Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Masina mea Ford (https://forum.4tuning.ro/121-masina-mea-ford.html)
-   -   Ford Fiesta Rs1800 (https://forum.4tuning.ro/121-masina-mea-ford/208844-ford-fiesta-rs1800.html)

vlad_strumph 14-09-10 01:39

Ford Fiesta Rs1800
 
6 Attachment(s)
Salut tuturor,tocmai am achizitionat o masina de o saptamana si vroiam sa o prezint pentru ca e ceva mai rar si deosebit :) Ford Fiesta Rs1800 sau xr2i ,motor de 1,8 16v de 131 cp (model foarte rar). Momentan are jante schimbate,folie Lumar,toba cap-coada( catalizator scos) Borla, arcuri sport H/R, filtru aer KN ,xenon si muzica destul de buna ( boxe focal cu filtru de sunet pe fiecare boxa si tweeter si cd player sony).Urmeaza sper cat de curand niste axe sport,un soft care sa le ajute,diferential blocabil,bara torsiune ,bujii Ngk Iridium ,fise Magnecore si poate niste serpisori...astept idei si pareri...

mojoOOo 14-09-10 10:17

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

NightClubRacer 14-09-10 13:22

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
arata chiar foarte bine :D presupun ca trage bine cu motoru ala. S-o stapanesti sanatos!

GTXR 14-09-10 15:25

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente,masina nu a mai fost prezentata pe forum de alt user? Am avut si eu un Ford Escort ,eu zic sa nu te arunci din prima la putere,incearca niste bucsi powerflex daca ai bani si investeste banii in frane,eu asta am vazut slab la fordurile mai vechi,in rest daca mergi pe injectie,incearca niste serpisori de Escort RS,axele o sa te duca mult la bani...,iar admisia,se incaleste cam tare fiind si peste motor si fiind si din metal,sa iei si asta in considerare sa o schimbi...

NWZeu 14-09-10 17:34

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Aceeasi o intrebare o aveam si eu ...... nu cumva a fost a cuiva din Slobozia, ca mi se pare cunoscuta masina .....

bil1706 14-09-10 21:39

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Escort Mk1 si MK2 si asta sunt ceve mai frumoase.
Cat ai dat pe masina ?

vlad_strumph 15-09-10 00:12

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Salut si multumesc tuturor :) Ca raspunsuri,da,masina e din Slobozia si ramane aici,am luat-o de la un prieten ...referitor la frane momentan schimbat are discuri brembo (am uitat modelul,insa oricum,striate si ventilate),admisia e imbracata in material ignifug special tocmai din cauza ca se incalezeste destul de tare,iar pretul...bun:) eu unul sunt multumit.
dati-mi si mie idei ,ce piese sa iau,de unde,ce merge mai bine .nu vreau in exterior sa ii fac nimic,poate doar niste jante mai mari,in rest,totul de mecanica.Lsd vreau,axe,serpi...daca stie vreunul sau a trecut deja printr-un motor ca asta,i-as multumi pentru ajutor:)

GTXR 15-09-10 14:50

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
cred ca Tekno poate sa iti cel mai bun raspuns :D

rzn_vl 15-09-10 17:44

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
1 Attachment(s)
sa ai mult noroc cu noua ta masinuta:D:D:D zici ca e sorusa lu a mea ;;) doar ca a mea nu are kit de RS,dar are motor de 2.0i :D

vlad_strumph 16-09-10 00:59

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Quote:

Originally Posted by rzn_vl (Post 3660243)
sa ai mult noroc cu noua ta masinuta:D:D:D zici ca e sorusa lu a mea ;;) doar ca a mea nu are kit de RS,dar are motor de 2.0i :D

Nu stiam de motoru ala,ce putere are?

rzn_vl 17-09-10 01:11

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Quote:

Originally Posted by vlad_strumph (Post 3661186)
Nu stiam de motoru ala,ce putere are?

pai nu e motorizare de fiesta...e pus de mine..e de mondeo 2.0 benzina 136CP.

vlad_strumph 26-09-10 23:50

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Aveti idee de unde pot luat kit de axe cu came si serpisori,la un pret bun ? am gasit cateva siteuri in Anglia dar ma costa prea mult cu tva si transport .

GTXR 27-09-10 00:12

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
serpi sunt la anunturi ,are tekno cu 100 de euro ,axele mare minune sa gasesti prin Ro,serpi ii poti face si tu,gen iei unii de Opel SFI 2.0 16v de exemplu si ii adaptezi...

aici https://forum.4tuning.ro/502-anunturi...2-1-zetec.html
sau aici https://forum.4tuning.ro/500-anunturi...e-180-lei.html
sau aici https://forum.4tuning.ro/500-anunturi...au-racing.html

Daca vrei mai multa putere gandestete si la modificarea chiuloasei puls a admisei,poti modifica clapeta de acceleratie in diametrul,eu am avut un 1.6 16v si am pus de clapeta de 2.0 16v...dar la tine parca stiu ca sunt identice deci nu poti pune una mai mare decat sa o modifici...in plus poti renunta la injectie si pune carbs de moto :D
PS:usureaza si masina la maxim...

s3by 27-09-10 21:34

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
Cauta debitmetru de 2.0 16v de 136cai , clapeta de acceleratie (same) serpii lui tekno cutie de 1.3 injectoare de scorpio model america(voi reveni si cu motorizarea ca nu mai stiu exact) sau POWER BOOST VALVE si maresti presiunea,soft de la cluj (iti voi da nr de tel maine) volanta usurata axe dr schrick sau catcams compresie la motor,standalone si carbs...cam atat poti face :) ...eu recomand sa nu te apuci sa investesti in acel motor ca nu obtii cine stie ce performante , recomand sa cauti chiuloasa + instalatie electrica de 1.6 turbo si sa il faci ZVH turbo...rezista la aprox 220cai pistoanele lui poate chiar mai mult...gandeste-te ca numai axele la 16v asta te costa 30mil , soft vreo 500e , si nu obtii mare lucru...viitorul e turbo,asa ca gandeste-te bine :)
...si vb lui GTXR usureaz-o la maxim...eu dupa ce am scos cam tot din ea era alta masina...

team namo 28-09-10 01:10

Re: Ford Fiesta Rs1800
 
debitmetru de 2.0 si clapeta de 2.0 sunt identice cu ce ai tu, la fel si axele. un rand de axe aftermarket gasesti cel mai lesne la 300 gbp de la newman cams sau reprofilate din uk de la autsprint la vreo 150 gbp + transport la ambele variante. eu unu sunt de parere ca ZVH implica prea multe adaptari/costuri pentru castigul oferit, pe langa asta nu gasesti motoare de rsturbo de dezmembrat pe toate gardurile, tot la fel de bine poti sa treci pe turbo si cu chiulasa de zetec, bineinteles trebuie decomprimat. daca vrei sa ramai N/A, clapete individuale de moto, desigur aici intrevine treaba cu debitmetrul da' se poate monta si cu el, pui airbox peste clapete si debitmetru dupa airbox, automat intra o resoftare, galerie evacuare, volanta de CVH EFI e cea mai usoara volanta de 220mm care potriveste pe Zetec. sau tot pe N/A varianta care am folosit-o eu 4 carburatoare/aprindere electronica/galerie 4-2-1/chiulasa putin lucrata si am ajuns la 160 CP.

PS
La evacuare de pe SFI nu poti folosi decat tevile primare, secundarele nu au un "traseu" care merge pe unde trebuie pe sub baia de Zetec.


All times are GMT +2. The time now is 17:08.

- Copyright 2024 4Tuning