27-03-07, 03:13
|
#31
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by cls21b_EVO
On-topic: Achim, te ai gandit sa incepi, ca si modificare mare, cu usurarea masinii momentan in loc sa investesti in altceva?
Stiu ca este foarte usoara deja, dar eu zic ca ar fii ceva mult mai ieftin ca un compresor, si totusi cu rezultate clar notabile.
P.S: ce aveai mah cu avensisul ala zilele trecute?
|
foarte buna ideea si sa stii ca am vazut asta deja in UK la un TypeR care era usurat la maxim si avea un autoblocat aftermarket iar 0-60 mph era f bun... numai ca...
cei de la Seibon fac un kit de piese de carbon pt CTR, care include capota, hayon si usi... buuun, numai ca aici vine problema... cam din toate astea castigi zic eu max 30 de kg si te costa vreo 2/3 mii de euro
as mai putea sa incep sa scot bancheta si alte briz brizuri dinauntru dar imi e intr-un fel mila de ea
o alta varianta destul de ieftina ar fi N2O si rezultatele sunt fenomenale. iar dak nu vrei sa optezi pt asta si sa ramai aspirat natural, soft HONDATA K-PRO plus headers plus autoblocant si castigi f mult...
p.s.: cu Avensisul m-am dat crezand ca e un prieten de-al meu si il "alergam" putin... sau nu la asta te refereai?!
|
|
|
27-03-07, 03:17
|
#32
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by budy
dar stii aschim ,am cateva indoieli pt k pe cate site-uri ma uit typeR si-o fura de la GTI ,! adik nush ce sa mai cred
|
ma chiar nu stiu ce sa zic si unde te-ai uitat tu. o fi vba de noul CTR (FN2) care si asta cica e f rau pe circuit...
al meu face 6.6s pana la suta, si cum am spus si mai sus, eu am masurat 6.5 pe G-Tech si pe ceas cu cauciucuri de iarna, iar Golful face 6.9 si respectiv 7.2... ambele cu care m-am dat sunt manuale si din ce stiu eu au o reputatie f buna (ma refer la cei doi soferi)...
cat despre circuite, stiu ca TypeR'ul era destul de f bine cotat...
de asemenea bateam pe vremea cand era stock A4 2.0TFSi Quattro, cu toate ca avea plecarea bomba...
p.s.: legat de noul CTR, in TopGear, atat in numarul de UK cat si cel de RO il "incoroneaza" din nou (dupa EP3, adik al meu) "Queen of hot hatches" (si aici nu se refera neaparat numai la acceleratie si etc)...
|
|
|
27-03-07, 11:52
|
#33
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 133
|
Re: EP3 Civic TypeR
dak ar fii sa faci un clasament .! acum sincer .! dupa tu : intre:
1 . HONDA civic typeR
2 . ford focus ST
3 . opel astra opc
4 . VW MK5 GTI
5 . skoda octavia RS
6 . seat leon cupra r
7 . altele
care ar fii votul tau ?
dar sincer nu ca ai tu typeR sau ca imi place mie GTI sau nush .! vreau parerea ta si a celorlalti dupa topic in privinta votului . ms
__________________
[contact:] www.vorsteiner.com | 800-601-7615
Vorsteiner technik newsletter
|
|
|
27-03-07, 12:01
|
#34
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
pey hai sa o luam asa...
Opel Astra OPC e f tare dar sunt sigur ca din cauza puterii mari nu are plecarea cea mai buna (in teste scoate in jur de 7 s) si am vazut cum se comporta in curbe
Skoda Octavia RS mi se pare o masina prea mare si prea "de familie" ca sa fie considerata sport plus ca Skoda Octavia I mi se pare mai reusita decat II si am auzit ca sta si mai bine pe strada...
Seat Leon CupraR mi se pare in varianta stock f inceata pt caii ei (asta la Leonul vechi) si scumpa, iar la cel nou, interiorul e dezolant... nu as putea opta niciodata pt el...
altele... nu prea pot sa fac un clasament dak nu stiu la care te referi. Audi S3 e f tare da' costa prea mult, Mazda 3 MPS e tare da' consuma o galagie si arata ca dracu', Polo GTi o masinutsa tare draguta da' e prea mica, Mini Cooper S e f rapid da' la fel... extrem de mica si are si o atitudine usor gay, Alfa 147 GTA foarte misto, puternica, dar te rupe consumul (3.2 litrii) si in curbe e moarta si nu prea mai stiu.
