25-10-11, 15:40
|
#106
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Masina are neaparat nevoie de o evacuare completa. Si ceva serpisori. Asta care o am acum pe masina e ok dar cam atinge in caroserie plus ca are si ceva rugina. Nu are rost sa o modific pe asta. Tre sa fac una noua din inox. Cred ca e ok inoxul. Corect?
|
|
|
26-10-11, 01:34
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by SiCeDaca
Masina are neaparat nevoie de o evacuare completa. Si ceva serpisori. Asta care o am acum pe masina e ok dar cam atinge in caroserie plus ca are si ceva rugina. Nu are rost sa o modific pe asta. Tre sa fac una noua din inox. Cred ca e ok inoxul. Corect?
|
vezi pe ebay.de, am vazut eu ceva linie de grupa N
nu trebuie neaparat inox.
|
|
|
11-12-11, 16:30
|
#108
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by Toyboy
vezi pe ebay.de, am vazut eu ceva linie de grupa N
nu trebuie neaparat inox.
|
Sincer parca nu as vrea de grupa N. As vrea ceva custom. Doar ca pentru asta trebuie sa fiu in tara. Chiar si cu custom am nevoie de serpisori 4-2-1. As vrea si sa trec la un b16 sau b18 sau la un turbo. Inca sunt indecis. Inca fac calcule si mii de ganduri. Problema principala e ca nu sunt in tara si asta ma omoara. Va mai tin la curent.
|
|
|
13-12-11, 13:16
|
#109
|
Stage 3
Join Date: Nov 2010
Posts: 133
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by SiCeDaca
Sincer parca nu as vrea de grupa N. As vrea ceva custom. Doar ca pentru asta trebuie sa fiu in tara. Chiar si cu custom am nevoie de serpisori 4-2-1. As vrea si sa trec la un b16 sau b18 sau la un turbo. Inca sunt indecis. Inca fac calcule si mii de ganduri. Problema principala e ca nu sunt in tara si asta ma omoara. Va mai tin la curent.
|
Hai cu b16-ele
|
|
|
13-12-11, 16:19
|
#110
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
ai alege b16 din toate astea? poate daca e 16b , in rest cred ca e de ales restu :P
|
|
|
13-12-11, 20:03
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of: [VW]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by SiCeDaca
Sincer parca nu as vrea de grupa N. As vrea ceva custom. Doar ca pentru asta trebuie sa fiu in tara. Chiar si cu custom am nevoie de serpisori 4-2-1. As vrea si sa trec la un b16 sau b18 sau la un turbo. Inca sunt indecis. Inca fac calcule si mii de ganduri. Problema principala e ca nu sunt in tara si asta ma omoara. Va mai tin la curent.
|
Tu tot pe a ta o tii, turbo turbo, tind sa cred ca masina asta e blestemata cu boala asta
Gandeste-te de o mie de ori inainte sa iei o decizie, daca intri in hora cu turbo, iti garantez ca de la trei aspecte iti iei adio: consum, fiabilitate si bani in buzunar Mai bine iti cumperi un aspirat smecher si iti vezi de treaba ta
__________________
4MOTION is the real "shit"
Asistenta rutiera non-stop !!!
0747 405 824
|
|
|
13-12-11, 22:11
|
#112
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
dap cam asa e , la partea cu consumu e relativ , cat nu e in presiune adica in general la drumuri in afara bucurestiului isi pastreaza relativ cosumul de fabrica
|
|
|
13-12-11, 22:17
|
#113
|
Stage 3
Join Date: Nov 2010
Posts: 133
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
In nici un caz nimeni nu ar trebui sa se gandeasca la consum cand isi monteaza turbo. Adu tu stii f bine ca are si o alta masina cu care sa circule,deci nu cred ca ar fi asta o mare problema. Oricum,pregateste o surpriza... nimic sigur deocamdata. Va tinem la curent,numai bine
|
|
|
13-12-11, 22:30
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of: [VW]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by quikvtec
dap cam asa e , la partea cu consumu e relativ , cat nu e in presiune adica in general la drumuri in afara bucurestiului isi pastreaza relativ cosumul de fabrica
|
Te contrazic. La un stil de mers cu care in oras aveam consum 9-10, cu turbo aveam minim 13, nu mai vorbesc de reprizele de "blana", cand efectiv vedeai ce fel scade acul la benzina. Iar extraurban sa mergi cu 10, nu cred ca e ok. De fiabilitate ... nu cred ca o sa fii multumit cand o sa mergi 2-3000 km pe an si inca vreo 3-4000 la sufa sau pe platforma, dar e alegerea ta
Claudiu, nu am spus ca nu are alta masina, am spus doar ca nu o sa mai aiba parte de cele trei aspecte mentionate, oricum CRX-ul nu prea e masina de zi cu zi, doar daca esti prea nebun . In plus, acum imi mai aduc aminte de niste contorsionari ale caroseriei pe vremea cand era turbo masina ...
Ps: daca totusi vrei turbo, te pot ajuta cu niste injectoare de 450cc
|
|
|
13-12-11, 23:29
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by adu89
Te contrazic. La un stil de mers cu care in oras aveam consum 9-10, cu turbo aveam minim 13, nu mai vorbesc de reprizele de "blana", cand efectiv vedeai ce fel scade acul la benzina. Iar extraurban sa mergi cu 10, nu cred ca e ok. De fiabilitate ... nu cred ca o sa fii multumit cand o sa mergi 2-3000 km pe an si inca vreo 3-4000 la sufa sau pe platforma, dar e alegerea ta
Claudiu, nu am spus ca nu are alta masina, am spus doar ca nu o sa mai aiba parte de cele trei aspecte mentionate, oricum CRX-ul nu prea e masina de zi cu zi, doar daca esti prea nebun . In plus, acum imi mai aduc aminte de niste contorsionari ale caroseriei pe vremea cand era turbo masina ...
Ps: daca totusi vrei turbo, te pot ajuta cu niste injectoare de 450cc
|
mane, nu toate proiectele turbo sunt la fel, daca unele sunt gen: juma de rezervor pentru o tura si la 5 ture chemi platforma, altele chiar au consum bun si fiabilitate daca sunt facute cum trebuie,.... bani sa fie iar cum la noi lipsesc ......
eu o folosesc zi de zi, trebuie decat sa reglez presiunea in roti si e gata de pista
__________________
Last edited by Toyboy; 13-12-11 at 23:31.
|
|
|
13-12-11, 23:45
|
#116
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
O mare parte din consumul respectiv sta in ce turbo se foloseste si mai ales soft`ul masinii orisicum , crx turbo de zi cu zi nuj daca e o idee asa ok , trebe rigidizata,iar ca orice masina trebe niste frane mai puternice etc... si eu imi doresc turbo dar cred ca din cauza costurilor ( nu neaparat a sistemului turbo in sine) cred ca raman pe aspirat
|
|
|
14-12-11, 00:43
|
#117
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,522
Member of: [Oltcit] [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
mie oltcitul turbo mi-a scos cam 14-15 la suta.... pe vremea asta
si eu is pe carburatie .... si motorul e de 1.3 ....
|
|
|
14-12-11, 00:49
|
#118
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
aveam vecini cu oltcit stoc si consum de 25% , nu o duci rau deloc
|
|
|
14-12-11, 09:47
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
A mea consuma sub 10 ( nu mult , dar clar sub ) in oras si este ca putere mult peste ce avea adu.
Asta scoate la iveala importanta unui soft bine facut.
__________________
Honda
|
|
|
14-12-11, 11:03
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 958
Member of: [VW]
|
re: '89 Honda CRX ED9-(D16Z5) ..by SiCeDaca
Quote:
Originally Posted by shadowro
A mea consuma sub 10 ( nu mult , dar clar sub ) in oras si este ca putere mult peste ce avea adu.
Asta scoate la iveala importanta unui soft bine facut.
|
Ne-am intalnit la Constanta, cand trebuiau sa se tina legalele alea, si mai tii minte ce ai spus de consum? "A consumat 10 afara..." Nu mai zic de replici pe care le dadeai baietilor prin oras cand te rugau sa-i dai o tura
Intreaba-l si pe Stefan cu Del sol-ul ce consum are la masina lui, nu cred ca o sa-ti spuna valori cu mult diferite fata de ce am zis eu.
|
|
|
|
|