26-09-06, 20:05
|
#1
|
Join Date: Sep 2006
Posts: 33
Member of: [4Tuning International]
|
Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
Civic-ul prietenuliui meu:
1995 Civic Coupe SI
MOTOR: 1998 Integra GSR
TURBO: GT40R
27 PSI, 9800rpm redline.
Sambata seara mergem sa-l testam, speram pentrul 10.0-10.5 @ 150mph 1/4 Mile.
|
|
|
27-09-06, 15:12
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
mincatiash.... cita Turbinaaa.... si sa nu mai vorbim de slicurile alea de pe fata. 700 HP pe Dyno e ceva extraodinar.....nu stiu cind imi voi realiza si eu visul asta de a-mi pune B18c pe masina si o turbina omeneasca...
mai multe detalii ai de dat? mai multe poze, ceva. pe mine unu m-ai topit de tot cu pozele astea
__________________
\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
|
|
|
27-09-06, 16:23
|
#3
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
wow , keep people updated with info..
p.s. daca se poate si un film sambata
|
|
|
28-09-06, 07:15
|
#4
|
Join Date: Sep 2006
Posts: 33
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
|
|
|
28-09-06, 07:22
|
#5
|
Join Date: Sep 2006
Posts: 33
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
Si ceva detali despre motor.
1998 GSR Block
Bored to 2.0L, DART Cylinder Sleeves
Manly Connecting Rods
Wiesco Pistons.
Skunk 2, Cams, Valves, cam gears, springs, retainers
Port and Polished head.
1/2" APR Studs
Mugan headgasket
Golden Eagle fuel rail
GT40R Turbo
Edlebrock Intake Manifold
Fullrace Top Mount Turbo Manifold (equal lenght)
Turbosmart 48mm waistegate
Turbosmart BOV
Vibrant Intercooler, 2.5" intercooler piping
Vibrant 4" Exaust
RC 720cc Injectors
Walboro in-tank fuel pump, o sa fie schimbata cu o pompa exterioara (AEM) speram ca sa faca cam 850hp cu noua pompa.
Cam atata imi aduc amite la motor.
|
|
|
28-09-06, 10:28
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
da, da nu are aer conditionat
ce vrei... este o investitie de vreo 15 de dolari aici...
|
|
|
28-09-06, 14:13
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
abia astept si eu filmele si alte poze mai noi
|
|
|
05-10-06, 13:27
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 480
Member of: [No Limits racing team]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
eu am rams blocat cand am vazut ce a scos la dyno ceva exagerat!!! felicitari!!! asteptam filmu
|
|
|
05-10-06, 14:47
|
#9
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
saturday has past , and nothing new yet ?
Last edited by Bogdan_mb; 05-10-06 at 14:52.
|
|
|
05-10-06, 14:51
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of: [Honda]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
da, bravo vine vre-un filmulet ceva? macar niste poze
|
|
|
07-10-06, 09:04
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
beton v-techu dar am o intrebare ce fel de dynop o fost ala ? daca a fost din gama flash dyno atunci cu parere de rau nu prea ai tu 700 dar daca a fost mustang dyno atunci felicitari garettu ala e superb si pe dyno chart se vede cum intra v-techu la 4500 bravos
|
|
|
10-10-06, 02:04
|
#12
|
Join Date: Sep 2006
Posts: 33
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
Quote:
Originally Posted by draculas
beton v-techu dar am o intrebare ce fel de dynop o fost ala ? daca a fost din gama flash dyno atunci cu parere de rau nu prea ai tu 700 dar daca a fost mustang dyno atunci felicitari garettu ala e superb si pe dyno chart se vede cum intra v-techu la 4500 bravos
|
Am fost sambata la Race track. Insafarsit nu a plouat.
Am rupt 2 driveshafts, si a trbuit sa o luam incet de tot la start si sa schimbe cam pe la 8000, macar sa faceum si noi o cursa.
Am incercat sa fac film, dar de fiecare data, masina sa oprit chiar la start.
Pana la urma mergand usurel a scos 12.0@138mph.
Acuma o sa instalam driveshafts stage III, sa vedem cum merge cu alea.
Aici am pus ceva poze de sambata:
http://www.vitalmotion.net/gallery/oct-7-cscs
SI mai multe si aici:
http://forums.vitalmotion.net/showthread.php?t=31411
Va tin la curent daca reusit sam mai mergem saptamana viitoare.
|
|
|
10-10-06, 02:05
|
#13
|
Join Date: Sep 2006
Posts: 33
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
Quote:
Originally Posted by draculas
beton v-techu dar am o intrebare ce fel de dynop o fost ala ? daca a fost din gama flash dyno atunci cu parere de rau nu prea ai tu 700 dar daca a fost mustang dyno atunci felicitari garettu ala e superb si pe dyno chart se vede cum intra v-techu la 4500 bravos
|
Mustang Dyno, nu Dynojet, situ ca Dynojet este "optimistic"
|
|
|
10-10-06, 05:04
|
#14
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
Scuze americanule (ca esti ontario,iowa sau wisconsin,tot american esti) dar n-ai avut decat o camera foto acasa sau ti s-a parut nerelanta o secventza filmata pentru cele 12sec(eu in romania,la saraci,daca as fi mers pe pista,gaseam in 2min la vreun vecin sa imprumut o camera video...bine,numai in cazul in care as fi fost absurd de zgarcit sa nu posed o camera personala de 100$) si in acelasi timp,mult mai relevante pentru performantza motorului ala -niste poze (majoritarea cu exteriorul) ??? Sau poate vei spune acum ca nu te intereseaza daca unu' ca mine te crede or nu si ca nu vrei sa dovedesti nimanui nimic....Pai,dynotestul l-ai pus doar ca sa faci de ras masina?! ...Bine,poate presupunerile mele sunt gresite,iar tu ai argumente solide...pe care eu le astept cu nerabdare
Mult succes,
PS: oricum,masina amicului tau e foarte interesanta,iar el cred ca este chiar pasionat cu adevarat
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
Last edited by lascarica; 10-10-06 at 05:07.
|
|
|
10-10-06, 06:11
|
#15
|
Join Date: Sep 2006
Posts: 33
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Civicul Prietenului Meu (1995 EG Coupe)
Poate nu ai inteles ce am vrut sa zic. Camera mea face si video (low quality), si am incercat sa filmez, dar nu am avut ce.
Uite de exemplu: http://www.vitalmotion.net/upload/cscs/corey1.mpg
(right click Save As)
Nici nu a pornit, si sa si rupt driveshaft.
|
|
|
|
|