prosti.Si asa am mai distrus ceva , am mai taiat ceva si am dus la fier vechi . Era asa greu sa se pastreze o echipa de uzina fie si sub sigla by renault.
Am si eu 2 filmulete cu Nova (Gugu si Berghea din 97 de la Iasi) .
|
|
|
24-06-09, 14:35
|
#72
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 159
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
frumusetea e discutabila. mie personal imi placeau.Le-am vazut live la Iasi in ..'97. Erau cele mai zgomotoase masini prezente .Probabil sunt(erau) cele mai performante masini Dacia care au circulat vreo data. Oricum felicitari proprietarului , are o masina cu ditamai pedigree-ul. Tare as vrea sa mai vad o "super supernova" din nou in curbe. O bucurie cand vezi ca a ajuns undeva unde e pretuita si respectata cum trebuie.
|
|
|
26-06-09, 19:27
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Quote:
Originally Posted by D R A
Din cate stiu eu sNova condusa de Gollner era tot de H7 .
|
Da, era de Gr "H" si diferenta fata de celelante masini era ca el avea 2 Turbine, era singrul cu Biturbo ..... atunci masina pe care mergea el nu puncta in campionat, nu stiu de ce? ........ in notarile din 1997 nu se specifica daca era de H7... tot ce stiu din auzite doar era ca masina lui mergea doar la cateva etape si era sub teste experimentale, cred ca incercau ceva nou
Oricum masina lui Ciuperca este o piesa rara zic eu, ceva inestimabil... sper sa o faca si sa ne incante cu evolutia ei
|
|
|
27-06-09, 00:59
|
#74
|
Stage 1
Join Date: Dec 2008
Posts: 22
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Da, era de Gr "H" si diferenta fata de celelante masini era ca el avea 2 Turbine, era singrul cu Biturbo ..... atunci masina pe care mergea el nu puncta in campionat, nu stiu de ce? ........ in notarile din 1997 nu se specifica daca era de H7... tot ce stiu din auzite doar era ca masina lui mergea doar la cateva etape si era sub teste experimentale, cred ca incercau ceva nou
Oricum masina lui Ciuperca este o piesa rara zic eu, ceva inestimabil... sper sa o faca si sa ne incante cu evolutia ei
|
baeti ce spuneti daca as face nova asta cu tractiune integrala si cu motor de S1 ca am cam tot ce am nevoe cum ar fi cam ce impact ar avea imaginativa ce sunet ca acum la un motor dinasta lucrez si o sa am tota pregatirea galeri axe bloc cam tot necesaru ar avea un inpact mai bun
|
|
|
27-06-09, 23:16
|
#75
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Dacia Nova Factory car 300 cp
gabi parca ne-ai promis niste poze ...
|
|
|
|
|