01-10-08, 10:12
|
#331
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Quote:
Originally Posted by 76BPR
pun 1,8 turbo 20v de pasat sau golf 4 sau octavia sau tt sau seat intelegi.
e acelasi motor decat difera la cod dar toate au 150 cp
|
permite=-mi sa te corectez putin, la baza e acelasi motor...dar de la cel de 150 la cel de 225 (TT nu e decat de 180 si 225) sunt cateva diferente...turbo (unu are k03, altu k04), injectoare, intercoolere...
oricum eu iti urez bafta si sunt tare curios ce iese, ca proiectul pare ambitios.
ce am vazut prin germania, asemenea proiecte ...fug ff bine
GTO, si tie bafta
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
01-10-08, 11:49
|
#332
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
permite=-mi sa te corectez putin, la baza e acelasi motor...dar de la cel de 150 la cel de 225 (TT nu e decat de 180 si 225) sunt cateva diferente...turbo (unu are k03, altu k04), injectoare, intercoolere...
|
Permite-mi si mie sa te corectez putin mai mult .. Audi TT cod motor AUM are 150 cp , iar in cazul in care nu stii mai sunt inca trei modele de TT cu motor de 1,8T, cod BVP de 163 cp, cod motor BVR de 190 cp, cod motor BFV de 240 cp ..
Scuze de offtopic BPR-ule.. poate pana iti schimbi motorul apucam sa ne incercam si noi
Last edited by Rebel_Boy; 01-10-08 at 11:53.
|
|
|
01-10-08, 15:23
|
#333
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
BPR-ule vezi ca ala turbo haleste mai mult. Eu zic sa te mai gandesti !
|
|
|
01-10-08, 19:32
|
#334
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 748
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Quote:
Originally Posted by mad max
BPR-ule vezi ca ala turbo haleste mai mult. Eu zic sa te mai gandesti !
|
ce vrei frate o sai pun gaz nu?
ce dracu ma costa peste 4000 si tu crezi ca mai ma gandesc la consum?
asta e dar nu cred ca va consuma mai mult de 18.
|
|
|
02-10-08, 01:14
|
#335
|
Fanatik MotorSport Member
Stage 1
Join Date: Oct 2008
Posts: 12
Member of: [Fanatik MotorSport]
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
spor la treaba bpr-ule hai ca legenda nu moare asa deodata
|
|
|
02-10-08, 09:50
|
#336
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Ia-ti ba sandero ))))))))))
|
|
|
02-10-08, 18:16
|
#337
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 110
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Quote:
Originally Posted by 76BPR
ce vrei frate o sai pun gaz nu?
ce dracu ma costa peste 4000 si tu crezi ca mai ma gandesc la consum?
asta e dar nu cred ca va consuma mai mult de 18.
|
Eu zic sa te mai gandesti inainte sa dai 4000 de euro pe un 1.8T.
Eu ... as alege mai mult un 2.8 Vr6 Turbo ...
Si sa si argumentez... Din cate stiu eu un 1.8T se poate duce cel mai mult 320 de cai.Iar un VR6 se poate duce si mai mult.
Asta daca e cum spui , nu te intereseaza consumul.
__________________
1.8 8v.. cuz 16v is for pussies!
|
|
|
02-10-08, 18:34
|
#338
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,751
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
si crezi ca iti ajung 4000euro sa faci un VR6 turbo? nu cred
|
|
|
02-10-08, 18:36
|
#339
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Quote:
Originally Posted by ~Neo~
Eu zic sa te mai gandesti inainte sa dai 4000 de euro pe un 1.8T.
Eu ... as alege mai mult un 2.8 Vr6 Turbo ...
Si sa si argumentez... Din cate stiu eu un 1.8T se poate duce cel mai mult 320 de cai.Iar un VR6 se poate duce si mai mult.
