04-11-12, 21:58
|
#1
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Ford Sierra 2.0 DOHC
Salut!
Va prezint masina mea , un Ford Sierra din 1992 , 2.0i DOHC benzina 120cp recent achizitonata si inmatriculata . A fost un efort foarte mare pentru mine insa masina se ridica la inaltimea asteptarilor si dorintelor mele , acest lucru face sa fie uitata partea mai grea ce a trecut .Urmeaza ca eu sa am grija de ea pentru mult timp de acum inainte .
Dotari:
-scaune recaro
-geamuri electrice fata
-volan reglabil
-trapa
-servodirectie
-amortizoare fata reglabile pe duritate
-cutie de viteze in 5 trepte
-jenti cu cauciucuri de vara pe 17''
-pachet RS bara fata bara spate praguri si eleron
-filtru de aer sport
-inchidere centralizata
Lista ramane deschisa pentru imbunatatiri si modificari
Lista de probleme :
-putina rugina la aripi
-urme pe plafon de la grindina
-vopseaua in partea din fata atinsa de pietre
Foarte multe idei care cu timpul se vor materializa sper eu.
Last edited by NWZeu; 05-11-12 at 12:52.
|
|
|
04-11-12, 23:37
|
#2
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Rezolva rugina de la aripi, pana nu vine iarna.
|
|
|
04-11-12, 23:44
|
#3
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Rugina nu am cum sa o rezolv pana la iarna decat sa ii dau cu ruginol. O sa stea in garaj iar daca se face mai rau se rezolva la primavara frumos ca la carte.
|
|
|
05-11-12, 01:58
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of: [FORD] [VW] [BMW]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Ce superbitate de masina sunt absolut indragostit de Sierra!!!
Foarte frumos ce ai tu acolo, kitt RS, un motor foarte ok, imi place tare masina ta!
Bafta multa cu ea si rezolva rugina cum zicea si colegu.
PS. O lista cu ce urmeaza ti-ai facut macar asa in cap?
|
|
|
05-11-12, 19:52
|
#5
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Multumesc mult . Lista este bine conturata in mintea mea , deja am facut multe lucruri fata de cum era cand am luat-o : schimbat ulei si filtru de ulei (presupun ca uleiul care mai era cat sa fie pe varful jojei era cel pus in 92 ) acum uleiul nici nu se cunoaste pe joja cat de curat este... am cumparat baterie nou nouta (cu cea veche ma facusem deja de ras) i-am montat boxele pe fata si casetofonul , am lipit martorul de la baterie (deasupra ceasului de timp), reparat ceasul de pe bord...am montat filtru de aer sport cu modificarea recuperatorului de gaze ... curatat admisia , am curatat de rugina discurile si capacele de la sabotii de pe spate .Pe spate erau ,dupa parerea mea , prea ruginite asa ca le-am vopsit. Spalat si curatat in rest.
Masina a avut o problema dupa ce am adus-o in Bucuresti . Cum acceleram motorul se oprea sau nu statea la relanti ,depinde cat de mult acceleram , insa am rezolvat si aceasta problema .
Imi doresc sa vina pe ea asa : rezolvarea problemei rugina + vopsea , diferential lsd de ford sierra 4x4 (am inteles ca acele diferentiale sunt lsd) o aranjare a jentilor pe 17'' cand o sa le pun pe masina , faruri cu HID (high intense discharge) , folie geamuri , un sistem audio mai bunicel , iar mai tarziu sper eu un compresor ... evacuare marita ,cat sa ajunga un cosworth stcok ,desi motorul merge absolut superb. Alte idei pe parcurs ...
|
|
|
05-11-12, 20:19
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of: [FORD] [VW] [BMW]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Quote:
Originally Posted by 218WTS
Multumesc mult . Lista este bine conturata in mintea mea , deja am facut multe lucruri fata de cum era cand am luat-o : schimbat ulei si filtru de ulei (presupun ca uleiul care mai era cat sa fie pe varful jojei era cel pus in 92 ) acum uleiul nici nu se cunoaste pe joja cat de curat este... am cumparat baterie nou nouta (cu cea veche ma facusem deja de ras) i-am montat boxele pe fata si casetofonul , am lipit martorul de la baterie (deasupra ceasului de timp), reparat ceasul de pe bord...am montat filtru de aer sport cu modificarea recuperatorului de gaze ... curatat admisia , am curatat de rugina discurile si capacele de la sabotii de pe spate .Pe spate erau ,dupa parerea mea , prea ruginite asa ca le-am vopsit. Spalat si curatat in rest.
Masina a avut o problema dupa ce am adus-o in Bucuresti . Cum acceleram motorul se oprea sau nu statea la relanti ,depinde cat de mult acceleram , insa am rezolvat si aceasta problema .
Imi doresc sa vina pe ea asa : rezolvarea problemei rugina + vopsea , diferential lsd de ford sierra 4x4 (am inteles ca acele diferentiale sunt lsd) o aranjare a jentilor pe 17'' cand o sa le pun pe masina , faruri cu HID (high intense discharge) , folie geamuri , un sistem audio mai bunicel , iar mai tarziu sper eu un compresor ... evacuare marita ,cat sa ajunga un cosworth stcok ,desi motorul merge absolut superb. Alte idei pe parcurs ...
|
parerea mea mai bine mergi pe turbo decat compresor, cred si sunt sigur ca ai vizionat destule video-uri pe youtube cu sierra turbo si banuiesc ca destul de multe forum-uri axate doar pe ford - daca nu te invit sa urmaresti forum-uri din UK acolo chiar ai ce invata la capitolul Ford, la noi prea putina lume pasionata de Ford-uri mai vechi!
