Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 09-10-11, 10:49   #391
3TURBOnos
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 187
Default Re: golf V GTI

te-ar interesa un chayenne la un pret bun?
3TURBOnos is offline   Reply With Quote
Old 09-10-11, 22:25   #392
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by 3TURBOnos View Post
te-ar interesa un chayenne la un pret bun?
Nu prea. Ma intereseaza mai mult ceva de offroad nu un jeep cu calitati mai mult de oras! Sa fie ceva cu nm destul de multi sa poata sa traga o remorca mare si destul de grea pe dealuri!

On: are cineva un gti de 330 cp care are ambreaj stock si inca rezista. Are nm limitati din soft dupa 5000 rot/min!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 17-11-11, 12:38   #393
jooopy1

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
Nu prea. Ma intereseaza mai mult ceva de offroad nu un jeep cu calitati mai mult de oras! Sa fie ceva cu nm destul de multi sa poata sa traga o remorca mare si destul de grea pe dealuri!

On: are cineva un gti de 330 cp care are ambreaj stock si inca rezista. Are nm limitati din soft dupa 5000 rot/min!
Salut da sa sti ca rezista stock cel putin la mine daca nu ii dai forja maxima in tr 1-2 nu ai probleme cu el si cuplu e destul de mare 450nm. Tin sa cred ca daca e livrat cum trebuie nu ai probleme cu el, cel putin la mine am cuplu maxim dupa 3700 de ture care tine asa pana in 6000. Eu zic ca un cuplu de 450nm si 350 de cai e suficent pentru un ambreaj stock, daca vrei curse cu el numai 1-2 in maxim crapa repede....
jooopy1 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 17:57   #394
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Thumbs up Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by jooopy1 View Post
Salut da sa sti ca rezista stock cel putin la mine daca nu ii dai forja maxima in tr 1-2 nu ai probleme cu el si cuplu e destul de mare 450nm. Tin sa cred ca daca e livrat cum trebuie nu ai probleme cu el, cel putin la mine am cuplu maxim dupa 3700 de ture care tine asa pana in 6000. Eu zic ca un cuplu de 450nm si 350 de cai e suficent pentru un ambreaj stock, daca vrei curse cu el numai 1-2 in maxim crapa repede....
nici eu nu ii dau tare pe 1-a, dar pe treapta a 2-a ii mai dau, dar 1-a, nu are rost, patineaza foarte tare. si pe tr a 2-a rupe aderenta(mai ales daca decuplez esp-ul), dar sunt atent si pe a 3-a, pt ca si acolo rupe oleaca*!
nici nu vreau sa laud ambeajul sa nu il pun in pioneze, are 40.000 km de cand am modificat masina si merge impecabil.
daca era dsg, era si mai bine, stiu ambreaj stock pe dsg care suporta 530 nm si masina are ~100 km.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 11:17   #395
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
nici eu nu ii dau tare pe 1-a, dar pe treapta a 2-a ii mai dau, dar 1-a, nu are rost, patineaza foarte tare. si pe tr a 2-a rupe aderenta(mai ales daca decuplez esp-ul), dar sunt atent si pe a 3-a, pt ca si acolo rupe oleaca*!
nici nu vreau sa laud ambeajul sa nu il pun in pioneze, are 40.000 km de cand am modificat masina si merge impecabil.
daca era dsg, era si mai bine, stiu ambreaj stock pe dsg care suporta 530 nm si masina are ~100 km.
Si cati cai are la 530 nm?
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 28-11-11, 13:26   #396
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: golf V GTI

sa tina atata cuplu, de la 280 nm stock pana la 530 nm, este vis. sincer nu stiu cum poata sa tina asa de mult. nu mai stiu nici o masina sa aiba o toleranta asa mare. caii putere...mai merg cat de cat, dar cuplul acela rupe ambreajul.
la manuala nu am auzit sa tina asa mult.
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 28-11-11, 22:07   #397
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Chiar sunt curios ce Gti are cuplul asta...
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 18-12-11, 14:55   #398
jooopy1