Asta daca e cum spui , nu te intereseaza consumul.
|
Daca stii ce sa-i faci duci si un 1,8T in 500 cp ... pe cand la VR6 pt a tine presiune mare in turbina trebuiesc schimbate internele, alti bani alta distractie ...
|
|
|
02-10-08, 18:42
|
#340
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 110
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Quote:
Originally Posted by maibunu
si crezi ca iti ajung 4000euro sa faci un VR6 turbo? nu cred
|
1600 euro costa kit-ul de turbo pt vr6.
@Rebel_boy - Ai dreptate.. dar eu totusi , cred ca un vr6 poate mai mult decat un 1.8T.
|
|
|
02-10-08, 19:01
|
#341
|
Stage 1
Join Date: Jul 2005
Posts: 19
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Nu mai visati la kituri turbo la 1600 de euro, oameni buni!
1600 de euro sunt numai pistoanele! O turbina sanatoasa (nu chinezarie din kiturile respective) costa peste 1000 euro, sa nu mai vb de restu...
Ce se vinde pe ebay si chiar si p-aici la 1600- 1300 euro, adica "turbo kiturile cu turbina, traseu, intercooler si alte maruntisuri" sunt niste tzepe obosite. Un kit serios turbo cu toate aditionalele duce peste 5000 euro lejer. Sa nu mai vb ca poate vrei dup-aia (si ar fi bine) si un sistem complet de management injectie (inca 1500 euro)
Last edited by AlexDub; 02-10-08 at 19:47.
|
|
|
02-10-08, 19:36
|
#342
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,751
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
un vibrochen usurat, un set de pistoane si biele Wossner forged bolturi arp m-au costat 3000euro si este vorba de un G60 care are doar 4 pistoane la VR6 ar cam trebui sa inmultesti cu 2, asa ca VR6 turbo cu 1600euro
__________________
http://www.corradodatabase.com/index...orrado&id=3902
Corrado G60 1,8 8Volti GPL
tuning: toba sport, cip sport, filtru sport de carbon-16 si butelie de GPL sport
se mai adauga axa cu scame sport Shrek, cuzineti tunig, rulmenti sport, stut bypass la invervier de la Horhe, plus multe alte tuninguri dar care nu le mai tin minte
|
|
|
02-10-08, 20:09
|
#343
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 110
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
Quote:
Originally Posted by maibunu
un vibrochen usurat, un set de pistoane si biele Wossner forged bolturi arp m-au costat 3000euro si este vorba de un G60 care are doar 4 pistoane la VR6 ar cam trebui sa inmultesti cu 2, asa ca VR6 turbo cu 1600euro
|
Nu inteleg de ce sa razi.Era doar o idee pt BPR.Eu il vad pasionat de masina asta.Si sub nici o forma nu era un sfat rau pt el.
Preturile astea nu stiu exact de unde le scoateti , dar daca vreti sa faceti economie de bani , merita sa faceti un drum pana in Ungaria.Unde tuning-ul e mai ieftin.
|
|
|
02-10-08, 20:59
|
#344
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,751
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
piesele de calitate costa bani seriosi indiferent de unde le iei si nu cred ca BPRul va face compromisuri ieftine avand in vedere cati bani am bagat in KR.
Cat despre piese cele mai "ieftine" le iei din state si nu de pe Ebay.
|
|
|
02-10-08, 21:08
|
#345
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,749
|
Re: Golf 2 - B 76 BPR
=off topic= un kit turbo pt vr6 este undeva la 3000 de usd (facut de bbm care cu asta se ocupa)
si la suma de mai sus mai adauga si intercoolerul, tevaraie,pistoane,biele,supape,un standalone + altele pe care sigur le-am omis.
pe langa toate piesele mai pune si adusul lor in romania + manopera care iti garantez ca o sa rupa pt e multa munca si cine o face trebuie sa fie specialist in turbo.
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/p..._VR6_Turbo_kit
=on topic=
BPR - eu zic ca iti ajunge un 1.8t cu cip.
nu te complica mai tare ca sunt altii care se ocupa cu asta si stau de ani buni cu masinile imprastiate prin garaj......
spor la treaba.
brgds,
edi
|
|
|
|
|