Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 17-08-09, 11:05   #586
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by ZooM-ZooM View Post
arata mi si mie un sistem stand alone la banii astia,bun,ca il iau maine ma jur repet,bun(nu megasquirt ala din sua)
E greu sa gasesti la banii aia intr-adevar dar daca stai cu ochii pe site-urile din afara mai apare cate un S300 de la Hondata apropiat de pretul de mai sus
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 17-08-09, 11:13   #587
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by yulasinio View Post
E greu sa gasesti la banii aia intr-adevar dar daca stai cu ochii pe site-urile din afara mai apare cate un S300 de la Hondata apropiat de pretul de mai sus
stii care e partea proasta cu hondata ? ca stau in romania,si nu am auzit pe nimeni sa se bage la reglaje...am mai intrebat si eu in colo in coace,pe "greii" din bucuresti/ro...si pana acum m am lovit de raspunsuri negative. zicea cioli de cineva in ungaria,care regleaza hondata.... dar cu cat dau pe drum,la ungur si cazare bla bla bla mai bine imi iau haltech direct. e cu dus si intors,dar o scoatem noi la capat pana la urma
__________________
Vand / Schimb Mazda RX7 - Drift Spec/Project
http://mazda.anunturi-auto.4tuning.r...-11584185.html

Garare / parcare moto pe timp de iarna / frig ! pentru detalii click pe linkul de mai jos !

https://forum.4tuning.ro/567-moto/335...bucuresti.html

fuse si se duse... https://forum.4tuning.ro/127-masina-m...6y8-turbo.html
ZooM-ZooM is offline   Reply With Quote
Old 17-08-09, 11:16   #588
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Eu stiu ca nu seteaza nimeni in romania Hondata dar eu raspundeam la intrebarea de mai sus

Ai aflat totusi ce nu a mers bine la masina?
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 17-08-09, 13:07   #589
Gti_Turbo

Stage 5
 
Gti_Turbo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 746
Member of:
[X-Team Racing Club]
[VW]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

nu am vazut personal un astfel de sistem insa fiind fan vw am discutat cu un amic de origine italiana care a fost stabilit in afica de sud si actualmente in romania ! acolo in africa detine un golf 2 gti 16v pe care a avut si turbo si mi-a spus ca are un sistem standalone care acolo costa undeva la 200-300 euro ! este f serios omul si chiar le are cu mecanica etc ! vezi ca ti-am dat pm !
__________________
2013 Audi a3 2.0 16v tdi daily car / renault 5 gt turbo weekend car
Gti_Turbo is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 12:37   #590
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by CT-12-VVV View Post
pacat de atata munca si de fondurile investite ! am vrut sa postez de mult ca nu faci bine ca mergi asa cu ea ! daca tot ai investit asa de multe parale trebuia sa termini cap coada proiectul ! pistoane , biele , si din punctul meu de vedere un sistem standalone ! cu un simplu soft nu cred ca rezolvi ceva ! amestecul de aer combustibil trebuie sa fie optim tot timpul ! din care stiu un astfel de sistem standalone costa undeva la 200-300 euro ... pacat ca e mai greu cu setup-ul aici la noi ! spor la treaba ! chiar sunt curios ce s-a intamplat !?
Tin sa te contrazic ... cu ustensilele corecte poti face un soft cu care masina sa ruleze flawless.
Si sper ca in viitorul apropiat sa reusesc sa si demonstez asta.
Masinile noastre sunt stock cu turbo bolt on.
Nu are sens sa schimbi ecu-ul complet din moment ce in mare parte motorul si anexele lui raman aceleasi... zic eu.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 09:04   #591
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Sper sa nu fie cu suparare ca te intreb dar, de ce nu iti place Megasquirtul?Are atatea functii si se pot regla o gramada de chestii cu ajutorul lui,e mai greu intradevar pana reusesti sa faci setarile ca sa pornesti motorul dar si odata facuta treaba asta si facute setarile cum trebuie nu mai ai nici o problema.Un avantaj pe care il consider eu ca il are este acela ca mai ales daca il reglezi tu,pe viitor poti sa modifici si alte piese ale motorului si apoi poti face reglajele la partea electronica una doua ca sa fie optimizat totul,pe cand cu un chip sau soft rescris...................cred ca e mai greu.Pe langa un stand alone ai avea nevoie si de un kit wide band pt AFR ca sa poti face reglazele cum trebuie.Bafta multa in continuare
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 16:16   #592
Gti_Turbo