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
Default Re: golf V GTI

Nu stiu cata cunostiinta au uni dintre voi despre acest motor, dar vad ca postati numai aberatii . Cuplu 530 NM. Suna bine pe un dyno masluit poate , sau poate chiar are cuplu respectiv dar bilele de GTI nu sunt tot una cu cele de S3. Asa ca reconsidera la o viteza de peste 200 km in full boost la un cuplu de 500+ ai piese din motor pe evacuare ,,,, crede-ma stiu bine ce insemna. Chiar sunt curios cum e livrata puterea la masina respectiva ,, si daca motorul e stock. Si ambreajul la peste 500+ NM la pariu cu tine ca mai mult de 5 plecari in forta nu tine ,,,,, Eu plang cu al meu ,, si nu vreau sa fiu offtopic .... dar ESP-ul e pentru incepatori si pentru plecari proaste si fara aderenta
jooopy1 is offline   Reply With Quote
Old 18-12-11, 15:34   #399
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

https://www.youtube.com/watch?v=GTvyigGEp-0.. facatura oare?
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 20-12-11, 23:53   #400
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by jooopy1 View Post
Nu stiu cata cunostiinta au uni dintre voi despre acest motor, dar vad ca postati numai aberatii . Cuplu 530 NM. Suna bine pe un dyno masluit poate , sau poate chiar are cuplu respectiv dar bilele de GTI nu sunt tot una cu cele de S3. Asa ca reconsidera la o viteza de peste 200 km in full boost la un cuplu de 500+ ai piese din motor pe evacuare ,,,, crede-ma stiu bine ce insemna. Chiar sunt curios cum e livrata puterea la masina respectiva ,, si daca motorul e stock. Si ambreajul la peste 500+ NM la pariu cu tine ca mai mult de 5 plecari in forta nu tine ,,,,, Eu plang cu al meu ,, si nu vreau sa fiu offtopic .... dar ESP-ul e pentru incepatori si pentru plecari proaste si fara aderenta
este foarte mult sa reziste la ~530> nm, fata de 280 nm stock, dar "cica rezista". cat nu stiu, dar cred ca la mai multe plecari forta forta il pune in cap, la unii le-a tinut cu brio si a omorat masina putin mai mult. de la 5000 rpm in sus solicita tare, chiar foarte tare. hiperboland, dupa 5000 rpm, ambreajul intra in iad.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 11:33   #401
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Thumbs up Re: golf V GTI

de craciun a implinit 83.001 km. ~40.000 km de forja fara probleme.

sarbatori(regulamentare) fericite!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	gti.km.jpg
Views:	293
Size:	276.8 KB
ID:	2272463  
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 10:02   #402
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

mai lucram putin!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2download.jpg
Views:	238
Size:	47.9 KB
ID:	2292120  
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 12-02-12, 16:08   #403
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

mare toropeala...asteapta putin caldura sa punem supapele la exercitii!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	gti.jpg
Views:	437
Size:	22.9 KB
ID:	2325629  
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 10:06   #404
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

i-am schimbat uleiul. am revenit la castrol edge 0w40. inainte de schimbul acesta am avut motul 5w40, cu care am mers ~7000 km. mi se pare ca merge mai bine masina cu castrol. nu este o diferenta mare, dar mi se pare o schimbare in bine!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 27-04-12, 19:41   #405
jooopy1

Stage 1
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 22
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
Nu stiu cat de facatura e , dar vad ca merge pe methanol, si as fi curios de testat masina pe un alt stand dyno.
Daca e a ta si poti expune un dyno mai complex cu rpm, nm, la ce limite s-au atins cai respectivi si in ce treapta s-a masurat putem verficat daca e aproape de real cu caii respectivi. Ca si fapt divers ai mai jos o formula de calcul dupa care toate dyno masoara puterea.
https://a.imageshack.us/img27/8609/f11n.png
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...rile-dyno.html .

Astept un grafic mai complex de la tine sa vedem daca corespund cu caii respectivi.
jooopy1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -