09-10-11, 10:49
|
#391
|
Banned
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 187
|
Re: golf V GTI
te-ar interesa un chayenne la un pret bun?
|
|
|
09-10-11, 22:25
|
#392
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by 3TURBOnos
te-ar interesa un chayenne la un pret bun?
|
Nu prea. Ma intereseaza mai mult ceva de offroad nu un jeep cu calitati mai mult de oras! Sa fie ceva cu nm destul de multi sa poata sa traga o remorca mare si destul de grea pe dealuri!
On: are cineva un gti de 330 cp care are ambreaj stock si inca rezista. Are nm limitati din soft dupa 5000 rot/min!
|
|
|
17-11-11, 12:38
|
#393
|
Stage 1
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by TSC-Us
Nu prea. Ma intereseaza mai mult ceva de offroad nu un jeep cu calitati mai mult de oras! Sa fie ceva cu nm destul de multi sa poata sa traga o remorca mare si destul de grea pe dealuri!
On: are cineva un gti de 330 cp care are ambreaj stock si inca rezista. Are nm limitati din soft dupa 5000 rot/min!
|
Salut da sa sti ca rezista stock cel putin la mine daca nu ii dai forja maxima in tr 1-2 nu ai probleme cu el si cuplu e destul de mare 450nm. Tin sa cred ca daca e livrat cum trebuie nu ai probleme cu el, cel putin la mine am cuplu maxim dupa 3700 de ture care tine asa pana in 6000. Eu zic ca un cuplu de 450nm si 350 de cai e suficent pentru un ambreaj stock, daca vrei curse cu el numai 1-2 in maxim crapa repede....
|
|
|
26-11-11, 17:57
|
#394
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by jooopy1
Salut da sa sti ca rezista stock cel putin la mine daca nu ii dai forja maxima in tr 1-2 nu ai probleme cu el si cuplu e destul de mare 450nm. Tin sa cred ca daca e livrat cum trebuie nu ai probleme cu el, cel putin la mine am cuplu maxim dupa 3700 de ture care tine asa pana in 6000. Eu zic ca un cuplu de 450nm si 350 de cai e suficent pentru un ambreaj stock, daca vrei curse cu el numai 1-2 in maxim crapa repede....
|
nici eu nu ii dau tare pe 1-a, dar pe treapta a 2-a ii mai dau, dar 1-a, nu are rost, patineaza foarte tare. si pe tr a 2-a rupe aderenta(mai ales daca decuplez esp-ul), dar sunt atent si pe a 3-a, pt ca si acolo rupe oleaca*!
nici nu vreau sa laud ambeajul sa nu il pun in pioneze, are 40.000 km de cand am modificat masina si merge impecabil.
daca era dsg, era si mai bine, stiu ambreaj stock pe dsg care suporta 530 nm si masina are ~100 km.
|
|
|
27-11-11, 11:17
|
#395
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by TSC-Us
nici eu nu ii dau tare pe 1-a, dar pe treapta a 2-a ii mai dau, dar 1-a, nu are rost, patineaza foarte tare. si pe tr a 2-a rupe aderenta(mai ales daca decuplez esp-ul), dar sunt atent si pe a 3-a, pt ca si acolo rupe oleaca*!
nici nu vreau sa laud ambeajul sa nu il pun in pioneze, are 40.000 km de cand am modificat masina si merge impecabil.
daca era dsg, era si mai bine, stiu ambreaj stock pe dsg care suporta 530 nm si masina are ~100 km.
|
Si cati cai are la 530 nm?
|
|
|
28-11-11, 13:26
|
#396
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: golf V GTI
sa tina atata cuplu, de la 280 nm stock pana la 530 nm, este vis. sincer nu stiu cum poata sa tina asa de mult. nu mai stiu nici o masina sa aiba o toleranta asa mare. caii putere...mai merg cat de cat, dar cuplul acela rupe ambreajul.
la manuala nu am auzit sa tina asa mult.
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta
bmw 325=amanta mea
|
|
|
28-11-11, 22:07
|
#397
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
Chiar sunt curios ce Gti are cuplul asta...
|
|
|
18-12-11, 14:55
|
#398
|
Stage 1
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
|
Re: golf V GTI
Nu stiu cata cunostiinta au uni dintre voi despre acest motor, dar vad ca postati numai aberatii . Cuplu 530 NM. Suna bine pe un dyno masluit poate , sau poate chiar are cuplu respectiv dar bilele de GTI nu sunt tot una cu cele de S3. Asa ca reconsidera la o viteza de peste 200 km in full boost la un cuplu de 500+ ai piese din motor pe evacuare ,,,, crede-ma stiu bine ce insemna. Chiar sunt curios cum e livrata puterea la masina respectiva ,, si daca motorul e stock. Si ambreajul la peste 500+ NM la pariu cu tine ca mai mult de 5 plecari in forta nu tine ,,,,, Eu plang cu al meu ,, si nu vreau sa fiu offtopic .... dar ESP-ul e pentru incepatori si pentru plecari proaste si fara aderenta
|
|
|
18-12-11, 15:34
|
#399
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
|
|
|
20-12-11, 23:53
|
#400
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by jooopy1
Nu stiu cata cunostiinta au uni dintre voi despre acest motor, dar vad ca postati numai aberatii . Cuplu 530 NM. Suna bine pe un dyno masluit poate , sau poate chiar are cuplu respectiv dar bilele de GTI nu sunt tot una cu cele de S3. Asa ca reconsidera la o viteza de peste 200 km in full boost la un cuplu de 500+ ai piese din motor pe evacuare ,,,, crede-ma stiu bine ce insemna. Chiar sunt curios cum e livrata puterea la masina respectiva ,, si daca motorul e stock. Si ambreajul la peste 500+ NM la pariu cu tine ca mai mult de 5 plecari in forta nu tine ,,,,, Eu plang cu al meu ,, si nu vreau sa fiu offtopic .... dar ESP-ul e pentru incepatori si pentru plecari proaste si fara aderenta
|
este foarte mult sa reziste la ~530> nm, fata de 280 nm stock, dar "cica rezista". cat nu stiu, dar cred ca la mai multe plecari forta forta il pune in cap, la unii le-a tinut cu brio si a omorat masina putin mai mult. de la 5000 rpm in sus solicita tare, chiar foarte tare. hiperboland, dupa 5000 rpm, ambreajul intra in iad.
|
|
|
25-12-11, 11:33
|
#401
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
de craciun a implinit 83.001 km. ~40.000 km de forja fara probleme.
sarbatori(regulamentare) fericite!
|
|
|
13-01-12, 10:02
|
#402
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
mai lucram putin!
|
|
|
12-02-12, 16:08
|
#403
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
mare toropeala...asteapta putin caldura sa punem supapele la exercitii!
|
|
|
10-03-12, 10:06
|
#404
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
i-am schimbat uleiul. am revenit la castrol edge 0w40. inainte de schimbul acesta am avut motul 5w40, cu care am mers ~7000 km. mi se pare ca merge mai bine masina cu castrol. nu este o diferenta mare, dar mi se pare o schimbare in bine!
|
|
|
27-04-12, 19:41
|
#405
|
Stage 1
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by cristi_407
|
Nu stiu cat de facatura e , dar vad ca merge pe methanol, si as fi curios de testat masina pe un alt stand dyno.
Daca e a ta si poti expune un dyno mai complex cu rpm, nm, la ce limite s-au atins cai respectivi si in ce treapta s-a masurat putem verficat daca e aproape de real cu caii respectivi. Ca si fapt divers ai mai jos o formula de calcul dupa care toate dyno masoara puterea.
https://a.imageshack.us/img27/8609/f11n.png
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...rile-dyno.html .
Astept un grafic mai complex de la tine sa vedem daca corespund cu caii respectivi.
|
|
|
|
|