Stage 5
 
Gti_Turbo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 746
Member of:
[X-Team Racing Club]
[VW]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

shadowro nu spun ca ai sau nu dreptate ! accept sa ma contrazici pt ca nu sunt experimentat in aceasta discutie insa din micile mele cunostinte la acest model de honda i se schimba chipul fizic ! nu poate fi vorba de soft deoarece din cate stiu eu nu cred ca poate fi resoftata din laptop precum modelele de ultima generatie unde totul se rezuma la a conecta un laptop la mufa ecu a masinii , ci i se schimba chipul cu un altul modificat , adica, desfaci ecu la propriu , scoti cipul vechi si pui altul nou ! iar ca rezultat daca nu ma insel ,obtine doar un surplus de benzina si atata tot ! pe cand la adaptarea de turbo pentru o functionare ireprosabila a motorului asa cum a spus si salfkm ar fi nevoie de un sistem standalone ,care sa fie setat pentru tipul de turbo montat pe masina ! plus ca folosind aceeasi garnitura de chiulasa si chiulasa planata, nu a facut decat sa mareasca compresia motorului in loc sa o scada pentru a face loc amestecului mult mai bogat de aer/combustibil dupa montarea turbo-compresorului ! repet ! nu sustin 100% ceea ce am scris aici insa daca este cineva care se pricepe mult mai bine il rog sa posteze aici pentru ca aceasta honda sa mearga bine ! spor la treaba si asteptam rezultatul ! PS: zoom-consulta Corky Bell !

Last edited by Gti_Turbo; 19-08-09 at 16:19.
Gti_Turbo is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 16:27   #593
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

CT-12-VVV
Cipul ala de care zici tu este de fapt o memorie care trebuie programata adica citita, softul de pe ea downloadat pe un pc unde cu un program adecvat se modifica adresele corespunzatoare avansului,injectiei etc.
Apoi softul rezultat se incarca inapoi pe memorie (aceeasi sau alta noua) si memoria se planteaza pe un soclu inapoi unitatea ECU.
ECU masinii este practic un procesor care stie sa interpreteze acele date si sa faca niste calcule in functie de ce parametri primeste de la senzorii/sondele de pe masina si in functie de ce citeste el din EPROM ( asta e memoria de care vorbeam).
La masinile mai noi aceeasi memorie poate fi scrisa prin intermediul unei mufe (OBD de exemplu) si al unei interfete direct de pe un laptop cu ajutorul unui program.
Practic in final se intampla acelasi lucru , modificarea datelor din EPROM adica a softului.Te poti gandi la softul ala ca la un sistem de operare al masinii.
Problema este ca nu poti sa te intinzi prea mult cu softul asta si nu te poti juca la el asa usor.
Mircea (SX) avea o interfata facuta de el care se conecta direct pe i2c la ECU masinii si isi putea programa live ECU-ul.

Standalone este tot un ECU dar universal si la care ai toate reglajele la indemana.Universal inseamna ca nu mai are limitele unui ECU oem.
Dar poti sa iti strici rapid motorul daca nu stii ce faci in timpul reglajelor.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.

Last edited by bluey; 19-08-09 at 16:31.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 20:57   #594
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

folosind ecu stock si un eprom ( chip ) reinscriptibil am reusit sa fac masina sa functioneze in parametri decenti. din acel soft se pot face foarte multe setari printre care se poate modifica si benzina si avansul care sunt cele mai importante.

