14-09-10, 02:39
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Ford Fiesta Rs1800
Salut tuturor,tocmai am achizitionat o masina de o saptamana si vroiam sa o prezint pentru ca e ceva mai rar si deosebit  Ford Fiesta Rs1800 sau xr2i ,motor de 1,8 16v de 131 cp (model foarte rar). Momentan are jante schimbate,folie Lumar,toba cap-coada( catalizator scos) Borla, arcuri sport H/R, filtru aer KN ,xenon si muzica destul de buna ( boxe focal cu filtru de sunet pe fiecare boxa si tweeter si cd player sony).Urmeaza sper cat de curand niste axe sport,un soft care sa le ajute,diferential blocabil,bara torsiune ,bujii Ngk Iridium ,fise Magnecore si poate niste serpisori...astept idei si pareri...
|
|
|
14-09-10, 11:17
|
#2
|
 Stage 4
Join Date: Nov 2009
Posts: 289
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
|
|
|
14-09-10, 14:22
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
arata chiar foarte bine  presupun ca trage bine cu motoru ala. S-o stapanesti sanatos!
|
|
|
14-09-10, 16:25
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente,masina nu a mai fost prezentata pe forum de alt user? Am avut si eu un Ford Escort ,eu zic sa nu te arunci din prima la putere,incearca niste bucsi powerflex daca ai bani si investeste banii in frane,eu asta am vazut slab la fordurile mai vechi,in rest daca mergi pe injectie,incearca niste serpisori de Escort RS,axele o sa te duca mult la bani...,iar admisia,se incaleste cam tare fiind si peste motor si fiind si din metal,sa iei si asta in considerare sa o schimbi...
|
|
|
14-09-10, 18:34
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Aceeasi o intrebare o aveam si eu ...... nu cumva a fost a cuiva din Slobozia, ca mi se pare cunoscuta masina .....
|
|
|
14-09-10, 22:39
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Escort Mk1 si MK2 si asta sunt ceve mai frumoase.
Cat ai dat pe masina ?
|
|
|
15-09-10, 01:12
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Salut si multumesc tuturor  Ca raspunsuri,da,masina e din Slobozia si ramane aici,am luat-o de la un prieten ...referitor la frane momentan schimbat are discuri brembo (am uitat modelul,insa oricum,striate si ventilate),admisia e imbracata in material ignifug special tocmai din cauza ca se incalezeste destul de tare,iar pretul...bun  eu unul sunt multumit.
dati-mi si mie idei ,ce piese sa iau,de unde,ce merge mai bine .nu vreau in exterior sa ii fac nimic,poate doar niste jante mai mari,in rest,totul de mecanica.Lsd vreau,axe,serpi...daca stie vreunul sau a trecut deja printr-un motor ca asta,i-as multumi pentru ajutor
|
|
|
15-09-10, 15:50
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
cred ca Tekno poate sa iti cel mai bun raspuns
|
|
|
15-09-10, 18:44
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
|
|
|
16-09-10, 01:59
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by rzn_vl
|
Nu stiam de motoru ala,ce putere are?
|
|
|
17-09-10, 02:11
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by vlad_strumph
Nu stiam de motoru ala,ce putere are?
|
pai nu e motorizare de fiesta...e pus de mine..e de mondeo 2.0 benzina 136CP.
|
|
|
27-09-10, 00:50
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Aveti idee de unde pot luat kit de axe cu came si serpisori,la un pret bun ? am gasit cateva siteuri in Anglia dar ma costa prea mult cu tva si transport .
|
|
|
27-09-10, 01:12
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
serpi sunt la anunturi ,are tekno cu 100 de euro ,axele mare minune sa gasesti prin Ro,serpi ii poti face si tu,gen iei unii de Opel SFI 2.0 16v de exemplu si ii adaptezi...
aici https://forum.4tuning.ro/502-anunturi...2-1-zetec.html
sau aici https://forum.4tuning.ro/500-anunturi...e-180-lei.html
sau aici https://forum.4tuning.ro/500-anunturi...au-racing.html
Daca vrei mai multa putere gandestete si la modificarea chiuloasei puls a admisei,poti modifica clapeta de acceleratie in diametrul,eu am avut un 1.6 16v si am pus de clapeta de 2.0 16v...dar la tine parca stiu ca sunt identice deci nu poti pune una mai mare decat sa o modifici...in plus poti renunta la injectie si pune carbs de moto 
PS:usureaza si masina la maxim...
Last edited by GTXR; 27-09-10 at 01:17.
|
|
|
27-09-10, 22:34
|
#14
|
Midnight Racers Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of: [Midnight Racers] [FORD] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [RENAULT]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Cauta debitmetru de 2.0 16v de 136cai , clapeta de acceleratie (same) serpii lui tekno cutie de 1.3 injectoare de scorpio model america(voi reveni si cu motorizarea ca nu mai stiu exact) sau POWER BOOST VALVE si maresti presiunea,soft de la cluj (iti voi da nr de tel maine) volanta usurata axe dr schrick sau catcams compresie la motor,standalone si carbs...cam atat poti face  ...eu recomand sa nu te apuci sa investesti in acel motor ca nu obtii cine stie ce performante , recomand sa cauti chiuloasa + instalatie electrica de 1.6 turbo si sa il faci ZVH turbo...rezista la aprox 220cai pistoanele lui poate chiar mai mult...gandeste-te ca numai axele la 16v asta te costa 30mil , soft vreo 500e , si nu obtii mare lucru...viitorul e turbo,asa ca gandeste-te bine 
...si vb lui GTXR usureaz-o la maxim...eu dupa ce am scos cam tot din ea era alta masina...
__________________
"There is no replacement for displacement"
|Fiesta RS TURBO|by AS Tuning 
Renault Clio Sport 172 Under construction
VAND JANTE PT FORD( 4X108 ) AZEV A
Last edited by s3by; 27-09-10 at 22:45.
|
|
|
28-09-10, 02:10
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Oct 2009
Posts: 166
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
debitmetru de 2.0 si clapeta de 2.0 sunt identice cu ce ai tu, la fel si axele. un rand de axe aftermarket gasesti cel mai lesne la 300 gbp de la newman cams sau reprofilate din uk de la autsprint la vreo 150 gbp + transport la ambele variante. eu unu sunt de parere ca ZVH implica prea multe adaptari/costuri pentru castigul oferit, pe langa asta nu gasesti motoare de rsturbo de dezmembrat pe toate gardurile, tot la fel de bine poti sa treci pe turbo si cu chiulasa de zetec, bineinteles trebuie decomprimat. daca vrei sa ramai N/A, clapete individuale de moto, desigur aici intrevine treaba cu debitmetrul da' se poate monta si cu el, pui airbox peste clapete si debitmetru dupa airbox, automat intra o resoftare, galerie evacuare, volanta de CVH EFI e cea mai usoara volanta de 220mm care potriveste pe Zetec. sau tot pe N/A varianta care am folosit-o eu 4 carburatoare/aprindere electronica/galerie 4-2-1/chiulasa putin lucrata si am ajuns la 160 CP.
PS
La evacuare de pe SFI nu poti folosi decat tevile primare, secundarele nu au un "traseu" care merge pe unde trebuie pe sub baia de Zetec.
__________________
ca raspuns la Basarabia pamant romanesc: TRANSILVANIA LIBERA!
poporul roman = 90% c*cat, dar si c*catul cuiva e aurul altuia...
Last edited by team namo; 28-09-10 at 02:23.
|
|
|
|
|