Acum sa revin, Ford Focus ST, am mers cu unul, e rapid (dar nu mult mai rapid, sau deloc mai rapid ca CTR'ul), dar totusi e 2.5 si e si turbo... plus 25 cp etc. Potentialul de tuning e mult mai mare dar si consumul e enorm pt cineva care are si drumuri de facut cu ea...
Si acum raman TypeR si GTi... depinde ce spirit ai. Daca esti mai sportiv si iti place ca masina sa fie axata pe asa ceva, clar iei TypeR. Are un plus din punctul asta de vedere, din punctul de vedere al banilor (21.500 CIP si ai totusi cateva dotari care la GTI costa f mult, vezi scaune scoica imbracate in piele intoarsa) si fiind cam singurul aspirat normal si nu cu un litraj de neam prost consumul e mai mult decat decent. Oricum, pt cei care vor multe butoane si "confort" a aparut TypeR'ul nou si GTi'ul e o masina extraordinar de buna, dar pt mine ramane CTR'ul
si apropo... vezi ca exista si un poll pe aici intre CTR'ul EP3, Golf V GTi si CupraR vechi https://forum.4tuning.ro/55-versus-auto/32459-golf-gti-vs-civic-type-vs-leon-cuprar.html
|
|
|
30-03-07, 00:47
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 133
|
Re: EP3 Civic TypeR
achim masina ta o sa fie la tuning days ????????
|
|
|
30-03-07, 00:47
|
#36
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 133
|
Re: EP3 Civic TypeR
ca vreeau sa o studiez mai indeaproape ) dak nu te superi bineinteles
|
|
|
30-03-07, 00:53
|
#37
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
am vrut initial sa o bag in cadrul standului "Dream Squad" dar un f bun prieten de al meu, Tom (STi) a adus-o pe a lui care e tuning fata de a mea si asa ca nu avea nici un sens... in plus de asta nu prea e "tunata" aftermarket a mea si nah...
el are in plus capota si hayon de carbon de la Seibon, catback Invidia si jantele vopsite in doua culori... asa ca o poti studia pe a lui acolo ca tot aia e (doar ca e rosie )
|
|
|
30-03-07, 01:46
|
#38
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 133
|
Re: EP3 Civic TypeR
aha......ok .! oh am vazut zilele astea un covoc typeR rosu marpha .! facut gen SPEEDER ((((capota cu .........fibra de carbon)))))si nu pot sa zic decat un singur lucruuuuuuu:
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.!
|
|
|
30-03-07, 01:46
|
#39
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 133
|
Re: EP3 Civic TypeR
civic* .........scz m-am corectat la timp
|
|
|
30-03-07, 11:29
|
#40
|
Design Team Member
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,689
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Frumoasa masinuta ! Nu am trecut prin forumul Honda dar acum iti spun ca voi trece mai des . E frumoasa din fabrica ...