Quote:
Originally Posted by CT-12-VVV View Post
shadowro nu spun ca ai sau nu dreptate ! accept sa ma contrazici pt ca nu sunt experimentat in aceasta discutie insa din micile mele cunostinte la acest model de honda i se schimba chipul fizic ! nu poate fi vorba de soft deoarece din cate stiu eu nu cred ca poate fi resoftata din laptop precum modelele de ultima generatie unde totul se rezuma la a conecta un laptop la mufa ecu a masinii , ci i se schimba chipul cu un altul modificat , adica, desfaci ecu la propriu , scoti cipul vechi si pui altul nou ! iar ca rezultat daca nu ma insel ,obtine doar un surplus de benzina si atata tot ! pe cand la adaptarea de turbo pentru o functionare ireprosabila a motorului asa cum a spus si salfkm ar fi nevoie de un sistem standalone ,care sa fie setat pentru tipul de turbo montat pe masina ! plus ca folosind aceeasi garnitura de chiulasa si chiulasa planata, nu a facut decat sa mareasca compresia motorului in loc sa o scada pentru a face loc amestecului mult mai bogat de aer/combustibil dupa montarea turbo-compresorului ! repet ! nu sustin 100% ceea ce am scris aici insa daca este cineva care se pricepe mult mai bine il rog sa posteze aici pentru ca aceasta honda sa mearga bine ! spor la treaba si asteptam rezultatul ! PS: zoom-consulta Corky Bell !
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 21:20   #595
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
folosind ecu stock si un eprom ( chip ) reinscriptibil am reusit sa fac masina sa functioneze in parametri decenti. din acel soft se pot face foarte multe setari printre care se poate modifica si benzina si avansul care sunt cele mai importante.
Dar ala stock nu stie sa faca un control de turbo cu MAP si eventual sa regleze benzina in functie de ce citeste MAP-ul.
Hai ca partea cu controlul o rezolvi cu un bc electronic, dar cu benzina cum faci?
bluey is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 08:00   #596
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Dar ala stock nu stie sa faca un control de turbo cu MAP si eventual sa regleze benzina in functie de ce citeste MAP-ul.
Hai ca partea cu controlul o rezolvi cu un bc electronic, dar cu benzina cum faci?
turbo setezi la o presiune si aia e.
iar maf-ul stie sa citeasca.
multi nu stiu dar maf-ul stock de pe honda .. a mea cel putin .. merge pana la 0.8 peste aspirat.... deci stie ... dar nu stie sa compenseze automat .. asta trebuie sa o faci tu orbeste sau cu un afr daca vrei sa iasa treaba buna.

Last edited by shadowro; 20-08-09 at 08:12.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 08:12   #597
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
turbo setezi la o presiune si aia e.
iar map-ul stie sa citeasca.
multi nu stiu dar map-ul stock de pe honda .. a mea cel putin .. merge pana la 0.8 peste aspirat.... deci stie ... dar nu stie sa compenseze automat .. asta trebuie sa o faci tu orbeste sau cu un afr daca vrei sa iasa treaba buna.
Tu ai doar un MAF pe masina ex-aspiratule
bluey is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 08:13   #598
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Tu ai doar un MAF pe masina ex-aspiratule
stiu bai , e 7 dimineata totusi.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 00:02   #599
CIPIsPEEd18

Stage 2
 
CIPIsPEEd18's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 34
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

urata treaba daca a facut motoru' zbuff, zoom-zoom un far dreapta, o capota de CRX del sol?
CIPIsPEEd18 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 11:11   #600
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default re: '94 - CRX Del Sol EH6 - 1.6 16v (D16y8) - TURBO ON !!!

Quote:
Originally Posted by CIPIsPEEd18 View Post
urata treaba daca a facut motoru' zbuff, zoom-zoom un far dreapta, o capota de CRX del sol?
aici la sectiunea "piese del sol" mia gasesti una alta. capota nu prea,dar faruri sunt
https://forum.4tuning.ro/477-anunturi.../new-post.html
ZooM-ZooM is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -