Quote:
Originally Posted by julaikos
pai la 0.3 ce presiune pierde? ) ca si un stranut are presiune mai mare si daca tii buzele lipite iti bubuie urechile
De care flansa vorbesti?tabla aia pe care se sprijina garnitura dintre carb si gat?
eu am folosit tabla ca o saiba de la un ceas de dacie de presiune,este tabla peste care se prind cele doua picioruse cu care se fixeaza ceasul in suportul original...n-am acu poza sa-ti arat ,cert e ca intra pe gatul carbului si are buza intoarsa incat sa tina una doua trei garnituri de la busonul de ulei,ca eu asa ceva am folosit pe post de garnitura acolo
|
Da de tabla aia e vorba numai ca eu am sa o fac din textolit de 2 mm
De fapt problema e ca eu am overboost de 0.6 - 0.7 bari si se stabilizeaza pe la 0.3... (turbiina de Lancia pe care o am eu e setata din fabrica la 0.7
si inca nu am umblat la actuator sa il las deschis)
scapa pe undeva sigur .... pt ca nu apuca presiunea sa se adune pe admisie ...si nici nu iese pe la Blow-Off (doar un pic pe la 6000 rpm .... (dar nu i-am dat decat o tura 1,2,3,4
))
plus ca in mers se aude un fasait ...si nu stiu de unde se aude... (sper sa nu fie spart intercoolerul ca apa nu curgea din el cand l-am testat
)
Tre sa schimb si jantele ...ca le-am pus pe alea cu cauciucuri pe 13... special pt stii tu ce...
si ma bucur ca nu tre sa mai dau toate acareturile jos de pe motor
Ce e curios e ca au iesit gazele ....fara sa umblu la carb .... foarte mult la statie ...am crescut doar un pic relantiul ...si i-au iesit gazele
(la limita dar au iesit ) (cu furtunul de la separatorul de ulei ..nelegat la admisie
)