Quote:
Originally Posted by ~Neo~
Eu cred ca din 1.8 16v + interne + turbo scoti 240 de cai ... dar fiabilitatea... nush ce sa zic.Astept sa vad ce face domnul BPR.
Oricum , eu 1.8 8v cu 1.9 diesel , il fumez la orice ora. Cu 16v nu m-am dat niciodata... as vrea sa vad cat primesc.. sau poate cat dau.Ramane de vazut.
Multa bafta BPR , si sper sa ne vedem la "legale" odata... si sa castige cine are caruta ceea mai buna.Si p`orma sa dam mana.Salut.
|
Cred ca nu ai inteles,Neo....se v-a face swap motor din 1.8 16v in 1.8 20V turbo....e cu totul alt motor cu interne de turbo......nu pune turbo pe motorul vechi de 16v.....iar acest motor este foarte fiabil doar din soft,injectoare si turbo are 265CP....pentru inceput e f.f.bine!....dupa posibilitati se v-a putea urca usurel peste 300CP......sa nu zic ca se poate si 450-500CP,dar in cazul asta nu-l ajuta tractiunea.....
P.S.....sunt motoare 1.9 tdi care da fum si la VR6...nu numai la 1.8 8v,dar aici discutam de altceva,....este un topic dedicat unei masini.....BPR.
Mult succes in finalizarea proiectului
.....vezi ca te astept si eu ...ca de la egal la egal...1.8 20T vs 18.20v T....(sa vedem benzina turbo vs benzina turbo)