Am participat la SM la o cursa pe 200m,dar am avut ceva probleme cu plecarea din cauza slicurilor,un fenomen foarte ciudat,plecam din aprox 7.000 rpm,masina pleca bine,avea aderenta dar in restul cazurilor de 50% sarea de bot ffff urat,astept sa vad pe filmari cum se vede din ext.,sunt tare curios,cel putin in masina era socant... si m-am clasat pe locul 3.
Pe locul 1 fiind colegul de club Ema ( r5 powered by volvo ) iar pe 2 un civic 88-91 de vtm cu b16a1 lsd,soft mugen zicea omu ( tind sa cred ca era un chip de pe ebay cu 15$ ) cutie scurta 160 km/h max @ 9000 rpm,si f usurata.
Cred ca as fi batut civicul daca nu ratam 3-ul (da,din nou ) si masina era in configuratia actuala.
In alta ordine de idei,am trecut de la ultralegerra la ACT Germany
,sunt putin mai grele dar nu mult,au et 25 fata de 35 cat erau oz-urile,si stau exact la linie.
Gumele sunt Marangoni Zeta Linea 195 45 15 fata de 215 45 15 cat aveam inainte ( diferenta de 6 % ).
Am mai scos cat-ul sport si am pus teava de 65 si urmeaza putin modificat traseul de evacuare ( umblu de 5 zile cu galeria si intermediara doar,horror ) in asa fel incat sa nu atinga pe jos si sa arate ok ( e deja a 3-a incercare ).
Iar aseara testand putin masina cu pretenul Corse,am ramas cu shortshifterul in mana dupa ce am schimbat a 3-a... deh,ebay,6 $
Mai sunt ceva piese pe drum,dar nu mai ajung...sper totusi sa ajunga la un moment dat.
O sa fac un photo session dupa ce reconditionez jantele,ca momentan arata bine doar daca sunt ude.