|
|
|
31-03-07, 07:16
|
#41
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of: [4Tuning International] [Honda] [Toyota]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Apropo de carbonoase...uite un CTR "carbonat" superb...poate iti da idei... chiar daca un astfel de kit de carbon e f scump...momentan masina asta e la vanzare pt pretul unui CTR nou noutz chiar daca e model 2002...deci investitie majora plus ca are alte modificari RED RECARO RACING SEATS, CD PLAYER, APEXI REV/SPEED METER, ALARM & IMMOB, TODA CLUTCH KIT, AFTERMARKET RSR SPORTS EXHAUST, AFTERMARKET SPOON SPORT 4 POT CALIPERS, AFTERMARKET MUGEN TYPE S BRAKE PADS, PROF LOWERED ON 18" WORK EMOTION ALLOYS, WITH AFTERMARKET OHLINS ADJUSTABLE SUSPENSION, STRUT BRACE, AFTERMARKET MUGEN AIRBOX...de mentionat ca toate panourile demontabile ale masinii, asta insemnand totul de la bari si praguri, capota, usi, haion, aripi etc. sunt din carbon...nice
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
|
|
|
31-03-07, 09:39
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 914
Member of: [Moderators] [2 Roti]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by BogdanNZ
Apropo de carbonoase...uite un CTR "carbonat" superb...poate iti da idei... chiar daca un astfel de kit de carbon e f scump...momentan masina asta e la vanzare pt pretul unui CTR nou noutz chiar daca e model 2002...deci investitie majora plus ca are alte modificari RED RECARO RACING SEATS, CD PLAYER, APEXI REV/SPEED METER, ALARM & IMMOB, TODA CLUTCH KIT, AFTERMARKET RSR SPORTS EXHAUST, AFTERMARKET SPOON SPORT 4 POT CALIPERS, AFTERMARKET MUGEN TYPE S BRAKE PADS, PROF LOWERED ON 18" WORK EMOTION ALLOYS, WITH AFTERMARKET OHLINS ADJUSTABLE SUSPENSION, STRUT BRACE, AFTERMARKET MUGEN AIRBOX...de mentionat ca toate panourile demontabile ale masinii, asta insemnand totul de la bari si praguri, capota, usi, haion, aripi etc. sunt din carbon...nice
|
Da super carbonul pe masini si cantareste si mai putzin numai ca in Romania este o problema.. Daca te'a busit unu si iti face praf masina, cat de omologata ar fi ea nu vezi nici un ban de la asigurare.. Cautat tot felul de scuze.. Si atunci il omori pe cel care a intrat in tine, intri cu grenada in sediul firemei de asigurari dupa care te sinucizi..
|
|
|
31-03-07, 15:46
|
#43
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by BogdanNZ
Apropo de carbonoase...uite un CTR "carbonat" superb...poate iti da idei... chiar daca un astfel de kit de carbon e f scump...momentan masina asta e la vanzare pt pretul unui CTR nou noutz chiar daca e model 2002...deci investitie majora plus ca are alte modificari RED RECARO RACING SEATS, CD PLAYER, APEXI REV/SPEED METER, ALARM & IMMOB, TODA CLUTCH KIT, AFTERMARKET RSR SPORTS EXHAUST, AFTERMARKET SPOON SPORT 4 POT CALIPERS, AFTERMARKET MUGEN TYPE S BRAKE PADS, PROF LOWERED ON 18" WORK EMOTION ALLOYS, WITH AFTERMARKET OHLINS ADJUSTABLE SUSPENSION, STRUT BRACE, AFTERMARKET MUGEN AIRBOX...de mentionat ca toate panourile demontabile ale masinii, asta insemnand totul de la bari si praguri, capota, usi, haion, aripi etc. sunt din carbon...nice
|
ma e f ok ceea ce si-a facut el... numai ca pt evacuare eu as fi mers pe alta varianta. mai am doua "probleme" cu ea... nu imi place culoarea si nici body-kit'ul BuddyClub, iar eu dak mi-as fi luat (si visez) la Work Emotion (f f f usoare, iar modelul da f bine pe CTR) le-as fi luat albe cu scris rosu... am acasa o poza cu una asa dar din pakte nu pot sa o pun acum...
|
|
|
31-03-07, 15:47
|
#44
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: EP3 Civic TypeR
Quote:
Originally Posted by budy
aha......ok .! oh am vazut zilele astea un covoc typeR rosu marpha .! facut gen SPEEDER ((((capota cu .........fibra de carbon)))))si nu pot sa zic decat un singur lucruuuuuuu:
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.!
|
eu ti-am spus...
numai ca nu se vrea "gen Speeder"... pt ca la el capota e in intregime "din" carbon si hayonul la fel.. iar kestiile astea l-au costat destul de mult
|
|
|
12-04-07, 15:20
|
#45
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 109
|
Re: EP3 Civic TypeR
ce diferente sunt intre CTR'ul tau si cel 2007? ma intereseaza la performante pe asfalt...au evoluat sau..? scz de off topic
|
|
|
|
|