Eu iti doresc tot binele si spor la treaba , am sa urmaresc cu interes thread-ul tau (m-am si abonat deja la thread).
Te salut
|
|
|
05-11-12, 21:23
|
#7
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Salut stii la ce ma gandeam cand am spus ca pun compresor ? ma gandeam ca un motor modificat ptr a fi turbo are nevoie de interne forjate plus restul de ecu s.a. care ar ridica costul , dar si greutatea operatiei.
Din cate am inteles pistoanele , bielele... de pe modelul 2.0 cosworth nu merg montate pe 2.0 dohc . Ar fi fost foarte simplu de montat turbo cu internele unui cosworth...(daca gresesc cu ceva astept sa ma certati )
Acest motor este 2.0 dohc 8 valve iar bujiile sunt amplasate in lateral .(Ford Sierra 2.0 dohc 16 valve nu cred ca exista in afara de cel cosworth)
O sa ma documentez si o sa ma "incarc" cu idei din UK dar si din alte parti
Stiu foarte bine ca turbo ar fi mult mai potrivit ptr ea decat compresor.
La urma urmei am timp destul sa ma gandesc cum fac ,deoarece nu o sa montez nimic in viitorul apropiat (sper sa fac asta prin toamna lui 2013)
Sper sa nu va dezamagesc pana atunci
|
|
|
06-11-12, 00:29
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of: [FORD] [VW] [BMW]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Quote:
Originally Posted by 218WTS
Salut stii la ce ma gandeam cand am spus ca pun compresor ? ma gandeam ca un motor modificat ptr a fi turbo are nevoie de interne forjate plus restul de ecu s.a. care ar ridica costul , dar si greutatea operatiei.
Din cate am inteles pistoanele , bielele... de pe modelul 2.0 cosworth nu merg montate pe 2.0 dohc . Ar fi fost foarte simplu de montat turbo cu internele unui cosworth...(daca gresesc cu ceva astept sa ma certati )
Acest motor este 2.0 dohc 8 valve iar bujiile sunt amplasate in lateral .(Ford Sierra 2.0 dohc 16 valve nu cred ca exista in afara de cel cosworth)
O sa ma documentez si o sa ma "incarc" cu idei din UK dar si din alte parti
Stiu foarte bine ca turbo ar fi mult mai potrivit ptr ea decat compresor.
La urma urmei am timp destul sa ma gandesc cum fac ,deoarece nu o sa montez nimic in viitorul apropiat (sper sa fac asta prin toamna lui 2013)
Sper sa nu va dezamagesc pana atunci
|
Sincer din poza ce o vad eu cu motorul eu vad 2 axe cu came! deci 16v pe langa faptul ca DOHC inseamna 2 axe cu came daca era OHC era 8 valve!
|
|
|
06-11-12, 00:43
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Cāte amintiri īmi trezeşte maşina asta. Succes cu ea.
|
|
|
06-11-12, 08:29
|
#10
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Motorul este DOHC 2.0 2 axe cu came dar 8 valve, ai incredere in ce iti zic , asa este motorul asta.
Multumesc turb0 , sper ca erau amintiri foarte frumoase.
|
|
|
06-11-12, 22:26
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Quote:
Originally Posted by 218WTS
.............
Acest motor este 2.0 dohc 8 valve iar bujiile sunt amplasate in lateral .(Ford Sierra 2.0 dohc 16 valve nu cred ca exista in afara de cel cosworth)
..............
|
Ba da, exista si DOHC 2.0, 16v are 150cp si s-a montat pe Escort RS 2000, din 1991 pana in 1996.
Motor 2.0 DOHC 8v am si eu pe un Capri mk3 si sunt foaaarte multumit de ce poate
Sierra dohc 2,0 fabricate din 1989 pana in 1991 erau de 125 cp pt ca nu aveau catalizator.
Am vrut si eu sa-i pun turbo, am cautat informatii pe net, am aflat ceva de o firma englezeasca care modifica Sierre prin anii '90, dar n-am reusit sa aflu detalii. Vezi mai jos ce reusea o Sierra 2,0 dohc 4x4 modificata de aia
Desi in urma modificarilor avea doar 205 cp era mai rapida decat Sierra Cosworth de 220cp, ba mai mult, le dadea 'flit' si unor Sierre V6, modificate tot de ei, cu mai multi cai, mai mult cuplu si cu cilindree mai mare:
http://www.fordpower.org.uk/nik/tech.html
In ultimul tabel se poate vedea ce performante obtinea Sierra 2,0 dohc 8v cu sistem turbo Oselli Graduate 2,0:
-0-60 mph (0-100 km/h)=6,1 s.
-0-100 mph (0-160 km/h)=14,7 s.
Ce zici, ti-ar place asa ceva ?
|
|
|
07-11-12, 19:03
|
#12
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Ar fi frumos . Momentan ramane aspirat sa ma bucur de el ptr ca merge foarte bine
|
|
|
07-11-12, 19:30
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Oct 2012
Posts: 92
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Amintiri placute cu Sierra.Am avut in 1990 Sierra 2.8 XR 4X4,Sierra 2.0 L si Sierra din 94 ultimul an motor 2000 CLX.Confort ca in Sierra nu am vazut la alta masina si acum am 3 Mercedes si parca tot Sierra e viata mea.Multi km fara probleme.Imi place mult de tot!
|
|
|
07-11-12, 19:32
|
#14
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Multumesc !
|
|
|
18-11-12, 21:29
|
#15
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2012
Posts: 329
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC
Winter mode si o modificare la grila
|
|
|
|
|